MuscleMeat

1000ste log winstrol only

Volgens mij is dat persoons afhankelijk..

Gewoon aan mij geven ik voel het wel. :D

• Topic Starter Topic Starter
A ok want het is van epl en gs en dacht dat hier geen fakes van waren. Ik heb enkel hier en daar een puist en die zijn al jaren niet meer opgedoken.

Zalig geen hoofdpijn en hopelijk toch positieve resultaten.

nee je zit ernaast maar goed...maakt niet uit.
waarom alles in 2 delen ipv alles in 1x?
heb je beide weleens geprobeerd of........niet?;)

had vandaag met slimme aap erover...stabiele bloedwaarde en orale shit....waste of time :P

Betreft het catabole aspect na het trainen, dit is toch juist goed? Je moet toch juist je spieren afbreken??? Anders vind er ook geen groei plaats, lijkt me.. Maargoed dat terzijde..

Betreft het innemen: Waarom zou je niet de gehele dag op een gelijke dosis zitten ivm de halfwaarde tijden en inname tijden, het is zo makkelijk om ze verdeeld in te nemen, ik snap het probleem niet..

Ik heb geen ervaring met alles in 1x innemen, hoef ik ook niet, zie meer nadelen dan voordelen!

ben eigenlijk best benieuwd naar je voedingsschema, en of je het aanpast voor deze kuur.

Ja voedingsschema = 3200 kcal ongeveer iets meer maar nooit minder.
Nu tijdens kuur zeker 500 kcal per dag omhoog. Met name 1 banaan, 1 appel en 1 ander stuk fruitmeer meestal is dit een appelsien + een proti drink van performance. Voor degene die dit niet kennen even de voedingswaarde posten.

Voedingswaarde 460 ml
435 kcal
50 g eiwitten
50 g koolhydraten
1g vet

Dit gaat er extra in.

Voor de rest is er nog extra supplementatie wat bestaat uit visolie, ZMA, whey shakes 2 x per dag 23 gram eiwit per portie en high vites (multi vitaminen).

Ben net gaan trainen. Schouders + triceps.

Schouders:

staande front press: 4 x 12
behind the neck press:4 x 12
voorwaarts heffen: 4 x 12
zijwaarts heffen 4 x 12
peck deck: 4 x 12

Triceps:

Push down: 3 x 15
dips: 3 x 12

Triceps is verspreid in 2 x per week.

Ben serieus zwaar geweest vandaag was super gedreven om te trainen even moeten bekopen erna was te fel geweest heb bijna moeten overgeven en dat tijdens schouders :eek: heb ik nog nooit gehad.

Werkt dat goed voor jou 4x12? Misschien moet je wat zwaarder gaan en minder reps, en na je kuurtje weer terug naar 4x12.

ik denk dat je zo je schouder een beetje overtrained (240 reps totaal!) maar als het voor jou werkt....

Als ik jou was (maar dan ben ik niet)...zou ik me focussen op de grote 3 (benen, borst en rug)

Misschien kun je aangeven waarom je zoveel reps doet voor je schouders?

Laatst bewerkt:
ik ben het met arno75 eens je schouders belast je zoiezo al bij veel andere oefeningen denk bijv. aan bankdrukken. Zoveel reps voor je schouders is denk ik ook teveel.

Maar als het voor jou werkt zeg ik niks :P

Weet het niet echt? Ben immers ps 8 weken bezig met deze methode van trainen 4 x 12 daarvoor was het altijd max. 8 reps.
Ga nu maandag aan een nieuw schema beginnen namelijk UB/LB en de grote drie dus.

Trouwens het is toch heel normaal dat ik niks voel in mijn triningen van de winstrol het is nog maar dag 4 é of zou ik dan toch al iets moeten voelen.

Ik zal ook een trainingslog bijhouden in de juiste sectie.

neuh duurt wel 2 weken

Bedankt. Ga nu een trainingslog openen om mijn progressie bij te houden.

Betreft het catabole aspect na het trainen, dit is toch juist goed? Je moet toch juist je spieren afbreken??? Anders vind er ook geen groei plaats, lijkt me.. Maargoed dat terzijde..

denk ff goed na vriend....as zorgen mede voor anabole omgeving...dus in jouw visie zou as tijdens de training dus nadelig zijn omdat je niet catabool wordt? dat ken nie ;)

denk ff goed na vriend....as zorgen mede voor anabole omgeving...dus in jouw visie zou as tijdens de training dus nadelig zijn omdat je niet catabool wordt? dat ken nie ;)

Niet mijn woorden verdraaien! :finger:
Anabole omgeving is altijd goed, vooral na de training..
Maar tijdens de training breek je toch spieren af, dus blijft dat moment altijd catabool..
Dat het fijn is na de training zo anabool mogelijk te zijn, ok!
Maar 1 oral pilletje zorgdraagt daar in principe al voor!
Wanneer de ochtend bereikt is, zit er waarschijnlijk nog 1/4 van de dosis in je lichaam, jammer dat je dan niet met de orals kan starten, want die krijg je in de avond pas weer na de training.. :eek:

@ Ironmind, en eten voor je training dan, heeft dat ook geen nut omdat je toch catbool word door training ;)

Ja! Natuurlijk heeft dat zin.. Tijdens, maar vooral NA de training hebben je spieren direct voeding nodig om te herstellen, logisch toch? :rolleyes:

Tijdens het trainen breek je nu eenmaal spieren af, simple ass that!

Nog een paar dagen geduld dan kickt de boel wel in hoor;)

Wat je ook kan doen met je training is trainen in piramide sT (iedere set gewicht verhogen)

set 1 12 reps
set 2 10 reps
set3 8reps
set 4 6 reps

Zo spreek je alle spiervezels aan

En nu knalleuh :D

Jep Jere, de boel kickt in. Vandaag dag 5 en nu merk ik het. Van geen enkele puist naar wel 10 puisten op mijn rug, mijn handen vallen regelmatig in slaap en ik ben vrij agressief aan het worden soms zonder echte reden.;)

Terug
Naar boven