MuscleMeat

1 avond bier per week. Lekker of no go

Mag ik dat overslaan ?

Dat waardeer ik enorm , dank u wel.

SRS kan verwijzen naar:
welke?

SRS kan verwijzen naar:
welke?

2d9nt52.png

Ja kan het beste, 2 uur na het trainen, een half kratje(kratje voor gevorderde)wegtikken.
Daar maak je de meeste gains mee.
Succes!

Zou gewoon lekker biertjes drinken zolang je geen podium plannen hebt.. 1-2x per week kan iig bij mij niet zoveel kwaad.

Maak voor jezelf de keuze:

Wil je 100% resultaten boeken met dezelfde effort alsof je;

Wil je 70% resultaten boeken

Ikzelf ga voor 80%. Ik geniet af en toe wel, ga zaterdag naar Qlimax, maar besef dat ik dan niet alles eruit haal wat er uit te halen valt. Maar ik wil/hoef dan ook niet op het podium, en vind dat ik het afgelopen jaar zeer goede progressie geboekt heb.

Het is echt een persoonlijke kwestie. Maar dit is wel een bodybuilding forum, en je vraagt nu aan bodybuilders wat zij daarvan vinden. Dan kan je wachten op trolls. Hier zitten mensen die inderdaad 7 jaar niet drinken vanwege hun passie. (respect btw Ray)

Ga je geen k*t van merken zolang je eiwit en kcal inname in orde is.

Aldus mijn ervaring.
(ik merk als ik een maand niet drink in de gym geen verschil kwa resultaat met wel zo nu en dan drinken - heb wel als eigen regel alleen op zaterdag avond en bij uitzondering op andere dagen met feestjes)

Ga je geen k*t van merken zolang je eiwit en kcal inname in orde is.

Aldus mijn ervaring.
(ik merk als ik een maand niet drink in de gym geen verschil kwa resultaat met wel zo nu en dan drinken - heb wel als eigen regel alleen op zaterdag avond en bij uitzondering op andere dagen met feestjes)

Je moet ook niet drinken in de gym :rolleyes:

:trollface:

Ja maar dan zie ik gewichten dubbel en heb ik het idee dat ik sterk ben :o

Grootste nadeel is wanneer ik veel drink wat niet veel voorkomt ik de volgende dag bijna geen hap door mijn keel krijg.

Terug
Naar boven