AndroidHealthClinic

1 jaar training 14 jaar

nice

Heb ook even dit hele topic doorlezen, echt wel zalig.
Mooie vooruitgangen zie ik, welke oefening doe je voor zo een mooie lats?

Ga zo door!

• Topic Starter Topic Starter
Heb ook even dit hele topic doorlezen, echt wel zalig.
Mooie vooruitgangen zie ik, welke oefening doe je voor zo een mooie lats?

Ga zo door!
Hoi,
dankje voor je comment.

Ik wissel eigenlijk zo vaak mogelijk af maar een voorbeeld van een rug training van mijn is :
Deadlift
db row
Seated row
(assisted)-pullups
v-grip pulldown

ziet er echt beest uit man.
Wat zeggen mensen in de omgeving?
Iedereen op school vind je zeker een beest:P

Ow, ik zit vooral bij meiden in de klas maar die vinden het maar eng enzo ???

Komt door hun leeftijd , kleine meisjes vinden het eng. En gespierd zijn is één van de enige uiterlijke dingen die een man moet hebben. En je zal wss meer aandacht krijgen van meisjes die 1 a 2 jaar ouder zijn dus das ook goed meegenomen.

Komt door hun leeftijd , kleine meisjes vinden het eng. En gespierd zijn is één van de enige uiterlijke dingen die een man moet hebben. En je zal wss meer aandacht krijgen van meisjes die 1 a 2 jaar ouder zijn dus das ook goed meegenomen.
Haha ja mijn vriendin is ook een jaar ouder:D
benk heeeeel gelukkig mee haha;)

wees blij als jou chickie ouder is op die leeftijd betekent het alleen dat je het goed doet!:pxD

amai 14 jaar en er al gespierd uitzien dat vind ik super.
doe zo verder zou ik zeggen en succes met het trainen.

wooow zeker nice, ik las dit topic een half jaar geleden al en toen had ik zo iets van.. was ik ook maar zo vroeg begonnen.

heb ik nogsteeds :P

wat weeg je en hoe lang ben je?
Ik zie die omvang nog niet echt terug op de foto van je benen/armen, maar no worries. Dat komt ook met trainingstijd dan krijgen je spieren toch meer volheid/vorm..
blijf lekker doorgaan, gaat supergoed. Je bent al een beest op je 18e als je zo daargat

wat weeg je en hoe lang ben je?
Ik zie die omvang nog niet echt terug op de foto van je benen/armen, maar no worries. Dat komt ook met trainingstijd dan krijgen je spieren toch meer volheid/vorm..
blijf lekker doorgaan, gaat supergoed. Je bent al een beest op je 18e als je zo daargat
Ik ben 1.90 en weeg 93 kilo op nuchtere maag. ;)

Goed bezig ga zo door

dus je traint nu al ongeveer 3 jaar?

Wow heel netjes man, blijf echt zo door gaan en je zult later zeker bekend worden! Potentie heb je zeker ;)

Goed voor je leeftijd, maar super speciaal vind ik het niet voor 1,5 jaar trainen in de sportschool. Niet dat het slecht is, maar iedereen doet alsof het super goed is. Gewoon netjes.

Terug
Naar boven