Fitness Seller

12

Status
Niet open voor verdere reacties.
Laat ons hopen!

Daarnet men laatste 200 mg dnp in genomen en vanaf eind deze week gaat het gebeuren :p Deze nacht voor het eerst wat gezweet maar niets extreem, zou het dan toch....

Ik ga "rustig" starten met test/mast/tbol/anavar/hgh beste rebound/herstart combo dat er is.

Richtdoseringen zijn:

Test 750/week
Mast E 600/week
tbol 25-50/dag
Anavar 25-50/dag
hgh 2-3iu/dag

Zal voor een weekje of 2 zijn en dan hup wat parabolan erbij en wat vettigere tabs en gainen maar.
Ziet er lekker uit man!
Vanwaar zo hoog in mast? Geen last van sides?

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.602
Ik kan masteron vrij goed verdragen. Start op 600 mg en na 2 weken kan het idd wel zijn dat ik het op 400 mg zet. Enige side die ik na een tijdje heb van masteron is prostaat dat wat gezwollen is.
Acne bestaat niet voor mij. Enkel psoriasis.

• #2.603
Blast is gestart.
Test/mast zit erin en vanaf morgen terug wat meer eten en zien wat er gaat gebeuren. Gewicht zit rond de 84-85 kilo nu.

Over de DNP run:
Allemaal zot goed meegevallen amper sides en benieuwd hoe mijn shape gaat evolueren als het vocht van de dnp helemaal weg is. Ofwel was de dnp die ik had slecht ofwel kan mijn lichaam er gewoon goed tegen. Over het algemeen reageert mijn lichaam vrij heftig op AS en medicijnen dus denk dat de dnp niet helemaal oke was. Heb nieuwe besteld om het nog is een kans te geven over een week of 6-8.

Morgenavond nog 1 maal een full body workout en dan vanaf zondag/maandag terug lekker knallen in de gym.

Blast is gestart.
Test/mast zit erin en vanaf morgen terug wat meer eten en zien wat er gaat gebeuren. Gewicht zit rond de 84-85 kilo nu.

Over de DNP run:
Allemaal zot goed meegevallen amper sides en benieuwd hoe mijn shape gaat evolueren als het vocht van de dnp helemaal weg is. Ofwel was de dnp die ik had slecht ofwel kan mijn lichaam er gewoon goed tegen. Over het algemeen reageert mijn lichaam vrij heftig op AS en medicijnen dus denk dat de dnp niet helemaal oke was. Heb nieuwe besteld om het nog is een kans te geven over een week of 6-8.

Morgenavond nog 1 maal een full body workout en dan vanaf zondag/maandag terug lekker knallen in de gym.
ben benieuwd man of het aan je batch lag.. ik zelf heb het van 2 suppliers en kan met beide gewoon tot de 800mg zonder erge side's

It's on like Donkey Kong!

Blast is gestart.

Over de DNP run:

Als je de nieuwe van EA hebt die ik nu hebt, moet je toch wel als een raket gaan!

• #2.607
Ze zijn besteld en betaald. 300 stuks zijn onderweg.

Laatste tab was maandag of dinsdag avond en merk dat het water begint weg te trekken en alles net wat strakker word.
Daar kun je wel even mee vooruit :p

Lekker laat de super-compensatie maar beginnen, fijne blast en gain ze!

• #2.610
Daar kun je wel even mee vooruit :p

Lekker laat de super-compensatie maar beginnen, fijne blast en gain ze!

Thanks!

Hongergevoel is helemaal terug en hoe. Moet mezelf echt inhouden of ik eet heel de koekenkast leeg :p
Vandaag bakje nasi met kipsate's verdeeld over 2 maaltijden, pre en post wo. jammie. Dikke pomp daarstraks in de gym, voel alles terug vollopen.
BigJohn ook effe gezien en hij word dik :D Gaat goed daar.

t feest is begonnen zegt

• #2.612
Vandaag vroeger gestopt met werken zodat ik tegen 14.45u in de gym kon zijn. Net gedaan om 16u zodat het meisje kon afsluiten en ook naar huis kon gaan.
Vandaag borst getraind en wat herstelsets armen want die waren nog wat stijf.

Lichaam loopt goed vol en op het einde van de workout de shape effe gecheckt en het gaat goed. Water van dnp is weg en alles ziet er vrij strak uit. Tijd dus om alles terug voller te krijgen.
Morgen rustdag en dinsdag knallen we weer verder.

daarstraks @ikke 20 in de gym gezien, jaa die groeit goed :D

• #2.614
Gisteren schouders + hamstrings getraind en het ging idd lekker.
Vandaag rustdag en morgen gaan we benen doen.
Sinds gisteren ook weer de peg mgf er bij gezet (enkel na een training) zodat het herstel net iets sneller gaat.
Test zal deze week tegen de 900 mg zitten en de mast op 600mg. Zou graag de parabolan er al bij kletsen maar we moeten geduldig zijn :p
Ik hoop tegen het einde van de week toch rond die 86 kilo te zitten.

Ik kan masteron vrij goed verdragen. Start op 600 mg en na 2 weken kan het idd wel zijn dat ik het op 400 mg zet. Enige side die ik na een tijdje heb van masteron is prostaat dat wat gezwollen is.
Acne bestaat niet voor mij. Enkel psoriasis.
Neem je iets voor je prostaat? Of trekt het weg in de cruise?

• #2.616
  • Like
Waarderingen: 040B
  • #2.617
Gisteren de beentjes getraind en vandaag stond rug op de planning maar dat zal voor morgenavond zijn. Iets te druk op het werk geweest de voorbije dagen dus een avondje extra rust kan geen kwaad.
Gewicht gaat goed alleen heb ik vandaag amper iets gegeten (1500 kcals) maar dat kan ook is geen kwaad voor je lichaam. Morgen terug alles on track en tegen het einde van het weekend staan we wel weer op een nette 86 kilo. Deze morgen stond er op 85.5 kg op de teller en dat is altijd leuk wakker worden zo.
Mijn dnp van EA is ook toegekomen dus ik kom voor dit en volgend jaar wel effe toe denk ik :DSebiet nog wat test en masteron erin jassen zodat we weer een paar dagen verder kunnen.
Bijna een week ver en het is altijd schrikken hoe snel en hard ik kan rebounden als ik alles juist doe, zelfs mijn vrouw had gisteren zoiets van : Meen je dat nu echt :no: Ja schattie ik meen het :D

Gisteren de beentjes getraind en vandaag stond rug op de planning maar dat zal voor morgenavond zijn. Iets te druk op het werk geweest de voorbije dagen dus een avondje extra rust kan geen kwaad.
Gewicht gaat goed alleen heb ik vandaag amper iets gegeten (1500 kcals) maar dat kan ook is geen kwaad voor je lichaam. Morgen terug alles on track en tegen het einde van het weekend staan we wel weer op een nette 86 kilo. Deze morgen stond er op 85.5 kg op de teller en dat is altijd leuk wakker worden zo.
Mijn dnp van EA is ook toegekomen dus ik kom voor dit en volgend jaar wel effe toe denk ik :DSebiet nog wat test en masteron erin jassen zodat we weer een paar dagen verder kunnen.
Bijna een week ver en het is altijd schrikken hoe snel en hard ik kan rebounden als ik alles juist doe, zelfs mijn vrouw had gisteren zoiets van : Meen je dat nu echt :no: Ja schattie ik meen het :D

je wou voor een vijfde keer die avond? :roflol:

Alleen in het weekend..haha

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven