XXL Nutrition

Breaking News 10 GRATIS SAMPLES bij een bestelling!!

• Topic Starter Topic Starter
tot wanneer geldt deze actıe ık ben nu op vakantıe namelıjk

We hebben een groot aantal pakketten maar het gaat erg hard. Als je het niet wilt missen kun je alvast bestellen, we kunnen je order achterhouden tot je terug bent. :)

---------- Post toegevoegd Wed 20 Jul 2011 om 17:32 ----------

Thanks! :D

---------- Post toegevoegd Wed 20 Jul 2011 om 17:34 ----------

ik vroeg me of je ook 10x een black berry erbij kan krijgen?

PM maar even als je wilt bestellen, kijk ik wat ik voor je kan betekenen. :)

Wat zijn jullie toch helden. Ik plaats 1 week geleden een bestelling, nu komen jullie weer met een actie... niet te geloven :roflol: dat is al de tweede keer dat zoiets me overkomt.

We hebben een groot aantal pakketten maar het gaat erg hard. Als je het niet wilt missen kun je alvast bestellen, we kunnen je order achterhouden tot je terug bent. :)

---------- Post toegevoegd Wed 20 Jul 2011 om 17:32 ----------

Thanks! :D

---------- Post toegevoegd Wed 20 Jul 2011 om 17:34 ----------

PM maar even als je wilt bestellen, kijk ik wat ik voor je kan betekenen. :)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ok

Dit is standaard bij body&fit :roflol:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ok

hahah nu ik terug lees zie ik m ook :roflol::roflol::roflol:

---------- Post toegevoegd Wed 20 Jul 2011 om 17:47 ----------

Wat zijn jullie toch helden. Ik plaats 1 week geleden een bestelling, nu komen jullie weer met een actie... niet te geloven :roflol: dat is al de tweede keer dat zoiets me overkomt.

Moeten we toch eens aan weekverpakkingen whey gaan denken.

Stuur volgende keer even een PM voor je besteld dan kijk ik wat ik kan regelen :)

Via PM???

wat is PM?

Hellemaal top deze actie !! heb net een bestelling geplaatst hopelijk kan ik die morgen nog verwachten?:P

Reserveer een pack voor mij, kom morgen terug van vakantie, gelijk even
bestellen dan.

vandaag mooi pakketje binnen gehad top bodylab

Besteld :)

Trouwens bodylab, Ik heb tot nu toe alle smaakjes gehad behalve de 3 nieuwe. Chocola was eerlijk gezegd niet zo erg lekker maar alle smaakjes zijn goed. Alleen ik twijfel erg tussen de 3 nieuwe smaakjes. Hoe goed komen die overeen met de ''echte'' smaken? Straks zit ik met een pot opgescheept die niet lekker is :(
Iemand al ervaringen ermee??

Laatst bewerkt:
Trouwens bodylab, Ik heb tot nu toe alle smaakjes gehad behalve de 3 nieuwe. Chocola was eerlijk gezegd niet zo erg lekker maar alle smaakjes zijn goed. Alleen ik twijfel erg tussen de 3 nieuwe smaakjes. Hoe goed komen die overeen met de ''echte'' smaken? Straks zit ik met een pot opgescheept die niet lekker is :(
Iemand al ervaringen ermee??

Hier kun je enkele ervaringen terugvinden: http://forum.dutchbodybuilding.com/f266/bodylab-nl-262464/index4.html

Terug
Naar boven