AndroidHealthClinic

12

Status
Niet open voor verdere reacties.
bij mij ook normaal gezien maar had nu echt de bijwerkingen die ik anders op tren -a had, geen zin in niks,paranoia,kort lontje. Ben na paar dagen gestopt,kan me niet veroorloven me werk kwijt te geraken
Kan goed dat je dan fake para te pakken hebt, meer rommel dan Fatsoenlijke para te vinden

@ikke 20 heb nu eindelijk eens anavar een kans gegeven, bevalt goed! Wat voor dosis gebruik je zelf meestal? Zit nu zelf op 50mg ed

Kan goed dat je dan fake para te pakken hebt, meer rommel dan Fatsoenlijke para te vinden
Zit nu 4 weken op die para uit Engeland en bevalt wel goed alleen dat ik het nu zo extreem vind. Ben over gegaan op 1.5ml parabolan e3d en 2ml tren E. Kan zijn dat ik het gewoon wat beter verdraag natuurlijk

je wilt zeggen dus dat je het niet zo extreem vindt ? ;)
Heb niet het idee dat het sterker dan normaal is nee! Heb een keer ace van een ander buitenlands merk gehad. P.com ( hoort iets tussen) en dat was toch wel een wezenlijk verschil met wat ik verder gehad heb aan tren

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.708
  • #2.712
Wat betekend platte rust nou weer??

Veel slapen?

Gekke Belgen :D

Veel rusten, neerliggen in het zonnetje, af en toe in het water duiken en lekker BBQ'en. Relaxen dus.
We iets te letterlijk genomen deze keer, Zie zo rood als een kreeft :o
Ook 0.5 kilo zwaarder terwijl ik enkel om 10 u at (eitjes + spek, no carbs) en dan savonds bbq...

• #2.713
Yess. Niet dat ik zeg dat de producten niet goed zijn van dat merk wat we hier gebruiken. Gebruik hetzelf ook en had me vorige week een tren hoest waar ik 2 dagen last van had

PCL is ook een topmerk maar reteduur. Wou dit een tijdje gelden ook al eens uit testen maar die prijs....

Ben nu een tijdje geleden zelf een ander merk aan het uit testen en moet zeggen dat het me zeker bevalt. Minstens even goed als die andere Engelse en net iets cheaper. Merk geen verschil.
Wou dit eigenlijk nog een beetje stil houden want ik test graag iets goed uit voor ik commentaar geef. Maar tot nu toe gaat het hier als een speer! Iedereen rondom me spreekt me erover aan en zelfs mijn vrouw zei gisteren tegen me dat het toch weeral vrij heftig aan het worden is... """Wij zijn goe bezig"""" :roflol:
Waarom switchen? Sommige oils en tabs hebben ze niet in hun gamma en dan blijf ik bij men huidge voorkeur maar als ze gelijkaardige oils aanbieden en het is cheaper.... tja dan probeer ik het gewoon :D

PCL is ook een topmerk maar reteduur. Wou dit een tijdje gelden ook al eens uit testen maar die prijs....

Ben nu een tijdje geleden zelf een ander merk aan het uit testen en moet zeggen dat het me zeker bevalt. Minstens even goed als die andere Engelse en net iets cheaper. Merk geen verschil.
Wou dit eigenlijk nog een beetje stil houden want ik test graag iets goed uit voor ik commentaar geef. Maar tot nu toe gaat het hier als een speer! Iedereen rondom me spreekt me erover aan en zelfs mijn vrouw zei gisteren tegen me dat het toch weeral vrij heftig aan het worden is... """Wij zijn goe bezig"""" :roflol:
Waarom switchen? Sommige oils en tabs hebben ze niet in hun gamma en dan blijf ik bij men huidge voorkeur maar als ze gelijkaardige oils aanbieden en het is cheaper.... tja dan probeer ik het gewoon :D
Dat merk bedoel ik idd, kon het toen gewoon uit Nederland krijgen en niet van een site. Tot op heden spijt dat ik niet direct alle potjes heb opgekocht haha. 350 ace stond minstens gelijk aan 700/800 E van Nederlandse merken.

Krijg zelf ook goed commentaar nu terwijl ik net 8 dagen bezig ben met de echte blast van dat merk uit engeland. Moet me alleen inhouden en niet te snel te willen qua eten

Zoveel moeite om het bij 4.5/ 5k kcal te houden haha.
Je mag me dat merk wel is pm'en als je wil

Idd goed aan de prijs, maar eigenlijk nog nooit slechte rapporten of slechte reviews van gelezen.

Je moet net zoals in Engeland gewoon even die deals in de smiezen houden. Dan is Peeseeël niets duurder dan Engeland, gelijk aan elkaar. gemiddeld 40/eu vial ofzo. Beide goed idd!

• #2.717
Week 4 is al bezig en was precies vergeten up te daten...

De bulkbombs ga ik laten liggen want mijn eetlust zakt enorm en men maag vind het ook niet leuk. Dan maar terug effe verder op anavar en tbol.
Zondag de 1ste ml parabolan er bij gevoegd. Het plan is om binnenkort er nog een blend bij te zetten (tren a/mast p) beide AS nog nooit gebruikt dus ben wel benieuwd.

Dus het is nog steeds. 600 mg test, 400 mg mast, 100 mg deca +anavar/tbol+ beetje parabolan. Niets gek maar de gains beginnen nu echt wel op gang te komen. Ook mede doordat ik deze week een rustige week heb met het werk waardoor ik wat extra rust heb en dan gaat het snel bij mij.
Igf heb ik ook aangekregen en deze zet ik op 35 mcg pre workout. Enkel op trainingsdagen dus. Verwacht er niet veel van maar als ik het krijg dan zet ik het gewoon.
Hgh nog steeds op 2iu. Geen zin om te verhogen want alles gaat goed.
Arimidex 2x week 1 mg.
Cabergoline heb ik ook klaar liggen.

• #2.718
Vandaag ben ik ontmaagd door tren ace en mast prop :D. Wou niet te gek doen en heb dan maar 0.6 ml (mix) ervan gezet met nog 0.5ml test in de borst. Gewicht stijgt goed dus hou ik de gear vrij normaal en test niet te hoog. Alles gaat goed en ik wil dit niet verpesten. Gelijk ook de caber ingenomen (0.5 mg). Ik ga dit 2x per week doen want wil de tren en deca wel even samen runnen nu.
Morgen start ik met nieuwe hgh en ik ga deze op 5iu (2x2.5)zetten want wil eerst zeker zijn dat het goede is. Is een nieuwe en er zijn gemengde meningen over dus eerst effe uit testen. Als ik na een paar dagen niet het duidelijke hgh gevoel heb dan ben ik gefuckt.
IGF is niet van goede kwaliteit want voel er weinig van pre wo. Morgen eens 50 mcg zetten.
Ben vanaf vandaag ook gestart met 25 mg oxy te nemen voor mijn training. Anavar zet ik nu even op 50 mg/dag (2x 25). De tren speelt nu ook mee dus ik wil een duidelijke vooruitgang zien in de shape. Groter, droger en ronder.
Gewicht zit nu effe op 88kg smorgens maar komt doordat ik meer tijd heb om te eten en ik nu een rustige week heb. Dus dan kan ik effe de echte bodybuilder uithangen en dan gaat het snel bij mij :p.

Gisteren bij de dermatoloog geweest en ze is zo vriendelijk geweest om mijn lisinopril (bloeddruk verlagers) voor te schrijven zodat ik daar niet meer voor naar de huisarts moet. Kom nu weer 5 maanden toe.
Tren + oxy here i come :cheer:
Zalven zijn ook klaargemaakt dus we kunnen weer beginnen smeren.

Morgenvroeg ga ik weer fasted trainen om 8u30, bevalt me zeer goed.

Is dat niet enorm toxisch al die orals door elkaar?

Hey Ikke,
Volg je log al tijdje en ben benieuwd naar je advies, andere mogen ook uiteraard ;)

Acht weekjes cutten vanaf 12% en dacht aan eerst vier weken test/mast/para en vervolgens tren a ipv para. Heb para nog nooit gedaan, heb evt ook primo in huis misschien dat voor eerst vier weken met wat test/mast/bold? Ervaringen mee? Qua oral anavar voor laatste vier weekjes denk ik, of 2 on 2 off?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven