daann01
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 1.514
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 88kg
- Vetpercentage
- 4%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Aah goed om weer van je te horen altijd genoten deze log te lezen! Ben benieuwd op een epic comeback maar privé en zaak gaan ofc voor!) we zien ons a.s. ZondagAmai dit is lang geleden. Tijd is voorbij gevlogen....
Sinds mijn laatste post geen 5x in de gym geweest denk ik en ivm gear is ook nihil. Heb in tussen tijd 2 keer 200 mg test gezet, that's it. Veel te druk gehad( zaak en prive) en als ik me niet 100% kan focussen op trainen, eten en gear dan is de zin er niet. Na bijna 10 weken amper eten en amper trainen, tja.... ik moet er geen tekeningetje bij maken hoe ik er nu uit zieMaar soit heb er geen last mee.
Men maatje die ik begeleid doet volgende week zijn wedstrijddebuut op de JBC en we zijn bijna klaar. Deze week de puntjes op de i zetten en het resultaat zal er zijn.
Morgen ga ik met hem trainen dus dan zie ik de gym ook nog eens van binnen, zal pijn doen
Zondag ben ik uiteraard ook aanwezig op de JBC dus als je iemand klein (smalle versie nu) naast een lange brede junior ziet, dat ben ik![]()

Jammer, maar goed te horen dat je toch weet wat op nummer 1 staat! Al plannen voor een comeback?
Aah goed om weer van je te horen altijd genoten deze log te lezen! Ben benieuwd op een epic comeback maar privé en zaak gaan ofc voor!) we zien ons a.s. Zondag![]()

Thanks maat, ook dat je mij nog even erbij betrekt! 3e plaats was verdiend geweest. Nogmaals leuk je te hebben ontmoet, hardstikke leuke ventZo gisteren was het dan de wedstrijd (JBC) van men maatje (20 jaar) die ik heb geholpen. Hij is 2de geworden bij de Junioren. Voor zijn eerste wedstrijd niet slecht en de andere junioren waren ook niet echt pannenkoeken. Dus best tevreden maar ik ben vrij streng voor mezelf en hij kon een tikkeltje scherper gestaan hebben. Ik had de keuze gemaakt voor de wedstrijd om niet voor 200% schredded te gaan, zoals strive4muscle, omdat de junioren telkens net iets anders worden gejureerd en er veel meer naar het totale plaatje word gekeken. Nu blijft de vraag: zou hij gewonnen hebben mocht hij even scherp gestaan hebben als de winnaar? Who knows...
Hijzelf was zeer tevreden met de wedstrijd, prep en hoe hij eruit zag na een "prep on a budget".
Volgende wedstrijd word de Iron Man 2017 op 12 November, de juniorenklasse. Nu eerst lekker relaxen en bulken vooraleer we ergens in Augustus starten met zijn prep voor de Iron man. Hij heeft vertrouwen in mij en ik mag zijn contestprep weer doen en deze keer gaan we wel voor de 200% schredded maar dan wel met extra massa die we er nu gaan bijplakken. De mensen gaan verschieten in November en daarna op de Grand Prix, dat beloof ik.
Voor mij persoonlijk was het een lange dag, opstaan om 5u smorgens en om 1u30 snachts thuis + 450 km rijden. Maar ik heb me vermaakt ondanks de dikke amateuristische organisatie gisteren. Dat is toch echt wel om van te blijten soms.
Strive4muscle ook eindelijk eens ontmoet en gesproken. Hij is wel degelijk genaaid met zijn laatste plaats. Hoorde op de 3de plaats in mijn ogen. Hij stond het meest schredded van allemaal maar ook hier komt weer het punt dat de juniorenklasse net iets anders gejureerd word. Maar laatst was belachelijk punt.

wat was zijn nummer?
Zag een posingvid van de overall classic, geen idee wat zn naam is maar die stond er ook goed bij!
I know, was algemene JBC opmerking. Ging over die Aziaat als het dat is.
Link?Heb zijn vlog gezien, ziet er heel goed uit ;-) . Heeft iets weg van Calum.