AndroidHealthClinic

12

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.101
Ik stop nu met de aromasin en ga enkel verder met de clomid tot aan mijn bloedtest van volgende week. Voel me godverdekke goed en jullie willen niet weten hoe hard ik zin heb om te blasten. Al het lekkers ligt op me te wachten.

Hier ga ik mee starten als men bloedtest oké is:
Sust 800
Bold 400
Deca 200
Primo 400
Tbol 50
HGH 2iu
Igf 50mcg op trainingsdagen
Peg mgf 200 mcg op niet trainingsdagen
Arimidex 1 mg ed

Hoop dat dit aanslaat en na een aantal weken is er nog ruimte om te verhogen indien nodig.

HGH ga ik rustig opbouwen omdat de cts,linkerpols, nog miniem aanwezig is en ik zo wil houden.

lekker hoor
hgh ed?

Hoop dat je hiermee eindelijk boven de 1.70 kan groeien :P

Dit gaat knallen worden :p

• #2.104
  • #2.105

Dat is de bedoeling! Ben de BPC-157 er nog vergeten bij te zetten zie ik net..

Vanmorgen gaan trainen samen met men maatje die ik help voor de AtlasCup en Iron Maiden. Hij zit perfect op schema, gaat heel smooth. Hij had me twee weken niet gezien en zei dat ik echt droger geworden was en zeker niet smaller of kleiner. Eerder bijgekomen vond hij. Altijd leuk om te horen natuurlijk als je jezelf aan het "detoxen" bent.
Gewicht was vanmorgen 86.6kg dus ben happy, effe dit gevoel vasthouden nu :D

Dat is de bedoeling! Ben de BPC-157 er nog vergeten bij te zetten zie ik net..

Vanmorgen gaan trainen samen met men maatje die ik help voor de AtlasCup en Iron Maiden. Hij zit perfect op schema, gaat heel smooth. Hij had me twee weken niet gezien en zei dat ik echt droger geworden was en zeker niet smaller of kleiner. Eerder bijgekomen vond hij. Altijd leuk om te horen natuurlijk als je jezelf aan het "detoxen" bent.
Gewicht was vanmorgen 86.6kg dus ben happy, effe dit gevoel vasthouden nu :D
Heerlijk als alles volgens schema gaat en je nog onverwachtse complimentjes krijgt. Nog even volhouden en dan weer knallen, zelfde geld voor mij 3 weken duurt opeens heel erg lang terwijl ik echt aan het genieten ben van de cruise :)

• #2.107
Libido is wat gestegen de laatste dagen en raar maar waar ik blijf vrij vol en lean(smorgens) ondanks ik niet altijd even clean eet, vakantie he. Ik eet enkel smorgens en savonds met soms in de namiddag een kleine snack. Smorgens eitjes met spek en savonds eigenlijk alles hahahaha. Maar zeker niet meer dan 3000 kcals per dag.

Hoop echt als ik met de blast start ik omhoog schiet in gewicht. Vanaf 1 september gaat de voeding weer op punt gezet worden en alleen daardoor moet ik een dikke kilo kunnen gainen. Daarna de gear en hoppa naar de 90 kilo en hopelijk erover ook.

Nog 2 weken rusten.

Ikke, jij als (denk ik) ervaren man; Ik heb nog nooit orals gebruikt en staat voorlopig ook niet in de planning. Wat is in jouw ogen de meest waardevolle oral in een zo lean mogelijke kuur en merk je echt verschil in gewicht/kracht oid tov wanneer je geen oral neemt?

Na mijn BC waarvan ik nog niet exact weet wanneer die zal stoppen ga ik uiteraard lange tijd OFF en ga dan weer BCen en zou dan eens een oral willen proberen als KS. Ik dacht aan Anavar of MT bv. Dbol/Winny lijken me sowieso niets. KSen met korte esters doe ik net zo graag eigenlijk. Dan staat sowieso boven een oral hé? En een oral EN korte esters lijkt me wat overkill :P

Ikke, jij als (denk ik) ervaren man; Ik heb nog nooit orals gebruikt en staat voorlopig ook niet in de planning. Wat is in jouw ogen de meest waardevolle oral in een zo lean mogelijke kuur en merk je echt verschil in gewicht/kracht oid tov wanneer je geen oral neemt?

Na mijn BC waarvan ik nog niet exact weet wanneer die zal stoppen ga ik uiteraard lange tijd OFF en ga dan weer BCen en zou dan eens een oral willen proberen als KS. Ik dacht aan Anavar of MT bv. Dbol/Winny lijken me sowieso niets. KSen met korte esters doe ik net zo graag eigenlijk. Dan staat sowieso boven een oral hé? En een oral EN korte esters lijkt me wat overkill :P
epistane

• #2.110

Orals zijn nu net de sterkste AS die er zijn, werken supersnel en kunnen je op korte tijd "transformeren".

Anavar of Tbol.

Anavar geeft extra kracht, harde pumps en geeft je een leane harde look, geen vocht.
Tbol geeft je meer massa dan anavar en ondanks je hier geen vocht zou mee mogen gainen hou ik er wel een beetje vocht van vast. Bij Tbol is het belangrijk dat je echte Tbol krijgt.

Orale horen bij een kuur dus niet enkel 3-4 weken. Run deze gerust 6-10 weken zolang je leverwaarden aanvaardbaar blijven.

Zowiezo Run je mariadistel,NAC tijdens je blasts.

Orals zijn nu net de sterkste AS die er zijn, werken supersnel en kunnen je op korte tijd "transformeren".

Anavar of Tbol.

Anavar geeft extra kracht, harde pumps en geeft je een leane harde look, geen vocht.
Tbol geeft je meer massa dan anavar en ondanks je hier geen vocht zou mee mogen gainen hou ik er wel een beetje vocht van vast. Bij Tbol is het belangrijk dat je echte Tbol krijgt.

Orale horen bij een kuur dus niet enkel 3-4 weken. Run deze gerust 6-10 weken zolang je leverwaarden aanvaardbaar blijven.

Ik dacht dat orals erom bekend staan behoorlijk levertoxisch te zijn en je deze maar het best kan mijden dan (voor langere tijd) Ook qua herstellen
Er zijn toch goede alternatieven met injects?

• #2.112
Sommige mensen drinken 3 biertjes per week en hebben slechte leverwaarden. En dan heb je er die elk werkend in coma liggen en nergens last van hebben.... zelfde met roken en de longen.

Bloedresultaten en nog eens bloedresultaten.....

Als je 4 weken orals slikt en je leverwaarden komen niet boven de 60 dan is er niets aan de hand dus waarom stoppen...

Sommige mensen drinken 3 biertjes per week en hebben slechte leverwaarden. En dan heb je er die elk werkend in coma liggen en nergens last van hebben.... zelfde met roken en de longen.

Bloedresultaten en nog eens bloedresultaten.....

Als je 4 weken orals slikt en je leverwaarden komen niet boven de 60 dan is er niets aan de hand dus waarom stoppen...

Klopt alles heeft te maken met wat je aankan, bloedtest in NL €!! :o

• #2.114
Ik moet medicatie nemen voor mij psoriasis en sindsdien Zijn mijn leverwaarden gestegen, anders waren die tijdens een cruise altijd in orde. Ik had toen ook zoiets van, oei...
En toen zei de dermatoloog heel droog, Zolang je niet boven de 100 Zit moet je je geen zorgen maken..

Ik moet medicatie nemen voor mij psoriasis en sindsdien Zijn mijn leverwaarden gestegen, anders waren die tijdens een cruise altijd in orde. Ik had toen ook zoiets van, oei...
En toen zei de dermatoloog heel droog, Zolang je niet boven de 100 Zit moet je je geen zorgen maken..
Boven de 100 zit? Jij bent toch pas 33 jaar :p

Anavar of Tbol.

Bedankt voor je reply ;)

Anavar zou me dan het meest aanspreken, waarvan ik idd al dacht dat die het best bij m'n wens/eisen past qua eigenschappen. Wat vind jij van MT?

• #2.119
MT enkel gebruiken de laatste 2 weken voor een wedstrijd. Anders ver van wegblijven.

Je kan het natuurlijk ook gebruiken om te pieken naar een festival als je een onzeker persoon bent en wat wilt opvallen :o

MT enkel gebruiken de laatste 2 weken voor een wedstrijd. Anders ver van wegblijven.

Je kan het natuurlijk ook gebruiken om te pieken naar een festival als je een onzeker persoon bent en wat wilt opvallen :o
Zou ik dan niet doen als je van plan bent veel bier te drinken en pillen te pakken. Denk dat je lichaam dit niet leuk vindt :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven