Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zodra ze je vraagt om de 10 producten promo, zetten ze die wel voor je openZodra de 10 vial promo er is gaat mijn ordertje er ook doorheen![]()
trust meZit idd op hetzelfde merk en helaas geen 5% meer haha. Het is de combinatie van rebound en de trest. Ik raad het je idd aan op een lager vp dan 12% als je er dan op zou gaan cutten.. Wanneer je er mee bulkt moet je echt al wat leaner beginnen (7-8%). Je houdt heel snel vocht vast wanneer je kut eet of cheat. Clean eten en in een surplus geen problemen maar cheaten en je krijgt hetzelfde probleem als met deca. Je kunt het vergelijken met een 'wet' tren. Ongekende volheid geeft het je (hele dag pumped) en dan hebben we het nog niet over wat er in de gym gebeurt.van wat ik lees heb je erg veel vocht er van. op 5% lijkt dat leuk maat op 12 niet denk ik persoonlijk
Heb toch besloten om er een potje bij te doen! Alleen ga het alleen gebruiken alsk me te plat voel bij een cut en het word een poosje lekker weerZit idd op hetzelfde merk en helaas geen 5% meer haha. Het is de combinatie van rebound en de trest. Ik raad het je idd aan op een lager vp dan 12% als je er dan op zou gaan cutten.. Wanneer je er mee bulkt moet je echt al wat leaner beginnen (7-8%). Je houdt heel snel vocht vast wanneer je kut eet of cheat. Clean eten en in een surplus geen problemen maar cheaten en je krijgt hetzelfde probleem als met deca. Je kunt het vergelijken met een 'wet' tren. Ongekende volheid geeft het je (hele dag pumped) en dan hebben we het nog niet over wat er in de gym gebeurt.
Nu weer OT!
haha twerd tijd ehet is een echte werkmens die hé,niet veel tijd wss

het is een echte werkmens die hé,niet veel tijd wss![]()

met 23 een eigen huis, 2 dikke auto's met nog een werkbus dus het heeft zich geloond. Hij is ook niet vies van de aas, maar als ik dan zie wat hij zich naarbinnen jaagt en hoe vaak hij maar komt sporten had ik het toch net zoals jou aangepakt. Even op een laag pitje totdat er weer ruimte en tijd is.
Hoe bevalt dnp je @ikke 20 ben er namelijk ook aan het denken precies hetzelfde protocol toe te passen wat betreft dnp tijdens m'n cruise. Ben benieuwd naar je nieuwe cycleZo, Ben me een beetje aan het "primen" en ergens volgende week ga ik er terug invliegen.
Wat het allemaal gaat worden zie ik onderweg wel, werkt het beste bij mij, gewoon er vanalles in gooien en wat goed gaat blijft en wat slecht gaat fl*kkeren we eruit
Momenteel op 200 mg test + 2iu hgh en wat dnp (200 mg/dag voor 10 dagen).

Ik geloof dat ik dezelfde heb liggen, 50mg per tab?Ik heb de oude tabs dnp van EA. Dat zouden nog de goeie moeten zijn...
Ben nu 7 dagen ver en vind het allemaal wel meevallen. Ik dacht echt dat het vet er ging afvallen maar is ni echt het geval. Word wel leaner maar niks extreem. Sides die ik heb zijn hoofdpijn, heel de dag eigenlijk maar valt mee te leven en kapotte lippen. Drink voldoende en trainingen gaan goed.
Caps waren goed tabs hoor je niet zoveel positief over ? Wou hetzelfde doen als jij voor de volgende blastIk heb de oude tabs dnp van EA. Dat zouden nog de goeie moeten zijn...
Ben nu 7 dagen ver en vind het allemaal wel meevallen. Ik dacht echt dat het vet er ging afvallen maar is ni echt het geval. Word wel leaner maar niks extreem. Sides die ik heb zijn hoofdpijn, heel de dag eigenlijk maar valt mee te leven en kapotte lippen. Drink voldoende en trainingen gaan goed.
Ik geloof dat ik dezelfde heb liggen, 50mg per tab?
Ga het een poging wagen deze cruise.
Caps waren goed tabs hoor je niet zoveel positief over ? Wou hetzelfde doen als jij voor de volgende blast
Hahaha ook te doen kwa sides zekerNeen ik heb de oude caps van 200 mg per cap met zo van dat vies geel poeder in. Dat waren nog de goede hoorde ik overal. Maar mijn speklaagje kan er goed tegen Hahaha