AndroidHealthClinic

1 jaar training 14 jaar

Ronduit indrukwekkend ...

Heel het topic doorlezen en je hebt mooie progressie gemaakt!

Verder niets aan toe te voegen, blijven knallen, je bent een voorbeeld voor alles en iedereen!

• Topic Starter Topic Starter
****ing nice

Zooooo, jij gaat er wel komen dude als je zo door blijft gaan

Zooooo, jij gaat er wel komen dude als je zo door blijft gaan
Ik blijf zeker zo doorgaan:D
Bodybuilding is en blijft mijn sport , vroeger toen ik klein en dik was zei ik tegen iedereen moeten jullie mijn later maar eens zien en wat ik zei maak ik waar haha:D

Bodybuilding is en blijft mijn sport , vroeger toen ik klein en dik was zei ik tegen iedereen moeten jullie mijn later maar eens zien en wat ik zei maak ik waar haha:D
komt me bekend voor
helaas ben ik nog maar 5 maand bezig en 11 kilo gegroeit :P
ik wou dat ik 1/2 jaar eerder was begonnen :o
veel suc6 nog ( al heb je dat niet nodig als ik je progressie zo zie :D)

Goed bezig. Je was al lang op je 14e. Altijd al veel gegeten of heb je gewoon je genen mee? :D Nu uitgegroeit zeker aangezien je nogsteeds 1.90 bent na 2 jaar?

Goed bezig. Je was al lang op je 14e. Altijd al veel gegeten of heb je gewoon je genen mee? :D Nu uitgegroeit zeker aangezien je nogsteeds 1.90 bent na 2 jaar?
Ja vroeger teveel gegeten toen was ik dik haha. Toen ben ik het zelfde blijven eten maar kwam opeens de groeispurt en vanaf toen ben ik even lang gebleven. Nu probeer ik zo clean mogelijk te bulken maar opzich boeit me vet ff niet als ik maar meer massa krijg ahaha:D

Waarom kloppen de gegevens onder je avatar voor geen kant met dingen die je in dit topic zegt en in je handtekening staan?

op jouw leeftijd was ik 24/7 aan het gamen en woog ik 90kilo

fatbastard dus

Zeker goed voor 16 jaar! Jij komt er wel.

Zeker goed voor 16 jaar! Jij komt er wel.
Bedankt !
Het maakt mij niet uit hoelang het duurt als het maar komt.
Ik wel er naturel alles uithalen wat er inzit. Later als ik wat ouder ben en ik heb me eigen inkomen kan ik me zelf gelukkig ook een perfect voedingsschemaveroorloven en dan ben ik ook erg benieuwd naar de resultaten daarmee.
Kuren kan altijd nog als er naturel echt niks meer haalbaar is maar zover ben ik nog laaaaaang niet:D

Gast je bent goed bezig, net ff je topic doorgelezen..

nice man :O
als jij mijn klasgenoot was zou ik schijten in me broek als ik ruzie had met jou :$

nice man :O
als jij mijn klasgenoot was zou ik schijten in me broek als ik ruzie had met jou :$
Haha zal ik je eens wat vertellen ,
in mijn 4 jaar '' high'' school 0 keer ruzie gehad . Ik kom er meestal wel uit door te praten ben niet zon vechter gelukkig ahah:D

Terug
Naar boven