Fitness Seller

1 kuurtje genoeg?

7oxr0XM.jpg

• Topic Starter Topic Starter

Ik zou het liefst dus ook natty blijven...ben nogal jong en hoogstwaarschijnlijk zeer gevoelig voor de bijwerkingen, maar het feit dat steeds meer gasten om me heen het doen en mij binnen no-time voorbij groeien.... brengt me toch wel aan het twijfelen

• Topic Starter Topic Starter
Yess.

No

no

---------- Toegevoegd om 08:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:40 ----------

Het gaat om je hele hormoon huis huiding die anders is tijdens je kuur.
als je kuur stopt veranderden je hormonen weer naar hun normale stand en zal je vvm weer langzaam zakken tot de natuurlijke grens die je voor je kuur had.

---------- Toegevoegd om 08:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:43 ----------

veel mensen beseffen trouwens niet dat het stoppen van een kuur een zeer stressvolle trap in het achterste is voor het lichaam.
het lichaam moet zichzelf dan weer helemaal herstellen en brengt veel stress met zich mee wat weer catabool is.
nog een reden voor het lichaam om weer vvm af te breken na de kuur.

Bedankt voor deze informatie!

Ik zie dat de gedachtes nogal verdeeld zijn over dit onderwerp... Maar hier kan ik wel wat mee denk ik, was namelijk aan het twijfelen, maar denk toch dat het het niet waard is voor mij...

---------- Toegevoegd om 13:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:45 ----------

je natuurlijke max kan je wel beetje berekening aan je kracht status.
wat is je kracht status?

Zit nog lang niet aan mijn natuurlijke max, dat weet ik wel, dus denk dat ik er nog een jaartje minimaal mee wacht, toch bedankt!!!

---------- Toegevoegd om 13:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:46 ----------

Het is gewoon frustrerend dat ik gasten mij voorbij zie groeien die net een paar maanden in de gym rondlopen... Ook maten van mij

Maar ik denk dat ik het voorlopig toch nog eventjes natty hou..

ik dacht ook dat ik 1 kuur wou doen... en nee was niet genoeg. :)

Bedankt voor deze informatie!

Ik zie dat de gedachtes nogal verdeeld zijn over dit onderwerp... Maar hier kan ik wel wat mee denk ik, was namelijk aan het twijfelen, maar denk toch dat het het niet waard is voor mij...

---------- Toegevoegd om 13:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:45 ----------

Zit nog lang niet aan mijn natuurlijke max, dat weet ik wel, dus denk dat ik er nog een jaartje minimaal mee wacht, toch bedankt!!!

---------- Toegevoegd om 13:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:46 ----------

Het is gewoon frustrerend dat ik gasten mij voorbij zie groeien die net een paar maanden in de gym rondlopen... Ook maten van mij

Maar ik denk dat ik het voorlopig toch nog eventjes natty hou..

Gewoon lekker naturel pompen dan zitten ook een hoop nadelen aan.. Na de kuur is naar mijn mening alles een stuk lastiger vast te houden als dat je het naturel hebt gekregen.. Maargoed mijn mening[emoji106]

Terug
Naar boven