AndroidHealthClinic

1 avond bier per week. Lekker of no go

1 biertje mag!

MAAR niet in de cut! :D

Ik drink over het algemeen weinig maar als ik drink dan drink ik.

Ik snap deze topics niet.

Mijn beeld is dat deze topics (vooral) worden aangemaakt door ventjes/jongens die elke week willen stappen met hun andere ventjes, en geen plezier kunnen maken zonder alcohol, of het nog stoer vinden zoveel mogelijk te zuipen, maar ook fitnessen omdat ze denken daarmee p*ssy te scoren, en het toch wel zonde vinden als ze die 3x 60kg deracken op de benchpress zonde vinden van de moeite als t voor niks is.

Als je elke week wil stappen, vooral doen, maar waarom moet je dan altijd zuipen? Bestel gewoon melk, t zal je verbazen hoe vaak ze dat serieus nog hebben staan ook. Of anders gewoon 7up ofzo.
En als het je niet gaat omdat je anders geen plezier hebt, maar gewoon 'omdat het gezellig is'.., dat is ook gelul vind ik. Ik drink al jaaaren niet meer en heb t prima naar mn zin bij mn vrienden ook als dr een aantal bij zitten die wel drinken.

Als je gewoon verslaafd bent en t daarom nodig acht elke week te zuipen, ga dan niet lopen huilen om wat gains, want dan heb je toch de discipline niet om echt buff te worden.

En voor de rest, geniet gewoon van je avondje zuipen of andere shit als je t af en toe een keer doet, en ga niet lopen huilebalken om gains op die avonden maar maak gewoon plezier. Niemand kan twee heren tegelijk dienen.

meesterj is de grootste ecto van dbb, niet echt een goede referentie dus
:o

Ontopic: het ligt volledig aan je doelen. Wil je echt groot worden en droog blijven, zou ik t niet doen. Wil je gewoon een mooie gevormd lichaam en redelijk droog blijven, kan dat best. Ik heb in een ander topic al eens het statement gemaakt dat ik heb gemerkt dat WEL veel trainen en veel uitgaan/zuipen beter werkt dan NIET veel trainen en minder uitgaan/zuipen. Uiteraard maakt het ook uit of je 2 biertjes drinkt of 20. Hou iig in je achterhoofd dat als je er 10 gaat drinken, je een calorie of 1000 minder eet op die dag. Het hormonale katabole effect van bier is dan wel nog een aandachtspuntje, maarja

Beer......keeping ecto's skinny since 1659! :D

hahahaha, gewoon niet drinken is het beste

bier is voor niks niet goed. Raad van de apotheker. Maar dan ook voor niks niet.

Van een avondje stappen ga je echt geen moer merken. Eventueel iets minder eten, maar boeien, geniet gewoon.

Gewoon 2 alcoholvrije biertjes pakken per week. Hoop goede voedingsstoffen in bier.

---------- Toegevoegd om 14:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:55 ----------

Ik snap deze topics niet.

Mijn beeld is dat deze topics (vooral) worden aangemaakt door ventjes/jongens die elke week willen stappen met hun andere ventjes, en geen plezier kunnen maken zonder alcohol, of het nog stoer vinden zoveel mogelijk te zuipen, maar ook fitnessen omdat ze denken daarmee p*ssy te scoren, en het toch wel zonde vinden als ze die 3x 60kg deracken op de benchpress zonde vinden van de moeite als t voor niks is.

Als je elke week wil stappen, vooral doen, maar waarom moet je dan altijd zuipen? Bestel gewoon melk, t zal je verbazen hoe vaak ze dat serieus nog hebben staan ook. Of anders gewoon 7up ofzo.
En als het je niet gaat omdat je anders geen plezier hebt, maar gewoon 'omdat het gezellig is'.., dat is ook gelul vind ik. Ik drink al jaaaren niet meer en heb t prima naar mn zin bij mn vrienden ook als dr een aantal bij zitten die wel drinken.

Als je gewoon verslaafd bent en t daarom nodig acht elke week te zuipen, ga dan niet lopen huilen om wat gains, want dan heb je toch de discipline niet om echt buff te worden.

En voor de rest, geniet gewoon van je avondje zuipen of andere shit als je t af en toe een keer doet, en ga niet lopen huilebalken om gains op die avonden maar maak gewoon plezier. Niemand kan twee heren tegelijk dienen.

Ben toch benieuwd naar de reacties van mensen om je heen als je melk drinkt in een overvolle kroeg :roflol:

Gewoon 2 alcoholvrije biertjes pakken per week. Hoop goede voedingsstoffen in bier.

---------- Toegevoegd om 14:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:55 ----------

Ben toch benieuwd naar de reacties van mensen om je heen als je melk drinkt in een overvolle kroeg :roflol:

Zou opzich niet uit moeten maken wat de rest van je keuzes vind toch? :p k ga niet zuipen als ik dat niet wil omdat de sociale druk te groot is. Kheb schijt hooms

Het gaat wel ten koste van je gains, ja, maar je kan echt wel blijven zuipen hoor (ook in de cut). Ik zit zelf ook bij een studentenvereniging, en er zijn 2 a 3 activiteiten per week waar veel bier wordt gedronken. Dat hoort er bij, en ja daar wordt t gezelliger van.

Het gaat wel ten koste van je gains, ja, maar je kan echt wel blijven zuipen hoor (ook in de cut). Ik zit zelf ook bij een studentenvereniging, en er zijn 2 a 3 activiteiten per week waar veel bier wordt gedronken. Dat hoort er bij, en ja daar wordt t gezelliger van.

Stats: M 21j 1m95 85kg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Gewoon geen bier/alcohol drinken klaar. Het is het een of het ander en niet beide :)

Ik drink gewoon, niets van hinder tijdens de trainingen. Zelfs al lig de hele zondag brak in m'n bed en eet ik weinig, dan nog is de kans groot dat er de maandag gewoon een pr wordt gezet.

2-3 x per week semi-verplicht zuipen.. gezellig man :D

Terug
Naar boven