XXL Nutrition

12

Status
Niet open voor verdere reacties.
Succes kerel! En natuurlijk lees ik weer aandachtig mee! :D

Resultaat zal er zeker zijn,ben echt benieuwd :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.504
Moet dat niet 3 keer per week oid 150mg zijn?

Nope, ik start met 2 x 1ml/week. Volgende week gaan we naar 2x 1.5 ml/week. Parabolan is iets heftig en is de enige tren die ik eigenlijk kan verdragen.

400mg tren E of Ace is niet gelijk aan 400 mg parabolan :D.

Nope, ik start met 2 x 1ml/week. Volgende week gaan we naar 2x 1.5 ml/week. Parabolan is iets heftig en is de enige tren die ik eigenlijk kan verdragen.

400mg tren E of Ace is niet gelijk aan 400 mg parabolan :D.

idd,meeste mensen geloven dit niet maar parabolan is qua resultaat even goed als tren-a maar met deel minder bijwerkingen

Aan wat ligt dat dan? Persoonlijke voorkeur?

Hoeveel x /week moet je Para minimaal zetten eigenlijk? En wat is een leuke dose om mee te beginnen bijvoorbeeld, als je het nog nooit gehad hebt.

• #2.508
Aan wat ligt dat dan? Persoonlijke voorkeur?

Ja en de zuiverheid van de tren geloof ik. Vanaf 100 mg tren E of ace krijg ik gyno. Bij parabolan nergens last van maar wel net dezelfde positieve effecten van tren.
Ik neem enkel nog Parabolan nu.

• #2.509
Hoeveel x /week moet je Para minimaal zetten eigenlijk? En wat is een leuke dose om mee te beginnen bijvoorbeeld, als je het nog nooit gehad hebt.

Beste is idd EOD zetten maar ik vind 2x week wel zat.

Beginners dosis? Gewoon elke 3de dag 1 ml (76mg) en dan rustig opbouwen.

Belangrijkste is dat je wel degelijk parabolan in je vail hebt zitten.

• #2.510
Vanmorgen ook wezen trainen en de schwung begint er weer in te komen. Allemaal nog vrij licht maar wel een lekkere pomp.

Mmm... volgende keer ook maar eens naar para kijken dan :)

Qua look is er niets zoals tren, maar dat staat ook weer in verhouding met de sides :p

ikke20 zegt net dat die minder sides ervaart :scratch:

Tren is een vrouw robke, een met vele gezichten. Daar waar de een haar bek onderspuit na 3x fappen zal de ander hem nauwelijks omhoog krijgen van haar.. Wat ik bedoel te zeggen... :o Para is voor de een hemels en voor de ander echt een no go. En visa versa met tren-e en of tren-a.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven