- Waardering
- 10.871
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 102kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zo, Ben me een beetje aan het "primen" en ergens volgende week ga ik er terug invliegen.
Wat het allemaal gaat worden zie ik onderweg wel, werkt het beste bij mij, gewoon er vanalles in gooien en wat goed gaat blijft en wat slecht gaat fl*kkeren we eruit
Momenteel op 200 mg test + 2iu hgh en wat dnp (200 mg/dag voor 10 dagen).
Ik viel er ook niet ziek veel gewicht van af, heb het ook slechts 10 dagen gedaan maar was een keer 2.5 tot 3 kg kwijt. Wel bijna allemaal vet zo op 't oog dus opzich niets aan de hand natuurlijk.
Hoop dat die van mij ook g2g zijn, heb een maatje er wel heel goed op zien gaan. Dus ben benieuwd.
ik ben 6 kilo in de min binnen 7 dagenDat gevoel heb ik eigenlijk ook dat het puur vet is dat ik verlies. Langer dan 10 dagen zou ik niet snel doen. Gewoon kort en krachtig.

Ik zit nu op min 2 kg na 7 dagen. En zit laag in kcals. Ongeveer 2200 kcals
ik moet er ook bij zeggen dat ik van 6000k naar de 3500k ben gegaan dus scheelt ook wat vocht/maaginhoud maar goed nog een weekje te gaan en dan zien we het resultaatMoet er wel bijzeggen dat ik terug mijn wekelijkse test dosis zet van 200 mg/week. Dus daar gain ik zowiezo wel terug een beetje op na een tijdje zonder test injects

Gains?Nog steeds op -2 kilo en vanmorgen tijdens het trainen (nuchter) had ik een pomp om u tegen te zeggen. Koppie stond vrij scherp haha. Morgenavond de laatste tab dnp nemen en dan zijn de 10 dagen klaar.
Morgen en overmorgen nog even laag in kcals blijven en dan rustig uppen. Carbs ga ik nog een weekje laag/medium houden. Gewicht zit nu op 84 kg en daar verschiet ik wel van na 10 dagen dnp + lage kcals.
Wat gaat dat geven als ik terug deftig begin te eten + blasten...
Deze nacht voor het eerst wat gezweet maar niets extreem, zou het dan toch....Lijkt een beetje op dat wat ik wil gaan doen! Benieuwd wat je van die tbol/anavar mix gaat vinden. Ziet er top uit en zo te zien zal het er alleen maar beter uit gaan zienLaat ons hopen!
Daarnet men laatste 200 mg dnp in genomen en vanaf eind deze week gaat het gebeurenDeze nacht voor het eerst wat gezweet maar niets extreem, zou het dan toch....
Ik ga "rustig" starten met test/mast/tbol/anavar/hgh beste rebound/herstart combo dat er is.
Richtdoseringen zijn:
Test 750/week
Mast E 600/week
tbol 25-50/dag
Anavar 25-50/dag
hgh 2-3iu/dag
Zal voor een weekje of 2 zijn en dan hup wat parabolan erbij en wat vettigere tabs en gainen maar.

Lijkt een beetje op dat wat ik wil gaan doen! Benieuwd wat je van die tbol/anavar mix gaat vinden. Ziet er top uit en zo te zien zal het er alleen maar beter uit gaan zien![]()

Vettigere tabs?
Is dat iets Belgisch?
Wij Hollanders hebben geen idee wat je daarmee bedoelt
Hgh nooit hoger?

Ik had eerlijk gezegd meer last op 100mg oxy van m'n maag dan de bulkbombs. Eigenlijk amper bijwerkingen ervaren, behalve dat ik er vrij vlot van bijkwam, leuke krachtgains ervaarde en voller van werd. Mega vochtig werd ik er niet van.

Ik had eerlijk gezegd meer last op 100mg oxy van m'n maag dan de bulkbombs. Eigenlijk amper bijwerkingen ervaren, behalve dat ik er vrij vlot van bijkwam, leuke krachtgains ervaarde en voller van werd. Mega vochtig werd ik er niet van.![]()