AndroidHealthClinic

Nieuws 1,3-dimethylamylamine supps in de ban

Super geweldig!

Geranamine is een waardeloze stof.

Ik probeer al een paar weken aan dymethylamylamine te komen in poedervorm, op ebay staat een goede seller die het voor weinig verkoopt maar hij beantwoordt mijn mails niet dus durf niet zo 1,2,3 geld over te maken. Ik vond ook nog een Nederlandse site die het verkocht maar dat was wel weer een stuk duurder. Die van b&f kosten al helemaal veel.

Heb gelukkig nog een jaarvoorraad staan :D

Wou vandaag No Xplode bestellen maar die word ook al niet meer verkocht.

Wat lees ik hier nu ? Zullen de preworksups die 1,3 D bevatten afgeschaft worden?? Dat meen je niet O.o

Geen zorgen dbb, ik verkoop nog.
Kost 50 euro.

ik weet niet in hoeverre mensen dit al wisten.. maar mocht je veel 1,3-Dimethylamylamine willen inslaan:

SNS Adrena-G - 120 Capsules 1,3-Dimethylamylamine GERANIUM

per capsule 25mg dimethylamylamine.. kost iets van 10-20 dollar (afhankelijk waar je het besteld)

Ik lees dat jullie het nu net willen gaan inslaan en dergelijken.. ;maar ik heb me net zo een pot Unleash V3 gekocht van XXL. en na het lezen van.. "mogelijkheid tot hersenbloedingen" en dergelijken krijg ik toch wat schrik....

twijfel echt om het nog te gebruiken... :( en het werkte net zo goed bij me...

kijk ook op de website van xxl http://www.xxlnutrition.nl/unleash-v3/xxl-nutrition/vragen/6921

daar staat iets bij vragen wat ik net heb gelezen, en krijg daar toch wel de kriebels van..

Als je gewoon de aangegeven dosering gebruikt is er niets aan de hand en heb je een prima supplement. De potentiële gevaren komen om de hoek wanneer je de aangegeven doseringen zwaar gaat overschrijden.

Maak je geen zorgen en geniet gewoon van je prima pre workout ;)

Als je gewoon de aangegeven dosering gebruikt is er niets aan de hand en heb je een prima supplement. De potentiële gevaren komen om de hoek wanneer je de aangegeven doseringen zwaar gaat overschrijden.

Maak je geen zorgen en geniet gewoon van je prima pre workout ;)

In ieder geval bedankt voor de snelle reactie. Stelt me toch al een beetje geruster :)

Terug
Naar boven