AndroidHealthClinic

1 keer anabolen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Voor een eerste kennismaking met anaboeloes kan een oral kuurtje geen kwaad. Denk dat je daar echt wel wat op kan gainen als je alles goed doet (wat ik wel een beetje betwijfel ik jouw geval maar dat even ter zijde). Winstrol en anavar stacken kan... Dave Palumbo adviseert dat wel eens als eerste kuurtje. Zou dan wel beiden niet meer dan 30mg ofzo nemen en ook niet al te lang.

Het is overigens niet zo dat je van een paar weken orals opeens een levertransplantatie nodig zal hebben :o Op dit forum wordt altijd nogal dramatisch gedaan daar over.
Dat iets kan wil zeker niet zeggen dat het verstandig is. Orals stacken als 1e kuur? Neem gewoon test/sust
 
Dat iets kan wil zeker niet zeggen dat het verstandig is. Orals stacken als 1e kuur? Neem gewoon test/sust

Anabolen gebruiken is sowieso al niet verstandig, dus dat is een slecht argument.

Daarnaast zeg ik niet dat het een goed idee is.
Maar als eerste kennismaking met steroids is het wel okay. Pillen zijn laagdrempelig, je hoeft niet te klooien met zaken als hcg en shit, als iemand zich er niet goed bij voelt kan je ook gelijk stoppen en is het na een paar dagen uit je systeem. Een oral only cycle heeft, hoewel het zeker niet ideaal is, niet alleen maar nadelen. Zo doen jullie het hier namelijk wel voorkomen.
 
Anabolen gebruiken is sowieso al niet verstandig, dus dat is een slecht argument.

Daarnaast zeg ik niet dat het een goed idee is.
Maar als eerste kennismaking met steroids is het wel okay. Pillen zijn laagdrempelig, je hoeft niet te klooien met zaken als hcg en shit, als iemand zich er niet goed bij voelt kan je ook gelijk stoppen en is het na een paar dagen uit je systeem. Een oral only cycle heeft, hoewel het zeker niet ideaal is, niet alleen maar nadelen. Zo doen jullie het hier namelijk wel voorkomen.
De eerste zin is een non-argument want dan kan ie nu netzo goed tren/gh/slin zetten want allemaal een pot nat

de tweede alinea ben ik het mee eens, maar ik raad het niet aan. Zeker niet aan iemand die ‘research’ doet door ‘anabolenkuur’ te googlen en de 1e link over te nemen
 
Anabolen gebruiken is sowieso al niet verstandig, dus dat is een slecht argument.

Daarnaast zeg ik niet dat het een goed idee is.
Maar als eerste kennismaking met steroids is het wel okay. Pillen zijn laagdrempelig, je hoeft niet te klooien met zaken als hcg en shit, als iemand zich er niet goed bij voelt kan je ook gelijk stoppen en is het na een paar dagen uit je systeem. Een oral only cycle heeft, hoewel het zeker niet ideaal is, niet alleen maar nadelen. Zo doen jullie het hier namelijk wel voorkomen.

Ik heb sommigen er best goed op zien gaan, zorg dan wel dat je vetpercentage dusdanig laag is dat het effect van een winny of anavar goed zichtbaar wordt.

TS moet zich wel beseffen dat het hier om een tijdelijke look gaat. Once you pop, you can't stop.
 
Laatst bewerkt:
Je lever stuk van 50 mg oxandrolon en 40 mg stanozolol? Het is om te janken wat hier soms gezegd wordt.

Is het een kut kuur? Ja, dat wel.

Maar voor 6 weken stanozolol of oxandrolon op 50 mg kan best leuk zijn, mits je voeding en training in orde is.
 
Je lever stuk van 50 mg oxandrolon en 40 mg stanozolol? Het is om te janken wat hier soms gezegd wordt.

Is het een kut kuur? Ja, dat wel.

Maar voor 6 weken stanozolol of oxandrolon op 50 mg kan best leuk zijn, mits je voeding en training in orde is.
Was niet geheel serieus, maar mensen die wel willen kuren maar niet durven prikken neem ik dan ook niet serieus:)
 
  • Like
Waarderingen: TT&A
Ik heb sommigen er best goed op zien gaan, zorg dan wel dat je vetpercentage dusdanig laag is dat het effect van een winny of anavar goed zichtbaar wordt.

TS moet zich wel beseffen dat het hier om een tijdelijke look gaat. Once you pop, you can't stop.
Ik moet dan denken aan:

Don't go to bed, with no price on your head - No, no, don't do it.
Don't do the crime, if you can't do the time - Yeah, don't do it.
And keep your eye on the sparrow.
When the going gets narrow.
Don't do it, don't do it.
Where can I go where the cold winds don't blow,
Now. Well, well, well.
 
Back
Naar boven