- Waardering
- 226
- Lengte
- 2m
- Massa
- 127kg
- Vetpercentage
- 14%
200mg test cyp per week in USA? Daar geloof ik niks van. Is teveel voor TRT. 75mg per week is niet te weinig. Daar heb je goede testosteronwaardes mee in je bloed en vermits het om de week gegeven wordt, zit je na drie, vier weken met constante hoge waardes.
Tja, op amerikaanse boards zie je 200mg test cyp als standaard trt dosering terugkomen die voorgeschreven wordt. De geteste bloedwaarden zijn ook nog prima bij het gros.
Met 75mg per week zit ik met de piek net wat boven de ondergrens en de dag voor de injectie zit ik veel te laag. Ik voel me ook echt een stuk minder goed op 75mg per week en mijn herstel is slecht.
Welke bron gebruik je daarvoor? Roidcalc toch? Volgens mij is dat de hoeveelheid geinjecteerde testosteron dat op die dag gereleased zal worden doordat de ester (enanthaat / cypionaat) wordt verwijderd, niet de hoeveelheid nmol/L in het bloed. Deze betrouwbare bron geeft namelijk een ander beeld:
![]()
Andrology: Male Reproductive Health and Dysfunction (2010)
Mijn bloed uitslagen gaven aan dat ik met 150mg test e per week piekte op iets van 30 mmol en de dag voor ik zette was ie 15 mmol.
Heb het trouwens allemaal getest met humangrade test cyp.
Ik begrijp trouwens niet wat je met die afbeelding wil aantonen

, maar het lijkt me heel sterk dat 200mg cyp de gebruikelijke behandeling is voor hypogonadisme. Of naja, het lijkt me sterk dat de meeste mensen daar normale serumwaardes van krijgen