AndroidHealthClinic

12

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.743
Zo'n cycle maakt het wel wat gecompliceerder ivm injecten enzo of niet Ikke? :D Voorlopig vind ik 2-3 compounds wel ff zat haha. Los van orals.

Wou eerst de tren/mast mix eod gaan zetten maar uiteindelijk geen zin in. Dus ik prik gewoon 2x week nu.

Nog steeds bijna 1,5 gram aas ;)
Logisch dat je daarop gaint bro.
Je leest volgens mij iets anders waarop ik probeer te doelen... staat toch duidelijk bij dat er heel wat compounds in mix zitten, neemt niet weg dat vele hiervan op een lagere dosering worden genomen als normaliter bijv tren zie je vaak op minimale doseringen van 350mg.

• #2.749
:D

Jij deed toch hgh op 2 iu?

Anti aging doseringen :D

Yep anti aging is het grootste doel en zal ik nog wel lang blijven doen :p

Maar momenteel ben ik met een andere hgh bezig en deze voelt anders aan dan dat ik gewend ben. Minder cts (wel aanwezig) maar meer vermoeidheid en word leaner heb ik het idee.
Dus nu zit ik reeds een weekje op 2.5iu/dag op rustdagen + 5iu op trainingsdagen. En 50 mcg igf op rustdagen. Ik geloof niet 100% in igf maar ik kreeg het erbij dus dan gaat dat er ook maar in, We gaan dit niet weg gooien :D

Ik ben wel benieuwd wat je lift
Ga je nog een keertje loggen? :)

op 1450mg kun je bijna niet gainen, dat weet iedereen!

• #2.754
Vandaag samen getraind met @BigJon96 en het was ne goeie vandaag. Wel helemaal aan het leeglopen op het einde. Te weinig carbs tijdens de dag...
We hebben borst/schouders (op mijnen stijl) en beetje triceps gedaan + nog 2 oefeningen kuitjes.

Net gegeten en sebiet nog is en bedje in. Shape begint goed te komen nog een paar weekjes en we zijn er.

• #2.755
Het gaat hier als een trein maar kga effe wat afremmen want men tepels beginnen nu toch wel echt ambetant te doen. Dus effe eruit halen wat het triggert en dat is de deca en tren Ace. Ondanks ik caber/arimidex) laat meelopen word het na elke tren inject erger dus dan moeten we ingrijpen. Is de caber fake of ondergedoseerd? Kan eventueel. Er is andere onderweg dus we zullen het snel weten.

Het gewicht zit savonds dik boven de 90 nu en smorgens zat ik vandaag op 89.4 na het kakske en plasje :p
Maar we gaan nu effe enkel verder op test, mast E, parabolan. Geen gekke doseringen, 2x 3 ml/week.
Dus 800 test, 400 mast, 150 parabolan.
Orals zijn eruit want wil effe rust voor de lever.
Hgh zoals hierboven gemeld.
Igf ook als ik het niet vergeet.
Arimidex 3x1mg/week en caber 0.5 x2/week.

Nu even die 89-91 maintainen en dan zie ik over 2-3 weken wel waar ik sta.

goed bezig!

geen slin? alleen igf?

• #2.758
De Igf kreeg ik gratis bij mijn hgh bestelling dus gebruik ik het nu op. Igf kopen zal ik niet snel doen.

Insuline samen met de hgh is iets dat ik deze herfst/winter wel eens wil proberen op een lage dosis. Eigenlijk gewoon om het is te voelen hoe het is. Deze winter effe op +95 kg staan is het doel maar weet nu al dat ik daar niet lang zal blijven mijzelf kennende.

• #2.759
  • #2.760
Zo de tren hoest was er weer. Damn was ff geleden :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven