AndroidHealthClinic

1 jaar trainen

1m78 85 kilo .46cm armen ??? .
wtf natural ?.
duidelijk toch .
en dan nog is het nu zo erg , moest het dan niet zo zijn .
ts is 20 , denk toch dat het wel natural is hoor .

dat is gewoon zeer goed !!!!!!!!!!!!
voeding is goed , training en rust, denk ik toch zo te zien .
goed bezig . en nog mooi droog voor 15 % vet!.

• Topic Starter Topic Starter
Dudes laten we gewoon ophouden over zijn AAS wel of niet gebruik...

Als een dude zegt dat ie compleet naturel is, en maar 1 jaar traint en duidelijk te zien is dat ie aan de AAS heeft gezeten.. is er maar 1 conclusie:

- Die persoon wil gewoon bullshit verkopen door te doen alsof hij speciaal is of whatever die reden ook mag zijn.

Het gaat erbij de meesten (En mij ook!) er gewoon om dat als je AAS gebruikt dat geen probleem is, maar zet dan niet in je eerste post dat je naturel bent...
Niet alleen maak je anderen pissed off omdat het duidelijk te zien is, maar ook nieuwe mensen die net komen kijken in de sport zullen hierdoor een verkeerd beeld krijgen over de sport.

Dus Dat.

Niet zeggen dat je naturel bent, je hoeft niet toe te geven dat je AAS gebruikt, maar houd je dan wel 100% voor jezelf, ga niet in je Thread zetten dat je dit naturel in 1 jaar hebt bereikt terwijl je gebruikt hebt..
Als mensen je dan aanvallen op AAS gebruik is dat niet zo heel gek! Zeker als je daarna nog volwassen over wilt komen door te zeggen dat je je ''Er niet over uitlaat'' Dat is allemaal prima, maar don't start saying you're natural.. when you're obviously not ;)

Zeg je niets over je AAS gebruik, zet je puur alleen neer dat je pas 1 jaar traint zonder uberhaupt iets te zeggen over natural of AAS, zal iedereen gewoon respect voor je hebben, idd ook ongeacht wat ze van je vinden ;)

Dat laatste vetgedrukte stukje even: Dat is toch JUIST wat ik heb gedaan? Ik heb 100en keren gezegd dat ik me JUIST om die reden niet wou uitspreken over AAS. In mijn openingspost staat ook niks over gebruik of geen gebruik, en ik heb al meerdere keren uitgelegd waarom, ik heb geen zin om het weer uit te leggen. Daarnaast wat ik vaak zie, is dat mensen die toch stiekem AAS gebruiken gelijk in de verdediging schieten, terwijl ik om een flemewar te voorkomen de vraag open hou. Al had ik mezelf wel uitgesproken tegen mahatma voor een experiment, jullie mogen zelf weten wat jullie met die informatie doen. Verder heb ik geen reden om mezelf speciaal over te laten komen, omdat iedereen op zijn eige manier speciaal is.

De vooruitgang tussen die foto qua looks en stats ziet er best haalbaar uit in 1 jaar, al is het waarschijnlijk wel een van de betere 1-jaar transformaties die je op dit forum zal tegenkomen.
Het enige fishy aan deze zaak vind ik dat Hoody mij op dit forum als een fantast overkomt, wanneer hij beweert dat 'beginfysiek' gehaalt te hebben zonder 1 gewicht aan te raken en wanneer hij beweert 46cm armen te hebben... waar zitten die 46cm dan, mijn armen zijn buffer en ik heb maar 39cm?? + we herinneren ons allemaal nog wel aparte postings van jou (de fysio) die aan dit profiel bijdragen.

Dus who knows waar deze meneer nog meer over liegt? Trainingstijd? Aas-gebruik? (als voor dit fysiek aas gebruikt moest worden vind ik het al helemaal zielig) IS dit wel desbetreffende persoon?

OT: sterke benen, en het vet% oogt (iets) lager dan 15
Misschien eens een fdb maken zodat je echt kan laten zien wat je fysiek waard is.

Escusses daarvoor Pumped zijn ze 46CM (ik dacht dat iedereen het zo meet) koud zijn ze 45CM(net gemeten). En ik vind jouw armen niet bepaald buffer dan mijne eigenlijk, misschien lijken ze buff door je korte lengte.

Dat laatste vetgedrukte stukje even: Dat is toch JUIST wat ik heb gedaan? Ik heb 100en keren gezegd dat ik me JUIST om die reden niet wou uitspreken over AAS. In mijn openingspost staat ook niks over gebruik of geen gebruik, en ik heb al meerdere keren uitgelegd waarom, ik heb geen zin om het weer uit te leggen. Daarnaast wat ik vaak zie, is dat mensen die toch stiekem AAS gebruiken gelijk in de verdediging schieten, terwijl ik om een flemewar te voorkomen de vraag open hou. Al had ik mezelf wel uitgesproken tegen mahatma voor een experiment, jullie mogen zelf weten wat jullie met die informatie doen. Verder heb ik geen reden om mezelf speciaal over te laten komen, omdat iedereen op zijn eige manier speciaal is.

Het is ook niet zozeer gericht naar jou toe, het was meer een statement om duidelijk te maken waar het over gaat..

ALs de rest dan gewoon niet meer zeurt over je wel of geen AAS gebruik en gewoon kijkt naar je vooruitgang is er niets aan de hand :)
Ik bedoelde er niets respectloos mee en ook niet dat je iets verkeerds hebt gedaan!

Je vooruitgang is goed te zien op de foto's.. Borst loopt idd iets achter maar dat heb ik ook vanwege te grote schouders :)
Gewoon doorgaan buddy! :)

Het is ook niet zozeer gericht naar jou toe, het was meer een statement om duidelijk te maken waar het over gaat..

ALs de rest dan gewoon niet meer zeurt over je wel of geen AAS gebruik en gewoon kijkt naar je vooruitgang is er niets aan de hand :)
Ik bedoelde er niets respectloos mee en ook niet dat je iets verkeerds hebt gedaan!

Je vooruitgang is goed te zien op de foto's.. Borst loopt idd iets achter maar dat heb ik ook vanwege te grote schouders :)
Gewoon doorgaan buddy! :)

Oh ja, aghja! Ieder mag denken wat ie wilt maakt mij weinig uit eigenlijk. En idd, ik had je vid gezien en jouw biceps en schouders lopen ook dik voor zag ik :p

Oh ja, aghja! Ieder mag denken wat ie wilt maakt mij weinig uit eigenlijk. En idd, ik had je vid gezien en jouw biceps en schouders lopen ook dik voor zag ik :p

Ja inderdaad man! Maar het is ook wel zo dat mijn armen bruiner zijn dan de rest :P en dat valt ook keihard op XD Maar ik ga vandaag en vd week meer zonnebanken om kleurtje te krijgen :D :P

Ja inderdaad man! Maar het is ook wel zo dat mijn armen bruiner zijn dan de rest :P en dat valt ook keihard op XD Maar ik ga vandaag en vd week meer zonnebanken om kleurtje te krijgen :D :P

hehe ik ben ook zo goed als wit eigenlijk, ik wil wel zonnebanken maar het lijkt mij echt gay om zo'n zonne salon binnen te lopen haha:D Om die reden twijfel ik nog best:p

Heh, ik sta op punt zometeen weg te gaan..
En ja idd man ik heb precies hetzelfde idee daarbij! Maar ja opzich als je eenmaal een kleur hebt xD dan is er niets ergs meer aan :P

So who cares! hehe :)

Als jij 11 maanden lang 4-5x per week ''goed'' traint met goede voeding red jij het ook hoor, het probleem is juist dat 99% van de mensen niet naar de sportschool gaan als ze ''geen zin'' hebben, ik schop me er altijd naartoe zelfs als ik griep heb.

Ik denk ook dat je met keihard trainen, en goed eten, deze vooruitgang te doen is zonder aas. HEt is een zeer mooie vooruitgang trouwens. Borst iets meer trainen en dat komt perfect. EN dan goed onderhouden.

1m78 85 kilo .46cm armen ??? .
wtf natural ?.
duidelijk toch .
en dan nog is het nu zo erg , moest het dan niet zo zijn .
ts is 20 , denk toch dat het wel natural is hoor .

dat is gewoon zeer goed !!!!!!!!!!!!
voeding is goed , training en rust, denk ik toch zo te zien .
goed bezig . en nog mooi droog voor 15 % vet!.
Toen ik 28 was startte ik eens met een biceps van 36 cm, een borstomtrek van 97 en een taille van 89. NA drie maand trainen als een beest (in de stijl van rocky, gewoon iedere keer sterven tijdens de training, 3 a 4 keer per week en veel en goed eten). NA drie maand zat ik aan een biceps van bijna 42 cm (rechts 41,5). borst van 118 cm en taille van 80 cm.
Ik ga binnenkort terug starten en ga ook zo'n topic maken. Door mijn zware rugoperatie (gebroken ruggenwervel, ontstoken sacro)illiacaal gewricht) bven ik benieuwd of ik nog steeds zo'n progressie kan maken. SMijn supps waren altijd 1 a 2 shakes per dag, een pre workout zoals xpand of no shotgun, en creatine). En veel vlees! (en nu stop ik met het hijacken van deze topic).
Aan Hoody: doe zo verder man.

ps: ik was toen gestrart met een bw van 80 kilo en na drie maand zat ik op 85 kilo (met een iets lager vertgehalte)

De vooruitgang tussen die foto qua looks en stats ziet er best haalbaar uit in 1 jaar, al is het waarschijnlijk wel een van de betere 1-jaar transformaties die je op dit forum zal tegenkomen.
Het enige fishy aan deze zaak vind ik dat Hoody mij op dit forum als een fantast overkomt, wanneer hij beweert dat 'beginfysiek' gehaalt te hebben zonder 1 gewicht aan te raken en wanneer hij beweert 46cm armen te hebben... waar zitten die 46cm dan, mijn armen zijn buffer en ik heb maar 39cm?? + we herinneren ons allemaal nog wel aparte postings van jou (de fysio) die aan dit profiel bijdragen.

Dus who knows waar deze meneer nog meer over liegt? Trainingstijd? Aas-gebruik? (als voor dit fysiek aas gebruikt moest worden vind ik het al helemaal zielig) IS dit wel desbetreffende persoon?

OT: sterke benen, en het vet% oogt (iets) lager dan 15
Misschien eens een fdb maken zodat je echt kan laten zien wat je fysiek waard is.

Helemaal mee akkoord, ik geloof er geen **** van.

Uhm, maak je eigen topic anders, no one gives a ****.
Leer jij dan maar eens ontopic te gaan, en leren om niet onbeschoft te zijn..
Of heb je het zelf graag dat iemand je gaat bashen kid?

O.T : Goede progressie broski

Ik heb volgensmij zelfs 0 posts in AAS sectie, juist sayin

Leer jij dan maar eens ontopic te gaan, en leren om niet onbeschoft te zijn..
Of heb je het zelf graag dat iemand je gaat bashen kid?

O.T : Goede progressie broski

lol manlet, roid buddies? :trollface:

O.T. Welk fysiek wil je uiteindelijk bereiken? Ben je niet bang dat je dat je nu wel moet blijven kuren?

Ik denk ook dat je met keihard trainen, en goed eten, deze vooruitgang te doen is zonder aas. HEt is een zeer mooie vooruitgang trouwens. Borst iets meer trainen en dat komt perfect. EN dan goed onderhouden.

lol

lol

en dan na 1,5 jaar trainen de boel gaan onderhouden ?????????

Kan wel merken dat er bij jou veel kennis aanwezig is!

Massa pakken naturel is geen probleem.

Kwaliteit massa is een ander verhaal.

En 46 cm armen op 1,78 zegt voor mij genoeg. Zit een heleboel vet/vocht op.

Verder mooie progressie, goed bezig.

Massa pakken naturel is geen probleem.

Kwaliteit massa is een ander verhaal.

En 46 cm armen op 1,78 zegt voor mij genoeg. Zit een heleboel vet/vocht op.

Verder mooie progressie, goed bezig.

vp is 15% valt dus erg mee, en als ik op mijn armen druk voelt het gewoon hard aan? Je ziet zelfs een ader op mijn linker biceps. Daarnaast heb ik niet voor niets 3 maanden van 25% naar 15% gecut lol :)

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven