MuscleMeat

12

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.901
Leuk om te horen man! Er is idd meer in het leven dan bb, tijd doorbrengen met je dierbaren is belangrijk! Gains komen wel weer. Kan zelf ook niet wachten om op vakantie te gaan. Ben echt af het tellen... voor mij is het dan ook een tijdje gedaan met blasten. In oktober laat ik sws eens bloedprikken, vanuit daar kijk ik verder.

Er is idd meer in het leven dan de volgende maaltijd en de volgende trainingssessie. Dat zeg ik al heel lang tegen iedereen rondom mij.
Ik ben nu op een punt gekomen dat als ik gains wil ik weet wat ik moet doen en op 10 weken tijd staat er dan weer een monsterke rond te waggelen :D. Probleem is dat het ECHT willen op dit moment er niet is en dan ga ik ook niets forceren.

Jij bent idd ook al even aan het snoepen dus even compleet off gaan gaat zeker geen kwaad kunnen. Misschien dat ik zelf ook eens bloed laat afnemen eind september/oktober gewoon om te zien of er toch nog wat beweging zit daar beneden (natuurlijk herstel).

Succes maat!

Er is idd meer in het leven dan de volgende maaltijd en de volgende trainingssessie. Dat zeg ik al heel lang tegen iedereen rondom mij.
Ik ben nu op een punt gekomen dat als ik gains wil ik weet wat ik moet doen en op 10 weken tijd staat er dan weer een monsterke rond te waggelen :D. Probleem is dat het ECHT willen op dit moment er niet is en dan ga ik ook niets forceren.

Jij bent idd ook al even aan het snoepen dus even compleet off gaan gaat zeker geen kwaad kunnen. Misschien dat ik zelf ook eens bloed laat afnemen eind september/oktober gewoon om te zien of er toch nog wat beweging zit daar beneden (natuurlijk herstel).

Je bedoelt herstellen zonder hcg en pct?

• #2.907
Dat dacht ik omdat je zei natuurlijk herstellen.

Dat zou in mijn geval heel dom zijn.

De nolva ben ik al een week mee bezig en de proviron is gewoon omdat ik dat nog had liggen en houd het libido goed hoog voor het moment.

Hcg en clomid heb ik volgende week en start daar direct mee want zit al effe zonder testosteron in mijn systeem.

Mijn pct is gewoon het standaard regime:

Hcg 2000iu op ma, di, woe (7x 2000iu).
nolva 20mg/dag al bezig voor minstens 45 dagen.
Clomid 50 mg/dag (2x25) voor minstens 30 dagen.

Na die 45 dagen bekijk ik hoe ik me voel en hoe ik eruit zie. Het is niet de bedoeling dat ik in de toekomst volledig off ga maar ik wil gewoon even zien waar ik ga staan na dit gedoe. De kans is groot dat ik na deze pct nog eens een pct zal moeten dan want alles ligt bij mij echt platter dan plat. Zo kan ik zien of er nog iets herstelt bij mij of ik aan een soort van trt moet later.
Ik zou graag off blijven tot Januari 2018 om daarna met alles wat ik nu weet terug te komen met een knal. Heb alles liggen hier en het zou epic worden... Dan zou ik dik 5 maanden off zijn geweest.
Ik heb geen schrik om te "krimpen", vet zal ik niet worden enkel een paar maten smaller worden. Mentaal kan ik dit gerust aan maar lichamelijk moet ik zien dat dat ook mee wilt werken.

Vandaag trouwens nog eens in de gym geraakt en ging weer heel lekker. IF gaat ook goed en bevalt me. Vocht is ook zo goed als weg en men kopje is terug wat strakker. Op de weegschaal gaan we de komende maanden niet staan. De spiegel is voor mij belangrijker.

Wacht even bro
7 weken hcg 3x per week 2000?
Of 7x totaal?

Denk dat als je bloed trekt het wel langer nodig is.

Hoe lang ben je nu on? Jaren?

• #2.909
7x in totaal 2000 iu.

Bloed laten checken is niet specifiek voor men testwaarden te checken. Meer algehele check up.

Ben on sinds Oktober 2014 als ik het goed heb. Wel hier en daar eens 6-8 weken off van alles maar telkens zonder degelijke pct.

je zult snel herstellen als je wilt, gezonde mensen herstellen binnen 3 maanden ook na meerdere jaren onn

7x in totaal 2000 iu.

Bloed laten checken is niet specifiek voor men testwaarden te checken. Meer algehele check up.

Ben on sinds Oktober 2014 als ik het goed heb. Wel hier en daar eens 6-8 weken off van alles maar telkens zonder degelijke pct.

Interessant.

Toch ga ik een kut vraag stellen.

Je wilt helemaal off plus herstellen en dan in Januari weer full on?

Is dat niet een beetje zonde dan? Ik bedoel, alles net goed op de rit en dan weer system shutown?

of wordt dit meer een test om te kijken hoe alles erop reageert?

Geen dissrespect, ben gewoon benieuwd waarom je nu door deze 'hel' wilt gaan en dan januari weer gear erin knalt.

• #2.912
Helemaal off ja en proberen te herstellen. Ik wil dus eerst weten ofdat gaat lukken. Heb eens een kleine pct gedaan, zonder hcg, en toen was er geen herstel. Ofwel was mijn Clomid fake ofwel herstel ik slecht of niet.

Ik heb op gebied van lichaam een redelijke basis en wil zien wat ik zonder gear kan vasthouden. Ik persoonlijk denk dat ik wel een nette shape kan behouden zonder de gear.

Daarna zou ik dan opnieuw full on gaan maar dan wel met langere periodes compleet off+ pct. En dan bedoel ik minstens off voor 4-5 maanden.

Soms is het tijd om eens wat anders te proberen en we zullen wel zien wat dit gaat brengen...

Alleen test tot jan niet beter? Helemaal zonder gaat pittig worden. Lichamelijk en mentaal ook. Iedereen ziet je krimpen. Dat vind ik nog het vervelendste.

• #2.914
Zonder test ja, niets gaat erin gaan. Enkel clomid, hcg en nolva.

Dat ik krimp daar ben ik mentaal wel sterk genoeg voor. Wat soms wel een beetje vervelend kan zijn is dat heel wat mensen idd aan je komen vragen: wat is er gebeurd? Tja het kan niet alle dagen feest zijn he...
Meestal antwoord ik dan gewoon dat ik naturel ben op het moment :D
Maar nog altijd meer bodybuilder dan 90% van de rest van de gym :p

Geen dissrespect, ben gewoon benieuwd waarom je nu door deze 'hel' wilt gaan en dan januari weer gear erin knalt.

Ik heb het vermoeden dat het herstel na een lange tijd on, vaak een stuk minder zwaar is dan overal wordt geroepen. Mits een goede pct uiteraard.

@Nootmuskaatje heeft een heel vlot herstel qua gevoel. Miss zijn zijn bloedwaarden nog niet wat ze moeten zijn maar hij voelt zich goed dus geen sprake van een hel.

Ben zelf bezig met pct na 14maanden on en voel me voorlopig beter dan tijdens mijn laatste maanden ON. Het is nu 5 weken na mijn laatste test injectie, hopelijk gaat het herstel verder zo vlot. Mij hoor je niet klagen :)

Ik heb het vermoeden dat het herstel na een lange tijd on, vaak een stuk minder zwaar is dan overal wordt geroepen. Mits een goede pct uiteraard.

@Nootmuskaatje heeft een heel vlot herstel qua gevoel. Miss zijn zijn bloedwaarden nog niet wat ze moeten zijn maar hij voelt zich goed dus geen sprake van een hel.

Ben zelf bezig met pct na 14maanden on en voel me voorlopig beter dan tijdens mijn laatste maanden ON. Het is nu 5 weken na mijn laatste test injectie, hopelijk gaat het herstel verder zo vlot. Mij hoor je niet klagen :)
Can confirm, herstel met hCG en clomid is erg prettig. Alleen tijdens de pct soms mini moodswings, maar dat stelde niets voor. Fysiek ziet er ook nog prima uit, en dat voor iemand die nog nauwelijks wat doet op voldoende eiwitten en vetten eten en minimaal 2x pw sporten.

• #2.917

Na 5 weken heb je nog wel wat test in je lichaam zitten na 14 maanden on. Maar het goed voelen is een belangrijk punt. Na 10 weken ga je het wat moeilijker hebben maar daar moet je gewoon doorheen.
Vooral niet 6x week door beuken in de gym en 27 meals per dag naar binnen werken. Want dat gaat je herstel echt niet bevorderen.

3-4x week trainen en een maaltijd of 4-5 /dag is meer dan voldoende tijdens een pct.

Als je op lage test zit dan zet je vet aan zelfs als je enkel water drinkt... en je cortisolgehalte is meestal ook verhoogd.

• #2.918
Can confirm, herstel met hCG en clomid is erg prettig. Alleen tijdens de pct soms mini moodswings, maar dat stelde niets voor. Fysiek ziet er ook nog prima uit, en dat voor iemand die nog nauwelijks wat doet op voldoende eiwitten en vetten eten en minimaal 2x pw sporten.

Clomid heeft bij mij de vorige keer niets gedaan. Ofwel was die fake ofwel heb ik wat zwaarders nodig.
Hcg heb ik jaren niet meer geprobeerd dus ik hoop dat dat mijn knikkers terug wat wakker schud want nu is het heel triestig :p

Na 5 weken heb je nog wel wat test in je lichaam zitten na 14 maanden on. Maar het goed voelen is een belangrijk punt. Na 10 weken ga je het wat moeilijker hebben maar daar moet je gewoon doorheen.

Welke halfwaardetijd reken jij dan voor test E? Ik ben alvast met vertrouwen en overtuiging aan pct begonnen en denk dat dat al een pluspunt is wanneer we het hebben over het gevoel.

Clomid heeft bij mij de vorige keer niets gedaan. Ofwel was die fake ofwel heb ik wat zwaarders nodig.
Hcg heb ik jaren niet meer geprobeerd dus ik hoop dat dat mijn knikkers terug wat wakker schud want nu is het heel triestig :p
Fake hg clomid of had je ugl? hCG deed ik ook niet ivm gyno, 3x1250iu pw voor 4 weken deed de trick voor mij na precies een jaar on. Hoe lang was jij on?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven