Fitness Seller

1 avond bier per week. Lekker of no go

Weet je wat drink gewoon wijn.

Ik merk er wel degelijk iets van, ik heb altijd lang leve de lol geleefd, sinds pas een goed trainingschema en voedingschema en drink in het weekeind geen of 1 tot 2 pilsje en ga een stuk beter vooruit!
Eerst bleef ik altijd hangen en nu niet meer.

Ik merk er wel degelijk iets van, ik heb altijd lang leve de lol geleefd, sinds pas een goed trainingschema en voedingschema en drink in het weekeind geen of 1 tot 2 pilsje en ga een stuk beter vooruit!
Eerst bleef ik altijd hangen en nu niet meer.

hier hetzelfde in weekend 1 a2 biertjes heerlijk

No go ... drink geen druppel

Drink zelf 1x per week bier met vrienden. Merk wel dat als ik 2 weken op rij bijvoorbeeld niet drink dat dat wel direct voelbaar is. Misschien zit het in mijn hoofd.

Ik snap deze topics niet.

Mijn beeld is dat deze topics (vooral) worden aangemaakt door ventjes/jongens die elke week willen stappen met hun andere ventjes, en geen plezier kunnen maken zonder alcohol, of het nog stoer vinden zoveel mogelijk te zuipen, maar ook fitnessen omdat ze denken daarmee p*ssy te scoren, en het toch wel zonde vinden als ze die 3x 60kg deracken op de benchpress zonde vinden van de moeite als t voor niks is.

Als je elke week wil stappen, vooral doen, maar waarom moet je dan altijd zuipen? Bestel gewoon melk, t zal je verbazen hoe vaak ze dat serieus nog hebben staan ook. Of anders gewoon 7up ofzo.
En als het je niet gaat omdat je anders geen plezier hebt, maar gewoon 'omdat het gezellig is'.., dat is ook gelul vind ik. Ik drink al jaaaren niet meer en heb t prima naar mn zin bij mn vrienden ook als dr een aantal bij zitten die wel drinken.

Als je gewoon verslaafd bent en t daarom nodig acht elke week te zuipen, ga dan niet lopen huilen om wat gains, want dan heb je toch de discipline niet om echt buff te worden.

En voor de rest, geniet gewoon van je avondje zuipen of andere shit als je t af en toe een keer doet, en ga niet lopen huilebalken om gains op die avonden maar maak gewoon plezier. Niemand kan twee heren tegelijk dienen.

Ik drink elk weekend nog wel keer goed, merk er in gains niks van. Train zelfs soms de dag erna als het zo uitkomt.

Terug
Naar boven