AndroidHealthClinic

1 kuurtje genoeg?

Inza

Cool Novice
Waardering
3
Hallo,

Stel ik zou 1 kuurtje nemen, en daarna gewoon normaal door blijven trainen en eten, zou ik de gains van die ene kuur dan behouden, of zouden ze na een aantal maanden weer grotendeels weg zijn?

kuren is huren

Hallo,

Stel ik zou 1 kuurtje nemen, en daarna gewoon normaal door blijven trainen en eten, zou ik de gains van die ene kuur dan behouden, of zouden ze na een aantal maanden weer grotendeels weg zijn?

Het is wel lastiger vast te houden dan naturel gegainde spieren.. en idd als je niet over je naturel max gaat

Ga er maar vanuit dat het minimaal 3-4 maanden na je pct duurt voordat je weer aan het gainen/stabiel blijft

Laat over half jaar even weten of het is gelukt om het bij 1 kuurtje te houden.

Yess.

zolang je niet op je naturel maximum zit kan je het gewoon behouden en door gainen
No
no

---------- Toegevoegd om 08:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:40 ----------

Het gaat om je hele hormoon huis huiding die anders is tijdens je kuur.
als je kuur stopt veranderden je hormonen weer naar hun normale stand en zal je vvm weer langzaam zakken tot de natuurlijke grens die je voor je kuur had.

---------- Toegevoegd om 08:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:43 ----------

veel mensen beseffen trouwens niet dat het stoppen van een kuur een zeer stressvolle trap in het achterste is voor het lichaam.
het lichaam moet zichzelf dan weer helemaal herstellen en brengt veel stress met zich mee wat weer catabool is.
nog een reden voor het lichaam om weer vvm af te breken na de kuur.

Ik zit op dit moment in me eerste kuur (TestE+Winny).
Maar zit nu alweer te denken aan me 2e kuur voor de zomer straks...

Denk niet dat iemand het bij 1 kuur kan houden.

Heel simpel...het blijft niet bij 1 kuur..

Ik kuur wel gewoon maar 1 keer hoor... Misschien 'iets' langer dan de gemiddelde kuur..:D

Betwijfel of mijn natuurlijke max 98kg was maar dat heb ik toch een jaar na me kuur vast kunnen houden.
Voeding is het belangrijkst of je nou boven je max zit of niet.
Een max is overrated en een excuus voor naturals om niet verder te kunnen groeien

Betwijfel of mijn natuurlijke max 98kg was maar dat heb ik toch een jaar na me kuur vast kunnen houden.
Voeding is het belangrijkst of je nou boven je max zit of niet.
Een max is overrated en een excuus voor naturals om niet verder te kunnen groeien
Nee..je natuurlijke max was noway 98kg

In b4 ecto discussie

1 kuurtje...dat zei ik ook 10 jaar geleden :D

Nou ik had van te voren al niet het idee dath et er bij 1 zou blijven... Maar blast/cruise had ik toen toch nooit gedacht :D

je natuurlijke max kan je wel beetje berekening aan je kracht status.
wat is je kracht status?

Wie de f**k is er nou nog natty..
ok ik. :o

Terug
Naar boven