XXL Nutrition

1 December Project K Hoofddorp

• Topic Starter Topic Starter
Wat ben jij retarded zeg.
De overheid heeft geen budget van €5,- dat ze na een paar knuppels en schilden al klaar zijn hoor?

Als de politie problemen heeft kunnen ze toch ook niet zomaar even met hun M9 alles even neer maaien. Veiligheid van de inwoners gaat voorop. Want wat gebeurt er als ze echt hard op treden? Met tanks, waterkanonnen, flinke groep ME erop los laten rossen, politiehonden los laten, etc., dan begint iedereen weer te janken en heb je nog meer gewonden dan je nu in eerste instantie al hebt.

Dus geloof mij, de overheid kan heus wel een paar duizend pubers neer krijgen als ze dat willen. Alleen heeft de overheid een stuk grotere verantwoording af te leggen i.p.v. die MBO'ers daar.
Precies wat ik dus zeg, vind je jezelf nu ook een r*tard?
Ze kunnen het niet aan! Ze hebben beperkingen.
Op de 1e pagina ''pleit'' ik nog voor een nieuwe wet om dit wel mogelijk te maken.

apbhG.gif

Me/politie is in ons kikkerland sowieso te mild. Toen met dat uit de hand gelopen feest van dj tiesto in Lloret de mar was er zo hard opgetreden dat er amper vernielingen waren. De "ME" daar treed gewoon op zoals het hoort en lachen onze ME uit.

engste nacht van mn leven dat gewoon

ow nee
dat waren de rellen na de wedstrijd tottenham dinamo al :P

wat pakken ze het in engeland geweldig aan, een grote groep rellende kroatiers in de meest pauperwijk van londen helemaal geneutraliseerd door de me aldaar. volwassen kerels in die groep waar het volk bij haren bleekjes afsteekt.

voelde me helemaal veilig toen de me erbij kwam overigens, in spanje was dit niet het geval

engste nacht van mn leven dat gewoon

ow nee
dat waren de rellen na de wedstrijd tottenham dinamo al :P

wat pakken ze het in engeland geweldig aan, een grote groep rellende kroatiers in de meest pauperwijk van londen helemaal geneutraliseerd door de me aldaar. volwassen kerels in die groep waar het volk bij haren bleekjes afsteekt.

voelde me helemaal veilig toen de me erbij kwam overigens, in spanje was dit niet het geval

Je had je wel aangemeld voor 1 van die feestjes :o

Sneu.

Wat ben jij retarded zeg.
De overheid heeft geen budget van €5,- dat ze na een paar knuppels en schilden al klaar zijn hoor?

Als de politie problemen heeft kunnen ze toch ook niet zomaar even met hun M9 alles even neer maaien. Veiligheid van de inwoners gaat voorop. Want wat gebeurt er als ze echt hard op treden? Met tanks, waterkanonnen, flinke groep ME erop los laten rossen, politiehonden los laten, etc., dan begint iedereen weer te janken en heb je nog meer gewonden dan je nu in eerste instantie al hebt.

Dus geloof mij, de overheid kan heus wel een paar duizend pubers neer krijgen als ze dat willen. Alleen heeft de overheid een stuk grotere verantwoording af te leggen i.p.v. die MBO'ers daar.

Nee, dat kunnen en willen ze dus niet (mede door die verantwoordelijkheid). Er is niemand die zit te wachten op tientallen tot misschien wel een paar honderd gewonden en in het uiterste geval dodelijke slachtoffers. Als je bedoelt dat ze de middelen en mankracht hebben om een straat in korte tijd 'schoon te vegen' zeg ik absoluut ja.

Overigens denk ook dat wanneer er weer zo'n 'project feest' door gaat, het exact zo'n zelfde chaos zal zijn, mits er niet op tijd wordt ingegrepen (lees: voorkomen)

Ohja, groetjes een mbo'er.

Haha ik moest er wel om lachen :p

Al vorderingen met je kledinglijn trouwens?

zeker weten, die vriend van me is helemaal enthousiast (doorgedraaid) en heeft klanten weten binnen te halen XD

nu gaat ie het groot in kopen en doorverkopen best grappige shirtjes geworden

hieronder een voorbeeld van wat ie ongeveer wilt maken

pumping-helium_design.png

zeker weten, die vriend van me is helemaal enthousiast (doorgedraaid) en heeft klanten weten binnen te halen XD

nu gaat ie het groot in kopen en doorverkopen best grappige shirtjes geworden

hieronder een voorbeeld van wat ie ongeveer wilt maken

pumping-helium_design.png

Haha nice, misschien in overleg met Big T een topic aanmaken op forum :p

Hoe dom en naïef kun je zijn om te denken dat jouw "feest" niet verstoord zal worden door tuig? Dit tuig zal alle project x en k en weet ik wat gaan verknallen. Wil jij dit op je geweten hebben, organisator? Get a life....

Terug
Naar boven