MuscleMeat

10k of 20k challenge

Bezoekers in dit topic

Ciron

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
19 mei 2016
Berichten
813
Waardering
861
Lengte
1m84
Massa
68kg
Vetpercentage
12%
Heeft er iemand weleens een 10k of 20k challenge gedaan? Of wat vinden jullie hier überhaupt van ?
 
Misschien iets voor HillR voor na de contest? drool:
 
10k is niks idd maar 20k is andere koek,op youtube zag ik laatst iemand 100k doen in 2 dagen.
 
Ik vond het altijd minder satisfying dan vooraf gedacht.
 
Leuk om te kijken in de cut, zie je dat mensen er tegen op kijken om 's avonds nog iets 'lekkers' te eten. past goed bij mijn gemoedstoestand op dat moment hehe
 
Gister gedaan gelijk bijna 3 kilo zwaarder dan gisteren , heb ook gastroparese ... dus was extra moeilijk. Vandaag pay the price lol
 
10k is niks idd maar 20k is andere koek,op youtube zag ik laatst iemand 100k doen in 2 dagen.

Van alle dingen die nooit gebeurd zijn is dit het meest nooit gebeurd
 
3 kilo is vocht en onverteerd voedsel,ben weleens 5 kilo zwaarder geweest na een zware eetdag
 
Ik vind dat soort dingen maar degoutant eigenlijk. Wedstrijdjes volvreten terwijl je weet hoeveel mensen van de honger omkomen.
 
Ik vind dat soort dingen maar degoutant eigenlijk. Wedstrijdjes volvreten terwijl je weet hoeveel mensen van de honger omkomen.

Dacht ergens gelezen te hebben dat er tegenwoordig meer mensen obese zijn dan dat er hongersnood hebben ........
 
Ik vind dat soort dingen maar degoutant eigenlijk. Wedstrijdjes volvreten terwijl je weet hoeveel mensen van de honger omkomen.
Laten we dan allemaal maar stoppen met eten dan... want 1k of 10k maakt dan ook niks meer uit
 
Laten we dan allemaal maar stoppen met eten dan... want 1k of 10k maakt dan ook niks meer uit
Wat voor bullshit post is dit nu weer :p Omdat ik zeg dat ik WEDSTRIJDJES eten degoutant vind?
 
Wat voor bullshit post is dit nu weer :p Omdat ik zeg dat ik WEDSTRIJDJES eten degoutant vind?
Gaat uiteindelijk toch om wat iemand naar binnenwerkt .. wedstrijd of geen wedstrijd dat maakt niks uit
 
vreet wedstrijden achterlijk gedoe vind ik dat.
 
Back
Naar boven