Drunkenmaster
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 1.142
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 15%
49 dacht ik

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
49 dacht ik

Libido is aan het zakken. Alles werkt nog wel maarde zin is wat minder. Al is dit geen ambetant gevoel na zoveel maanden van High test
Blijf nog minstens 3-4 weken off en dan BOEM!
Einde van het "seizoen".
Ik ga elke keer rond deze periode(vakantie) off voor een tijdje. En na de winter/begin lente doe ik dat nog eens. Gewoon kwestie van je receptoren te laten rusten en men eigen testproductie op gang te laten komen, al is het maar een beetje en/of voor even....
Als je test plat ligt en je LH op 75 staat en je knalt er een hoop test in...... gekke reactie krijg je dan...
Ik zit ook op forums waar top NPC en toekomstige profs en profs zitten en haal daar veel van mijn info. Ik doe dit niet zo maar hoor. Alles heeft zijn reden en doel.
PmIs een bekend Forum. Staat veel op maar als je er een tijdje rondhangt weet je wie er belangen heeft met bepaalde zaken aan te prijzen of niet.
Zelfs John Meadows zit er![]()
?wil ik ook wel

kwam ik gisteren op uit, lijk mij virus site op het eerste zicht

kwam ik gisteren op uit, lijk mij virus site op het eerste zicht
anyway thx!
Die site is goud waard maar dat ondervind je wel als je er een tijdje rond hangt. Verslavend is die site wel, staat veel te veel opdat je wilt lezen...

Idd veel pros die er ook op zouden zitten jerry ward van yt ook bvDie site is goud waard maar dat ondervind je wel als je er een tijdje rond hangt. Verslavend is die site wel, staat veel te veel opdat je wilt lezen...
Geinige foto s ikke20 in de big mirror big boy small lengte, vraagje je zit best laag in vp , zijn jou abs ook zichtbaar ?

Jij hebt dit ook dus.. ben nu weer wat zwaarder maar had me v-lijn er heel diep in staan op 9.6% en ik kon per zijde van me lichaam 2 sets ribben zien ( bij je borst en onder je oksel) en nog geen 6-pack.Smorgens wel maar vanaf dat ik drink of eet komt er een laagje water over. Ik hou al mijn vocht vast op mijn buik. Trek de strepen op men borst, triceps,kuiten enz maar buikspieren owee hahahaha. Je ziet bij mij eerst de serratus en eigenlijk heel de zijkant buik. Pas daarna komt de voorkant buik..
Vanmorgen gaan trainen en gisterenavond bbq gehad + en fles rode wijn. Daarna niets meer gedronken en dan bedje in vannacht 2x moeten gaan plassen... deze morgen trok ik zelf strepen op men hoofd hahaha. Maar na mijn ontbijt is het al weg hoor
Ik sta nu op ongeveer 10% vet en de weegschaal gaf deze morgen 86.7 kilo aan.
Achja ik vind die aders dat over men rug, schouders en borst lopen toch leuker.
Achwat, wanneer loop je zonder shirt rond komt ook niet zovaak voor. Dan kun je beter bruter uitzien in een tanktop maakt het gelijk weer goed dat je niet de beste abs genetics hebt![]()