Fitness Seller

12

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.721
Is dat niet enorm toxisch al die orals door elkaar?

Ik wissel af(neem niet alles tegelijk) en hou de dosissen "laag". Ook neem ik voldoende supps om alles wat te "cleanen". Mijn leverwaarden zijn tijdens een cruise nooit boven de 41 geweest. Nu zullen die wel wat hoger liggen maar dat is maar voor even.

• #2.722
Hey Ikke,
Volg je log al tijdje en ben benieuwd naar je advies, andere mogen ook uiteraard ;)

Acht weekjes cutten vanaf 12% en dacht aan eerst vier weken test/mast/para en vervolgens tren a ipv para. Heb para nog nooit gedaan, heb evt ook primo in huis misschien dat voor eerst vier weken met wat test/mast/bold? Ervaringen mee? Qua oral anavar voor laatste vier weekjes denk ik, of 2 on 2 off?

Je eerste voorstel is goed ja. Meer moet dat niet zijn.
Ik zou anavar vanaf de start laten meelopen op 25 mg en de laatste 3 weken effe verhogen en winstrol erbij nemen. Moet niet maar het kan wel :p Dan sta je na 8 weken pokke hard op 6-7% vet :cool:
Daarna wel even van de orals blijven en je lichaam wat laten rusten.

• #2.723
Is leuk zo voor mij, de huisvader, spelen :D
Smorgens lekker gaan trainen nadat ik de dochter op school heb af gezet. Tegen 10u30 ben ik dan weer thuis en kunnen de gains weer beginnen :roflol:
Vanmorgen een dikke 88kg op de weegschaal met een lekkere shape. Damn verschiet er zelf van. We zijn hier iets mooi aan het maken :cool:
De pomp vanmorgen was lekkerder dan p*ssy...

Is leuk zo voor mij, de huisvader, spelen :D
Smorgens lekker gaan trainen nadat ik de dochter op school heb af gezet. Tegen 10u30 ben ik dan weer thuis en kunnen de gains weer beginnen :roflol:
Vanmorgen een dikke 88kg op de weegschaal met een lekkere shape. Damn verschiet er zelf van. We zijn hier iets mooi aan het maken :cool:
De pomp vanmorgen was lekkerder dan p*ssy...

Niet dan de p*ssy die ik net op de sportschool heb gezien. Fucking....dat blauwe broekje moet dat meisje niet meer aan doen als ik er ben:ds:
Kut testo

Je eerste voorstel is goed ja. Meer moet dat niet zijn.
Ik zou anavar vanaf de start laten meelopen op 25 mg en de laatste 3 weken effe verhogen en winstrol erbij nemen. Moet niet maar het kan wel :p Dan sta je na 8 weken pokke hard op 6-7% vet :cool:
Daarna wel even van de orals blijven en je lichaam wat laten rusten.
Klinkt goed, iets van eod 200/200/75 test/mast/para of te veel voor eerste keer? is 2,5ml eod.

• #2.727
Niet dan de p*ssy die ik net op de sportschool heb gezien. Fucking....dat blauwe broekje moet dat meisje niet meer aan doen als ik er ben:ds:
Kut testo

Zwijg me erover....
s' morgens met al die milfjes en jonge dames in veel te spannende leggings en doorweekte topjes op de sportschool. Die rieken (of zien) gewoon men hoog testgehalte. Wat ik daar allemaal mee zou doen, dat gaan die dames nog nooit mee gemaakt hebben :o
Als ik op tren zit, maakt niet uit welke, dan word ik echt vies geil... maar echt vies he pffff ...
Oke en nu ga ik stoppen met eraan te denken :roflol:

Test+Tren+Mast = beste stack die ik ooit al heb genomen

Mooie gains, superman gevoel, agressiever (niet TE in mijn geval), heeel hoog libido...

Ik heb al spijt dat ik binnenkort OFF ga, zou graag nog paar maanden blasten met deze stack :cool:

Zwijg me erover....
s' morgens met al die milfjes en jonge dames in veel te spannende leggings en doorweekte topjes op de sportschool. Die rieken (of zien) gewoon men hoog testgehalte. Wat ik daar allemaal mee zou doen, dat gaan die dames nog nooit mee gemaakt hebben :o
Als ik op tren zit, maakt niet uit welke, dan word ik echt vies geil... maar echt vies he pffff smorgens met al die milfjes op de sportschool...
Oke en nu ga ik stoppen met eraan te denken :roflol:
Zooo herkenbaar...laten we het er maar niet meer over hebben. Gewoon keihard trainen en netjes naar huis:o

• #2.731

Mooie gains, superman gevoel, agressiever (niet TE in mijn geval), heeel hoog libido...

Ik heb al spijt dat ik binnenkort OFF ga, zou graag nog paar maanden blasten met deze stack :cool:

Zo is dat, als je de juiste verhoudingen test/tren/mast hebt gevonden voor uw lichaam dan is het feest.

Je gaat weer lekkerrrrrr!

• #2.735
Parabolan en tren Ace zijn ingekickt. Slaap heeeeel slecht en krijg reclamaties van de bazin. Vanavond verplicht een diazepam nemen en hopelijk gaat het dan wat beter. Deze nacht nog eens hgh gezet voor ik ging slapen maar hielp niet.

Ben nu aan men 2 de rustdag bezig en morgen vliegen we er terug in.

Welke dosissen gebruik je met die stack

• #2.738
Zo weer een paar daagjes verder en alles gaat als een trein.

De tren ace/mast prop mix voel ik nu goed en ga deze minderen volgende week naar 2x week naast mijn parabolan. Sinds ik met die mix gestart ben heb ik last van mijn maag en is eetlust ver te zoeken. ook mentaal voel ik het. Me parabolan nergens last van maar met tren E en ace wel dus..
Ook voel ik men nipples weer (is gestart met de tren ace) en zit al vanaf het begin op arimidex (2x 1mg/week). Sinds donderdag ook op Caber 0.5mg 1x week. Als de nipples verergeren dan gaat de tren ace eruit alsook de deca. Mooi weer komt eraan en dan wil niemand met zoiets rondlopen :D

Op welke combo zit ik nu? moet het al opschrijven op een post 'it anders onthoud ik het nooit hahahaha

600 mg test
100mg deca
300mg mast E
150 mg tren ace
150 mg mast prop
150 mg parabolan
Arimidex, caber, hgh.
Gewicht zit lekker op 88.5kg en dat zonder echt heel veel te eten dus kan nog leuk worden de komende weken :p

Zo weer een paar daagjes verder en alles gaat als een trein.

De tren ace/mast prop mix voel ik nu goed en ga deze minderen volgende week naar 2x week naast mijn parabolan. Sinds ik met die mix gestart ben heb ik last van mijn maag en is eetlust ver te zoeken. ook mentaal voel ik het. Me parabolan nergens last van maar met tren E en ace wel dus..
Ook voel ik men nipples weer (is gestart met de tren ace) en zit al vanaf het begin op arimidex (2x 1mg/week). Sinds donderdag ook op Caber 0.5mg 1x week. Als de nipples verergeren dan gaat de tren ace eruit alsook de deca. Mooi weer komt eraan en dan wil niemand met zoiets rondlopen :D

Op welke combo zit ik nu? moet het al opschrijven op een post 'it anders onthoud ik het nooit hahahaha

600 mg test
100mg deca
300mg mast E
150 mg tren ace
150 mg mast prop
150 mg parabolan
Arimidex, caber, hgh.
Gewicht zit lekker op 88.5kg en dat zonder echt heel veel te eten dus kan nog leuk worden de komende weken :p
Zo zie je maar, heel wat compounds op low dose ook daar kun je op gainen!

Zo'n cycle maakt het wel wat gecompliceerder ivm injecten enzo of niet Ikke? :D Voorlopig vind ik 2-3 compounds wel ff zat haha. Los van orals.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven