AndroidHealthClinic

12-13 procent vet geraak er niet onder zou ik misschien fat burner gebruiken ?

Pff i wish ! Ik val geen gram af op 2000...... Train me al mn hele leven wezenloos,maar sinds mn 25e ofzo
moet ik echt op mn KC letten.
VVM verlies valt mee.Als ik in de buurt van die 8 % kom dan begint t wel kritiek te worden,ja.:(

Langzame stofwisseling zo te horen. Ikzelf cut op al 7 weken op 3000 kcals per dag en val nog steeds elke week 1 kg af, lang leve de snelle stofwisseling.

Mijn droomleven.....
Als ik 2 maanden elke dag 3000 KC eet dan groei ik volledig dicht. :p

Hier begint morgen de cut op 4k ;)

Mijn droomleven.....

haha precies hetzelfde hier. maar mijn 'trage' stofwisseling is dus nog niets vergeleken met de jouwe.. heel misschien dat ik ook aan de 1600 ga geraken op rustdagen in de laatste fase van mn cut maar voorlopig zit ik daar nog wat boven, gelukkig.

Ik weet dat niet iedereen hetzelfde reageert op een dieet,maar ik ga al jaren,elk jaar,tot een procentje
of 8.Zeg niet dat het makkelijk is,maar gewoon door minder KC en een beetje cardio.
Zit in de laatse 2 weken ofzo aan 1600 KC.Geen fatburners of andere zooi.

Laatste vet (onderbuik) is idd hardnekkig,maar gewoon kwestie van volhouden.
Inderdaad hard trainen en veel eiwitten eten.

verlies je met 1600 kc niet ontzettend veel spiermassa? want dan zit je behoorlijk ver onder je onderhoud?

---------- Toegevoegd om 18:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:45 ----------

Mijn droomleven.....

Voor mij geld hetzelfde, ik eet echt niet ver boven de 2500 kc en ik val niet af.

verlies je met 1600 kc niet ontzettend veel spiermassa? want dan zit je behoorlijk ver onder je onderhoud?

Ja,wel een beetje inderdaad.Die 1600 is de laatste 2 weken ofzo van mn cut.
Ik blijf bij 2000-2200 op gewicht,met 3 x p/week flink zwaar trainen en 2 x p/week kwartiertje cardio.:(

Heb sowieso niet zo veel spiermassa :D.Mijn 8 % is ook een schatting btw.Nooit gemeten.

Maar we kapen het topic een beetje geloof ik.....
On topic : Tot een % of 8 is in ieder geval geen probleem zonder hulpmiddelen.

Ja,wel een beetje inderdaad.Die 1600 is de laatste 2 weken ofzo van mn cut.
Ik blijf bij 2000-2200 op gewicht,met 3 x p/week flink zwaar trainen en 2 x p/week kwartiertje cardio.:(

Heb sowieso niet zo veel spiermassa :D.Mijn 8 % is ook een schatting btw.Nooit gemeten.

Maar we kapen het topic een beetje geloof ik.....
On topic : Tot een % of 8 is in ieder geval geen probleem zonder hulpmiddelen.

Ben benieuwd naar je voedingsschema.. 8% op die leeftijd. Chapeau.

Terug
Naar boven