Jorgyboy
Huge Freak
- Waardering
- 1.123
- Lengte
- 1m75
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bedankt man voor je commentRonduit indrukwekkend ...
Heel het topic doorlezen en je hebt mooie progressie gemaakt!
Verder niets aan toe te voegen, blijven knallen, je bent een voorbeeld voor alles en iedereen!
!Ik blijf zeker zo doorgaanZooooo, jij gaat er wel komen dude als je zo door blijft gaan

komt me bekend voorIk blijf zeker zo doorgaan
Bodybuilding is en blijft mijn sport , vroeger toen ik klein en dik was zei ik tegen iedereen moeten jullie mijn later maar eens zien en wat ik zei maak ik waar haha![]()

)Haha elke steun kan ik gebruikenkomt me bekend voor
helaas ben ik nog maar 5 maand bezig en 11 kilo gegroeit
ik wou dat ik 1/2 jaar eerder was begonnen
veel suc6 nog ( al heb je dat niet nodig als ik je progressie zo zie)

Ja vroeger teveel gegeten toen was ik dik haha. Toen ben ik het zelfde blijven eten maar kwam opeens de groeispurt en vanaf toen ben ik even lang gebleven. Nu probeer ik zo clean mogelijk te bulken maar opzich boeit me vet ff niet als ik maar meer massa krijg ahahaGoed bezig. Je was al lang op je 14e. Altijd al veel gegeten of heb je gewoon je genen mee?Nu uitgegroeit zeker aangezien je nogsteeds 1.90 bent na 2 jaar?

Hoezo wat klopt er niet dan als ik vragen mag?Waarom kloppen de gegevens onder je avatar voor geen kant met dingen die je in dit topic zegt en in je handtekening staan?
Haha oke ik dacht al

Ik blijf zeker zo doorgaan
Bodybuilding is en blijft mijn sport , vroeger toen ik klein en dik was zei ik tegen iedereen moeten jullie mijn later maar eens zien en wat ik zei maak ik waar haha![]()
Bedankt !

Haha zal ik je eens wat vertellen ,nice man :O
als jij mijn klasgenoot was zou ik schijten in me broek als ik ruzie had met jou :$

haha beter voor je medeleerlingen danHaha zal ik je eens wat vertellen ,
in mijn 4 jaar '' high'' school 0 keer ruzie gehad . Ik kom er meestal wel uit door te praten ben niet zon vechter gelukkig ahah![]()