AndroidHealthClinic

1 Dag schema

Had het onlangs met 2 vrienden en een instructeur over, hij zei de compounds zijn leuk voor kracht maar voor korps mariniers is bodypump je krijgt uithouding, kracht wat je daar allemaal gebruikt,

je hebt er niks aan om 110 kilo te kunnen bankdrukken als je 2 uur met 30kg op je rug moet lopen kan je beter bodypump doen
nee, dan kan je beter al beginnen met lopen met 30kg op je rug ;)

• Topic Starter Topic Starter
Misschien een domme vraag, maar welke vorm 'bent over row' kan ik het beste gebruiken, ellebogen gestrekt of gebogen? Zag dat je dan verschillende spieren traint.

RJ

Naja kracht is kracht he. Veel mariniers zijn alsnog aardig sterk en zijn vaak in de sportschool te vinden, die maat van mij iig wel. Het heeft alleen geen nut om bijv een hoog bf% te hebben omdat je veel moet lopen/ optrekken/ opdrukken etc.

het gros van die mariniers is juist relatief zwak wat kracht betreft op een paar uitzonderingen na maar die hebben over het algemeen(niet alle dus) de zogenaamde laffe banen waarbij je wel hard kunt trainen en gainen maar zodra ze het echte veldwerk moeten doen houd t op.

voor ts: Wat ik zou doen is gewoon wel lekker puur krachtraining toevoegen in je schema maar de focus op krachtuithouding houden, en o ga hardlopen!:D

ik vind je weekindeling wel puik overigens!
ben je daar zelf mee gekomen of op aanraden van?

• Topic Starter Topic Starter
Nee, daar ben ik zelf op gekomen,
Het bevalt mij ook wel;)

RJ

denk dat bodypump beter is voor de mariniers dan een 300kg dl dus das denk ik wel een goede keuze.

miss om toch een redelijke knaap te worden lekker basic
squaten,bankdrukken en bor's doen 5x5
succes iig!hopelijk wordt je niet net zo irritant hier als je leeftijdsgenoten!

denk dat bodypump beter is voor de mariniers dan een 300kg dl dus das denk ik wel een goede keuze.

miss om toch een redelijke knaap te worden lekker basic
squaten,bankdrukken en bor's doen 5x5
succes iig!hopelijk wordt je niet net zo irritant hier als je leeftijdsgenoten!

of bepaalde andere r**ards die een leeftijd van 33 hebben en telkens 1 woord spammen.

maar idd bodypump is een goede keus, maar denk dat een ander type circuit training met wat meer basic oefeningen soms ook wel op zijn plaats is, afhankelijk van wat ze hem voorschotelen met bodypump.

Terug
Naar boven