XXL Nutrition

12

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.061
@ikke 20 : dikke fysiek man, kleine bulldozer :cool:

zag je pic op insta .. je hoeft jezelf niet klein te voelen haha beest!

Ga gewoon bestellen want wil echt die bpc en igf hebben als ik in september terug ga blasten. Thanks.
Heb de bpc van uk peptides werkt perfect geen last meer van schouder 250mcg ed
Igf weet ik niet of die goed is die van enhanced athelete site zou wel legit zijn.

Goeie shape trouwens ;)

• #2.065
Heb de bpc van uk peptides werkt perfect geen last meer van schouder 250mcg ed
Igf weet ik niet of die goed is die van enhanced athelete site zou wel legit zijn.

Goeie shape trouwens ;)

Heb van beide 1 vail besteld zodat ik eerts kan testen. Ik weet wat igf doet bij mij dus zal het wel snel ondervinden.
Over de shape en vooruitgang sinds januari ben ik meer dan tevreden. Nu is het tijd om weer een stap voorwaarts te zetten en dan word het alles maintainen.

Heb van beide 1 vail besteld zodat ik eerts kan testen. Ik weet wat igf doet bij mij dus zal het wel snel ondervinden.
Over de shape en vooruitgang sinds januari ben ik meer dan tevreden. Nu is het tijd om weer een stap voorwaarts te zetten en dan word het alles maintainen.
Hmm uk peptides heeft ook geen melanotan meer? Wou ghrp 6 proberen en andere peps

IMG_20160814_114224.jpg

Zien jullie de foto's?

Geen filter of andere zever gebruikt. Just real phone picture:p
Flinke beer

Op advies van Cools is 100-150mcg al voldoende, ik zou niet overdrijven wordt wel prijzig dan..
Misschien is 1 vial net te weinig, kan je 3wkn mee doen

• #2.073
Goed fysiek oudje ;-)

Hoe oud ben je?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven