AndroidHealthClinic

100% attitude, 0% bullshit

serieuze workout, veel oefeningen en mooi volume.
welcome back bro! nu weer back on track

Gaat lekker gozer! sterk die mp!

• Topic Starter Topic Starter
ik wou als ik een te sterke MP had :(

Lekker gelopen trouwens ook kerel. Zeker in dit weer.

ik wou als ik een te sterke MP had :(

Lekker gelopen trouwens ook kerel. Zeker in dit weer.

ik ga lopen als het al schemert, scheelt erg veel. ;)

vanavond misschien abs + kuiten + cardio ofzo doen, niet te zwaar. Morgen eventueel lopen als de stijve quads het toelaten.

eens updaten, tijdje geleden.

woensdag getraind maar weet niet echt meer wat, stelde niet bijzonder veel voor dacht ik.

vrijdag beetje presses + kuiten gedaan

zaterdag 5km gelopen op 23:30

vandaag ook getraind, beetje vanalles :

Pull ups (zeer wijde grip)
15x
12x
12x

Dips
15x
15x
15x
15x

Squats
12x50
12x70
8x90
6x100
6x110
3x120 (moet ik wel eens meer op gaan nemen, meer eten!)

Incline Dumbbell Presses
12x24
10x28
8x32 (ging best redelijk nog en zonder spotter, volgende keer 8x34)

Scott Curls
12x
12x
12x

Dumbbell Curls
12x16
10x18
10x18
10x18

Armen meten nu kwartier na training 42,5cm, normaal 41cm. Ben iets droger, voel aan dat ik nu terug wat meer carbs (en de rest...) moet eten om wat voller en energieker te worden.

Wou eigenlijk rug trainen maar wil morgen terug gaan lopen, denk redelijk op gemak wel, dus doe ik dat woensdag.

Lekkere training, en vooral grote armen. Netjes!

Ik wil ook over de 40 heen :(

Lekker getraind !

Tijd voor weighted pullups lijkt me ofniet?

welcome back baas, goeie pull-ups/squats

---------- Toegevoegd om 13:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:47 ----------

waar is de muziek:mad:

Lekkere training, en vooral grote armen. Netjes!

Bedankt ;)

Tijd voor weighted pullups lijkt me ofniet?

Ja die doe ik al even maar tegenwoordig wat meer volume. Volgende keer weer met gewicht. ;)

welcome back baas, goeie pull-ups/squats

---------- Toegevoegd om 13:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:47 ----------

waar is de muziek:mad:

Haha was ik vergeten! Zal er deze keer twee doen. ;)

training komt zo ;)

dinsdag 40min gejogd, ging lekker, morgen interval looptraining.

training vandaag rug + buik. Had niet zo gek veel gegeten met het weer en zat bij vriendin dus rustig gehouden. Was in gym ook maar halve airco en zeker nog zo'n 30°.

Pull ups (gevarieerde grip)
12xBW
12x
12x
12x
12x
10x
8x

BOR
12x60
12x60
12x60

Seated cable rows
12x55
12x65
12x70

Hanging leg raises
20x
20x
15x
15x

Decline crunches
15x
15x
15x

Crunches
15x
15x

Lying leg raises
15x
15x

http://www.youtube.com/watch?v=OYjZK_6i37M

http://www.youtube.com/watch?v=MhfotGKxA9A

haha nice Godsmack!
ik zie dat je extra werk aan het doen bent op je pull-ups, doe het zelf ook regelmatig tijdens me leg-workouts, heerlijk!
impressive leg-raises, ik vind die oefening eerlijk gezegt een beetje tegenvallen, in de gym dan, thuis vind ik hem heerlijk aan de overloop:p

haha nice Godsmack!
ik zie dat je extra werk aan het doen bent op je pull-ups, doe het zelf ook regelmatig tijdens me leg-workouts, heerlijk!
impressive leg-raises, ik vind die oefening eerlijk gezegt een beetje tegenvallen, in de gym dan, thuis vind ik hem heerlijk aan de overloop:p

Hm zie inderdaad dat ik op de laatste 5 trainingen 4x pull ups heb gedaan. :o Beetje overkill dus, gemiddeld zo'n 50 reps. Nu eens 2 trainingen niet doen en daarna weighted gaan.

Oja die leg raises heb ik wel zitten cheaten en soms benen niet volledig omhoog gedaan, niet zo impressive dus. :D;) Goede oefening voor wat core kracht maar meestal heb ik helemaal geen zin om buik te trainen.

Ga toch eens kijken om mijn trainingen en looptrainingen specifiek te plannen, moet meer uit te halen zijn. Wil de ene week 2x lopen en 4x trainen en de andere week 3x lopen en 3x trainen. :)

---------- Toegevoegd om 21:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:28 ----------

Oh ik ben mijn powercleans nog vergeten van vandaag. Wou gewoon wat proberen...

6x60
4x60
3x60

Laatst bewerkt:
Rug is zeker helemaal op na zoveel pull ups?

Valt wel mee, kan nog wel 4x8 reps eruit persen als ik eerst een andere oefening zou kunnen doen. :)

Sterke BOR en Pull-ups, netjes gozer!

Mijn buik is helemaal verkloot, doet ****ing veel pijn. Hoop dat ik straks kan lopen.

Foto'tje van paar dagen geleden aan zee.

2vkc106.jpg

Zegt niet zoveel maar wil nu toch eens echt ripped staan. Vanavond weer afgesproken om wat te gaan drinken, k*t!

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven