MuscleMeat

1000ste log winstrol only

Gaat lekker dus;)

• Topic Starter Topic Starter
Jep gaat goed komen.

succes! en al enige winst in kg's of kracht?

Ik heb me nog niet gewogen ga me de laatste dag van de kuur pas terug wegen denk ik of misschien om de week om jullie op de hoogte te houden.

Krachtwinst is er nog niet wel gewrichtspijn.:(

komt goed, zit je wel hoog genoeg in je eiwitten en vetten?
(mbt die gewrichtspijn)

Ja denk het wel maar ik heb vernomen dat het een bijwerking is van winstrol het zou vocht onttrekken van de gewrichten.

Het is trouwens ook heel hevige pijn maar hij is na een half uurtje weer weg en is bijna altijd ergens anders.

Gisteren had ik pijn in mijn sleutelbeen en dag ervoor in mijn schoudergewrichten.??? maar ja wat maakt het uit

Omega 3 vetzuren zijn goed voor je gewrichten, gebruik je die?

Net zoals chondroitine met glucosamine neem dat soort dingen eigenlijk altijd uit voorzorg en het werkt voor mij goed, nooit ergens last van.

Jep omega 3 vetzuren worden benut. Maar zo erg is het nu ook niet ik heb gewoon een knagende pijn in een gewricht pakt een 30 minuten per dag en dan is het weer weg. Is enkel lastig als het s'nachts is.

Is andere last. Knagende gewrichtspijn heb ik anders nooit en dit was de achtste week dat ik dit schema hanteer.

wel veel sets voor je schouders :p
12 sets is ruim voldoende hoor;)

Vandaag serieus getrained. Incline bench was super.
5 x5 85- 90 kilogram
Kracht is dus lichtjes in evolutie nergens last van gehad of pijn.
Gewichtgains 800 gram (zelfde tijstip als vorige week nuchter).

5x5 lijkt er meer op ;)

Mooi dat je wat voelt, werkt motiverend :D

Even updateHij begint nu echt zijn werk te doen. Ben voller dan ooit trainingen lopen lekker vlot. Kracht gaat stevig vooruit en gewicht gaat ook vooruit maar minder sel. Weeg al 2,5 kilo meer. Benchpress van 85 kilo 5 herhalingen naar 90 kilo vijf herhalingen.

hmsz zoveel krachtwinst is dat dan niet als je al bedenkt dat je 2,5 kg zwaarder bent geworden ben je net 2,5kg vooruit gegaan de echte kracht zal nog wel komen dan.

hmsz zoveel krachtwinst is dat dan niet als je al bedenkt dat je 2,5 kg zwaarder bent geworden ben je net 2,5kg vooruit gegaan de echte kracht zal nog wel komen dan.

Het is ook geen Dianabol. Ik vind het ook weing voor 3 weken gebruik maar het gaat uiteindelijk om je fysiek.

daar doen we het toch allemaal voor .gaat er niet om hoeveel gewicht je kunt verzetten .als je er maar zo uit ziet hahahah

doe je ook een nakuur of niet ?

en hoe gaat ie nu???

;)

Terug
Naar boven