Fitness Seller

1,5 jaar kuur, trt?

• Topic Starter Topic Starter
..

Laatst bewerkt:
Jup, heb wel geen lh fsh test aangevraagd, wel heb ik lever, nier waarden, cholestrol, en algemene tekorten zink ijzer en dergelijke..

Ben direct clean gekomen met dokter en hij raade aan om te stoppen, hij vondt het ook belachelijk aangezien ik zo jong en geen top sporter ben..

Nu ik eraan denk ben ik bloeddruk vergeten te meten!
Resultaten heb ik binnen 2 weken max, laat het dan eens nakijken.
Als je resultaten hebt van je test dan bloeddruk meten, al gestopt met kuren btw? niet meer injecten en een week daarna beginnen met nakuren

..

Laatst bewerkt:
In een eerder topic van je (ongeveer een maand geleden) geef je aan nu spijt te hebben van het kuren wat je er al op hebt zitten, dat het "luiigheid" was om makkelijk weer op je oude stats te komen (terwijl je maar 21 bent..), dat je niet weet wat de gevolgen op lange termijn zijn.

Nu praat je dus EEN MAAND LATER over anderhalf jaar "on" gaan.. levenslang trt.. Wat denk je dan van die gevolgen? Denk je dat je hier geen spijt van gaat krijgen?

Naar mijn inziens ben je dan aan het kuren met totaal verkeerde redenen, laat staan vanaf wanneer je gekuurd hebt. Zelfs nu lijkt het nog totaal nergens op qua fysiek.

Om een voorbeeld te geven: ik begon ook als een ecto op 65kg 13% bij 1.88m maar door volharding, goede mentaliteit, training en voeding ben ik nu ook 95kg op 11% (en dit in 2 jaar tijd) naturel!

Maargoed, wie ben ik om er wat over te zeggen

..

Laatst bewerkt:
Rustig maar jongetje,

Mijn post is helemaal niet aanvallend bedoeld, ik gaf alleen aan wat ik in een eerdere post gelezen had en vroeg naar je redenen/antwoorden die je hier voor hebt. En nu kom jij met dit bericht?

..

Laatst bewerkt:
Dat was de insteek van dat gedeelte niet maargoed, daar kunnen we nog een eindeloze discussie over houden zonder ergens op uit te komen dus ik stel voor daar over op te houden.

Wat ik me wel af vraag, waarom meteen het besluit om 1,5 jaar on te gaan en niet een paar jaar rustig wat kuurtjes te doen? Die 90kg bereik je op die manier ook wel?

..

Laatst bewerkt:
wat een geklets allemaal. TRT is niet hetzelfde als alway on. TRT doe je onder begeleiding van een arts en meestal op oudere leeftijd, rond de 40, als je test levels idd laag zijn. Of in heel uitzonderlijke gevallen jongen. De doseringen zijn ook niet van dien aard dat je daar grote massa mee opbouwt bijv 75mg per week of 1ampul sust per drie weken. Kan hooguit beetje helpen bij in stand houden van je gewicht.
Always on wordt meer gebruikt door bodybuilders die al een behoorlijk kuur verleden erop hebben zitten om diverse redenen met hogere doseringen bijv 250mg test per week.. bijvoorbeeld het on en off gaan is te zwaar of massa behoud of langzaam doorgroeien zonder helezware kuren. Als je 21 bent en je denk dat je trt nodig hebt ivm lage test waarden moet je naar de endocrinoloog. Als je 21 bent en je wil always on dan ben je gestoord.

wat een geklets allemaal. TRT is niet hetzelfde als alway on. TRT doe je onder begeleiding van een arts en meestal op oudere leeftijd, rond de 40, als je test levels idd laag zijn. Of in heel uitzonderlijke gevallen jongen. De doseringen zijn ook niet van dien aard dat je daar grote massa mee opbouwt bijv 75mg per week of 1ampul sust per drie weken. Kan hooguit beetje helpen bij in stand houden van je gewicht.
Always on wordt meer gebruikt door bodybuilders die al een behoorlijk kuur verleden erop hebben zitten om diverse redenen met hogere doseringen bijv 250mg test per week.. bijvoorbeeld het on en off gaan is te zwaar of massa behoud of langzaam doorgroeien zonder helezware kuren. Als je 21 bent en je denk dat je trt nodig hebt ivm lage test waarden moet je naar de endocrinoloog. Als je 21 bent en je wil always on dan ben je gestoord.

Normaal geven ze je 200mg test cyp per week als trt. Dat is dan in Amerika.
Ik heb geen idee of ze uberhaupt wat geven in Nederland, maar ik vind 75mg per week wel verschrikkelijk laag.

1. Je geeft zelf al aan dat je redelijk serieuze issues hebt, dan zou ik sowieso geen risicovolle kuren plannen, en al zeker geen keuzes maken die de rest van je leven beïnvloeden.
2. Lekker nu off gaan, je hebt een operatie in het verschiet dus moet tegen die tijd zeker je oude hormoonlevels weer terug hebben om daarvan te herstellen, en je weet vooraf niet hoe lang het duurt voordat die weer normaal zijn.

Triptolin of hoe heet die zooi dat kan je wel helpen nooit meer of gaan is geen optie

Ik heb geen idee of ze uberhaupt wat geven in Nederland, maar ik vind 75mg per week wel verschrikkelijk laag.
Nou dan wordt het eens heel gauw tijd dat ze die hoeveelheden opnieuw in overweging nemen, want 200mg test cyp per week zorgt bij lange na niet voor gebruikelijke testosteronwaardes. 250mg test e per twee weken zorgt voor testosteronwaardes binnen het normale gebied, met uitzondering van de eerste paar dagen.
75mg per week is inderdaad sowieso te laag :o

1. Je geeft zelf al aan dat je redelijk serieuze issues hebt, dan zou ik sowieso geen risicovolle kuren plannen, en al zeker geen keuzes maken die de rest van je leven beïnvloeden.
2. Lekker nu off gaan, je hebt een operatie in het verschiet dus moet tegen die tijd zeker je oude hormoonlevels weer terug hebben om daarvan te herstellen, en je weet vooraf niet hoe lang het duurt voordat die weer normaal zijn.

Dit noem ik nou een goed en netjes advies naar de ts toe.
Na de operatie als je helemaal hersteld bent, denk dan nog maar eens aan een kuur.
Het is voor je eigen bestwil, en alsje dat niet aan neemt dan moet je maar leven met de gevolgen.

..

Laatst bewerkt:
Nou dan wordt het eens heel gauw tijd dat ze die hoeveelheden opnieuw in overweging nemen, want 200mg test cyp per week zorgt bij lange na niet voor gebruikelijke testosteronwaardes. 250mg test e per twee weken zorgt voor testosteronwaardes binnen het normale gebied, met uitzondering van de eerste paar dagen.
75mg per week is inderdaad sowieso te laag :o

Is wel voor iedereen verschillend. Vaak worden ze op 200mg test cyp gezet en wanneer de serum waarde gecheckt wordt zitten de meesten wel goed.
Ik zit zelf met 150mg test e per week op goede waarden. Ik ga dan tussen de 30 en 15 mmol

250mg test e per twee weken zetten zou ik sowieso niet doen want dan heb je bijvoorbeeld in het begin 35 mmol en op de laatste dag misschien wel zo laag als 6 mmol.

artsen in Nederland schrijven androgel voor, zit nu op 1,5 zakjes per dag, bij 2 zakjes zat ik op 37 qua waarde, vond de arts weer net iets te veel van het goeie:D

200mg test cyp per week in USA? Daar geloof ik niks van. Is teveel voor TRT. 75mg per week is niet te weinig. Daar heb je goede testosteronwaardes mee in je bloed en vermits het om de week gegeven wordt, zit je na drie, vier weken met constante hoge waardes.

Is wel voor iedereen verschillend. Vaak worden ze op 200mg test cyp gezet en wanneer de serum waarde gecheckt wordt zitten de meesten wel goed.
Ik zit zelf met 150mg test e per week op goede waarden. Ik ga dan tussen de 30 en 15 mmol

250mg test e per twee weken zetten zou ik sowieso niet doen want dan heb je bijvoorbeeld in het begin 35 mmol en op de laatste dag misschien wel zo laag als 6 mmol.
Welke bron gebruik je daarvoor? Roidcalc toch? Volgens mij is dat de hoeveelheid geinjecteerde testosteron dat op die dag gereleased zal worden doordat de ester (enanthaat / cypionaat) wordt verwijderd, niet de hoeveelheid nmol/L in het bloed. Deze betrouwbare bron geeft namelijk een ander beeld:

i5c5zq.png - 291390

Andrology: Male Reproductive Health and Dysfunction (2010)

Terug
Naar boven