MuscleMeat

12

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.624
Zo we zijn een weekje verder en alles gaat volgens plan. Shape komt stilletjes aan terug. Alles loopt terug lekker vol en nu is het zaak van alles terug een beetje groter te krijgen.
Gewicht staat op 85.5-86 kilo en even scherp als vorige week. Doel is om weer op 90 kg te zitten maar dan wel summer proof. Meer mag maar is nu niet echt nodig. Dan moet ik teveel eten om dat gewicht te houden :p

Dosis voor deze week is iets anders want ik ga er een beetje deca bij doen, 100-150 mg/week, voor een beter herstel en voor de gewrichten. Word oud...
Eigenlijk mag ik geen deca meer gebruiken met mijn psoriasis maar ik heb eind deze maand terug een afspraak met de derma en krijg dan weer een nieuwe voorraad stuff om te smeren.

Deze week word het:
600 mg test
100-150 mg deca
400 mg mast e
anavar/tbol nog een weekje en dan gaan we de bulkbombs eens proberen.
hgh 2iu
peg mgf op trainingsdagen

Vandaag rustdag en morgen terug knallen in de gym.

Gaat lekker! Hoe ziet je dieet er eigenlijk uit

• #2.628

Neen zeker niet.

Heb een vast schema en volg dat op maandag en dinsdag 100% woensdag eet ik smiddags wat ik wil Donderdag en vrijdag weer volgens schema en in het weekend is het family time dus eet ik wanneer iedereen eet maar ik probeer het wel binnen de perken te houden.

Vast schema momenteel is vrij laag omdat ik net van dnp af ben en ik geen zin heb om 5 kilo te gainen op 2 weken :D

Standaard werkdag:

1. 35 gram rice powder
35 gram oats
30 gram whey hydro
20gram egg white powder
Lactose vrije melk.
2. 3 a 4 sandwiches + 5 eieren + 30 gram kaas + 75 gram spek.
3. 35 gram rice powder
35 gram oats
30 gram whey hydro
20gram egg white powder
Lactose vrije melk.
4. rijst of aardappel + groenten 200 gram + vlees/kip/vis 200 gram
trainingsdag: Pre en during wo EAS + 1.5 liter water. Po wo 20gram dextro + 50 whey +leucine + creatine+ glutamine.
5. rijst of aardappel + groenten 200 gram+ vlees/kip/vis 200 gram
6. Whey hydro 40 gram + 30 gram pindakaas

Welke dosis peg mgf gebruik je?

Lees vaak dat de peg-versie op rustdagen gebruikt wordt:dunno:

En zet je het In de getrainde spier of subscaan?

Ziet er nog een interessant goedje uit:D

• #2.630
Welke dosis peg mgf gebruik je?

Lees vaak dat de peg-versie op rustdagen gebruikt wordt:dunno:

En zet je het In de getrainde spier of subscaan?

Ziet er nog een interessant goedje uit:D
200mcg voor of na elke training en sub.
Die peg versie blijft wel even in je lichaam zwerven dus doe ik dit enkel op trainingsdagen.
Op mijn leeftijd is dit een must. Maar denk dat de vail die ik nu heb niet veel voorsteld.
Daarom zet ik er nu een beetje deca naast

200mcg voor of na elke training en sub.
Die peg versie blijft wel even in je lichaam zwerven dus doe ik dit enkel op trainingsdagen.
Op mijn leeftijd is dit een must. Maar denk dat de vail die ik nu heb niet veel voorsteld.

Ben je dan al zo oud? :p

• #2.632
33 en al redelijk versleten. Maar komt ook wat door men werk, de mensen die al eens mee zijn komen werken met mij begrijpen dat helemaal :D

• #2.634

• #2.640
Vandaag schouders getraind + kuiten. Had maar een uurtje dus het moest snel gaan.
Lekker warm in de gym dus lekker veel zweten en gaan met die banaan :cool:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven