Update!
Sinds eind december zit ik héééél weinig in de gym en eten is al helemaal een ramp. Gewoon te weinig eten op een dag en dan gaat het snel dat weet iedereen hier.
Ik heb geprobeerd van te cruisen maar ik weet dat ik daar niet goed in ben en ik gewoon amper wat test zet. Zo om de 2-3 weken zet ik is een ml test en dat is het dan. Lichaamsgewicht weet ik niet en interesseert me ook niet op het moment. Ik zal me wel wegen als ik terug deftig begin te trainen en eten.
Dat zal niet lang meer duren eer dat begint want ik begin er terug goesting in te krijgen en dat is een magisch gevoel. Zo een grote honger om er terug is in te vliegen. Ik weet dat ik me vanaf 92 kg vrij onprettig begin te voelen dus we zullen zien wat dat meebrengt over een paar weken. Nu ben ik nog met moeite een Mens Physieker (Mapper) dus we hebben wel wat ruimte hier om te gainen
Morgenvroeg stap ik terug de gym in en dan zal het een weekje full body zijn om alles terug in gang te krijgen en alle gewrichten terug wat soepeler te maken hahaha. Als je 33 (vandaag geworden) bent spring je niet zomaar meer onder de bench of squat

Dat heeft voorbereiding nodig
Dus de log zal hier terug actiever gaan worden
Maar nu komt hetgene waar jullie op zitten te wachten! GEAR TALK
Wat gaat er binnenkort ingaan? Zal een mengeling zijn van: Test, parabolan, masteron, oxy, anavar en als ik er zin in heb dan mag de hgh ook meespelen want dat ligt hier toch maar in de koelkast naast de eitjes te liggen. Ze smeken om gekraakt te worden en gevuld te worden met het lekkere water om daarna in men bellyfat te verdwijnen

Doel? Een hoop verloren gewicht terug gainen maar dan wel droger eindigen dan dat ik nu sta
Beeldmateriaal zal er af en toe wel zijn denk ik want BigJon96 neemt zijn camera overal mee naartoe
Zijn er hier nog mensen "in"?