Fitness Seller

1,5 jaar kuur, trt?

Weet je zeker dat die deca werd gegeven vanwege zijn anabole eigenschappen? Want deca is een medicijn tegen botontkalking / bloedarmoede / borstkanker...
Meneer was rond de 30 jaar en had ook sustanon gekregen zonder dosering op het etiket stond ''gebruik bekend'' op dus gast kon wat die wilt injecteren. Onze apotheek houdt er rekening mee bijvoorbeeld als er staat 1x per week 50 mg en hij krijgt 12 doosjes mee en komt na 3 weken terug met een nieuwe recept dan gaat mn apotheek de huisarts opbellen en vragen hoe dat mogelijk is maar als je er gebruik bekend op zet dan kan dat niet.

Heb vaak nolvadex en pregynl op recpt gezien voor een man, even als deca en sustanon hangt ervan af welke arts je hebt.
Heb zelf gelezen dat je makkelijk trt in USA kan krijgen in de docu bigger faster stronger kreeg die gast zelfs wat test mee toen die zei dat die oververmoeid was.
Mijn huisarts zelf zei dat nolvadex nit aan een man word gegeven toen ik het vroeg voor mijn gyno (natty)

Ik krijg clomid en androgel vd arts, clomid omdat ik zeer gevoelig ben voor gyno (heb hiervoor een operatie gehad)

Je kan dus pas 3 jaar na de operatie weer alles geven in de de gym?
Waarom zou je nu dan überhaupt gaan kuren, je verliest toch alles weer.
Is het dan niet verstandig om nu gewoon lekker off te gaan, en te blijven tot dat je weer alles kan geven?

Als je op trt gaat zul je alles zelf moeten regelen, aangezien je nooit trt voor geschreven gaat krijgen.
Dit betekent dus zelf regelmatig bloed testen, zelf gear regelen wat wrs ug gear is.
Niemand kan je verzekeren of die gear daadwerkelijk goed is, je zal het toch heel je leven moeten gebruiken.
En wat als je na een tijdje ergens last van krijgt, wat als je ineens kinderen wilt?
Wat als je ineens elke weekend wilt feesten en gek doen, kan allemaal.
En zo zijn er nog wel 100 dingen die kunnen gebeuren.
Trt is niet zomaar ff een keuze die je kan maken op je 21ste...

Tuurlijk voel je fitter als je on bent, dat heeft iedereen.
Het liefst zou ik ook gewoon lekker een tijdje on zijn, maar het is het risico gewoon niet waard.
Niemand hier kan zeggen of je zult herstellen na 1,5 jaar on te zijn, dat het niet makkelijk zal zijn lijkt me duidelijk.

Linkse foto is een week oud, en bedankt iedereen voor jullie input, het enige wat ik eig wou weten is of het mogelijk was om te herstellen mits een lange na-kuur

Als ik het zo hoor zal dat zo zijn, alleen zal het wat tijd vergen..

Thx guys, en zoiezo na operatie kan ik al na halfjaar met nuss-bar trainen, ik ga alleen wachten totdat de bar er terug uit is (3jaar) vooraleer ik kuur..

Ik hoopte om na die 6 maand terug muscle memory te krijgen en alle verloren massa sneller terug te winnen, ik ga voor mijn gevoel deze sport niet opgeven, ik ben er al mee bezig vanaf mijn 16de maar vanwege omstandigdheden ben ik echt nu pas in actie geschoten om het zo te zeggen..

Ik ben zoiezo niet de persoon om veel met woorden te zeggen (ik praat zoiezo al niet veel irl), maar vanwege de omstandigdheden was het toen echt niet mogelijk om deftig te trainen en eten..

Natuurlijk kan je na anderhalf jaar gebruik herstellen. De vraag is eerder of je daar het karakter en het doorzettingsvermogen voor hebt.

Waarom zou je je dokter uberhaupt vertellen over je AS gebruik, het enigste wat dat oplevert is een hoop gezeik.

• Topic Starter Topic Starter
..

Laatst bewerkt:
Precies, en dat is de valkuil voor kuurders.

lekker verstandig met een operatie in het vooruitzicht...

oh om je even wakker te schudden.. ik heb van nature ook een laag test. en ik heb naturel toch een hoop gepresteerd.. het verschil is waarschijnlijk de dicipline en doorzettingsvoormogen die de meesten niet hebben betreft voeding en hard trainen. niet meteen op een laag test niveau gooien... en meten is weten btw.

Hoeveel mmol/L was je testosterone gehalte eigenlijk KaLe ?
Ik dacht altijd dat je twee tennisballen had hangen :D

..

Laatst bewerkt:
Hey testo, wat is jou mening hierover?

Aangezien jij al tijdje on bent hoor ik graag wat jij ervan vindt..

Je hoeft je niet in te houden, ik weet dat jij veel kennis over trt, bridgen e.d. Hebt.

Bedankt man!

Ik kan je vertellen dat je na 1,5 jaar niet makkelijk gaat herstellen nee.
Ik had een half jaar gekuurd en een half jaar na die kuur was ik nog verre van hersteld waarop ik de keuze maakte om voor altijd on te gaan.
Niet iets wat ik je zomaar kan aanraden.
Als ik jou was zou ik eerst nog een paar keer kuren en nakuren en ondertussen nadenken of je een heel lang herstel er voor over hebt of zelfs niet meer off wil gaan.

..

Laatst bewerkt:
Je stats en pics zou echt om te janken, eet en train eerst eens 6 maanden aangesloten fatsoenlijk en kijk daarna verder!

..

Laatst bewerkt:
Als ik in jouw situatie was ging ik gewoon een ander hobby zoeken ipv 1.5 jaar ON te gaan

Terug
Naar boven