Fitness Seller

12

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zijn je ballen nu echt borrel nootjes dan?

No homo

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.924
Had ug clomid. Nu heb ik andere.
Mijn hcg protocol staat op de vorige pagina.
On voor bijna 3 jaar denk ik

Fake hg clomid of had je ugl? hCG deed ik ook niet ivm gyno, 3x1250iu pw voor 4 weken deed de trick voor mij na precies een jaar on. Hoe lang was jij on?

• #2.926
Welke halfwaardetijd reken jij dan voor test E? Ik ben alvast met vertrouwen en overtuiging aan pct begonnen en denk dat dat al een pluspunt is wanneer we het hebben over het gevoel.

Als je meer dan een jaar test zet dan is na 3-4 weken echt niet alle test uit je lichaam. Je hebt idd de halfwaardetijd maar elke week opnieuw zet je test dus dat bouwt zich ook telkens op. Na een week of 8 kan je echt zeggen dat er van exogene test weinig sprake meer is.

Als je meer dan een jaar test zet dan is na 3-4 weken echt niet alle test uit je lichaam. Je hebt idd de halfwaardetijd maar elke week opnieuw zet je test dus dat bouwt zich ook telkens op. Na een week of 8 kan je echt zeggen dat er van exogene test weinig sprake meer is.

Ik ben benieuwd naar het vervolg. Voorlopig voel ik me echt heel goed :)

Veel succes tijdens jouw pct, en vanaf januari weer lekker knallen :P

Had ug clomid. Nu heb ik andere.
Mijn hcg protocol staat op de vorige pagina.
On voor bijna 3 jaar denk ik
Ik zie dat je voor de powerpct gaat, ik zou toch eerder voor een wat modernere pct gaan. Powerpct is nogal outdated. Denk niet dat 2 weekjes hCG genoeg zal zijn na 3 jaar, na 2 weken merkte ik pas dat de grootte toe nam (al nam ik wel 500iu minder per shot). Enkele mensen onder Galen zijn begeleiding hebben zelfs 3 maanden nodig gehad (jaren on). Met wat ik tot nu toe allemaal heb verzameld van Galen en andere ervaringen, zou ik minimaal 2 maanden 3x1500iu hCG doen en 25mg clomid tot een maand na de hCG.

Maar wat je ook kunt doen is na 2 weken een bloedtest. Ik weet niet meer wat het exact was, maar als je T in de referentiewaarde zit of iets dergelijks dan heeft de hCG geholpen. Als je T nog laag is heb je meer tijd nodig.

• #2.929
Mercikes en vanaf januari is het weer feest.

• #2.930
Ik zie dat je voor de powerpct gaat, ik zou toch eerder voor een wat modernere pct gaan. Powerpct is nogal outdated. Denk niet dat 2 weekjes hCG genoeg zal zijn na 3 jaar, na 2 weken merkte ik pas dat de grootte toe nam (al nam ik wel 500iu minder per shot). Enkele mensen onder Galen zijn begeleiding hebben zelfs 3 maanden nodig gehad (jaren on). Met wat ik tot nu toe allemaal heb verzameld van Galen en andere ervaringen, zou ik minimaal 2 maanden 3x1500iu hCG doen en 25mg clomid tot een maand na de hCG.

Maar wat je ook kunt doen is na 2 weken een bloedtest. Ik weet niet meer wat het exact was, maar als je T in de referentiewaarde zit of iets dergelijks dan heeft de hCG geholpen. Als je T nog laag is heb je meer tijd nodig.

Ik luister altijd dus ik neem dit advies mee en bestel nog wat hcg extra.
Ik ga hcg zetten zoals ik gepland heb, daarna ben ik met vakantie voor 2 weken met het gezin en neem ik geen injects mee, enkel nolva en clomid.

Merk ik na mijn vakantie geen verbetering in testikel grootte dan start ik de hcg opnieuw op. Kans is idd groot dat ik wat meer hcg zal nodig hebben.

Ik luister altijd dus ik neem dit advies mee en bestel nog wat hcg extra.
Ik ga hcg zetten zoals ik gepland heb, daarna ben ik met vakantie voor 2 weken met het gezin en neem ik geen injects mee, enkel nolva en clomid.

Merk ik na mijn vakantie geen verbetering in testikel grootte dan start ik de hcg opnieuw op. Kans is idd groot dat ik wat meer hcg zal nodig hebben.
Ah, dan wordt het lastiger idd:p. Van wat ik had gehoord kan het ook na de tijd weer krimpen, dus goed op je nootjes letten:D

• #2.932
Kleiner kunnen ze niet meer worden hoop ik hahahahaha

• #2.934

Hoe zeer veel mensen ook een hekel aan 'm hebben, ik vind Kai Greene echt een held.

• #2.936
Hoe zeer veel mensen ook een hekel aan 'm hebben, ik vind Kai Greene echt een held.

Ik kan hem ook wel hebben. Oke hij draaft veel te veel door als hij begint te praten maar dat filmpje + zijn filmpjes die zijn gemaakt terwijl hij op die stairmaster staat zijn ook legendarisch.

• #2.937
Pct update:

Ben vandaag gestopt met de proviron want men clomid is binnen.

Dus vandaag gestart met 3x week 1666.66iu hcg (5000/week) en 50 mg clomid + 20 mg nolva. Bedoeling is dat ik nu eerst 15000 iu ga zetten voor ik op vakantie vertrek zo rond de 16de augustus. Clomid en nolva gaan mee.
Na de vakantie zie ik dan of ik nog een ronde met hcg ga/moet doen en hoe de shape erbij staat.

Gisteren ook wezen trainen en de eerste met de bekende vraag was er al :D Antwoord was: ben net op vakantie met mijn dochter geweest bro, niet trainen en weinig gegeten... Dan toch eens op de weegschaal gaan staan want was toch ook wel benieuwd na de opmerking... is het dan al zo erg? :p
Maar nee hoor we zitten nog op een nette 85.5 kilo zonder al te veel vocht en een heel platte buik. Dus me happy :cool:

• #2.938
Ik kan hem ook wel hebben. Oke hij draaft veel te veel door als hij begint te praten maar dat filmpje + zijn filmpjes die zijn gemaakt terwijl hij op die stairmaster staat zijn ook legendarisch.

"I found this place where i can let go, where "f**k YOU" didn't matter... and it wasn't something that made people look at you in fear or feel threatened by you, or you had to apologize for being angry or intense ..
"So what your eyes are bloodshot, so what your bones feel like snapping.. what are you gonna do !?... and I LOVED IT"

''And if I gotta die tonight... if I got to die tonight, if this way gonna kill me tonight, and so be it! If I gonna meet the end of the world tonight, I'm in a place that I wanna be!''

Ik zie hem toch geen Olympia winnen
Niet bepaald een uitstraling als een ambassadeur voor de sport
Zijn verleden werkt tegen hem...

Absoluut een perfecte body..maar beide factoren zijn belangrijk...tja das mijn mening :)

"I found this place where i can let go, where "f**k YOU" didn't matter... and it wasn't something that made people look at you in fear or feel threatened by you, or you had to apologize for being angry or intense ..
"So what your eyes are bloodshot, so what your bones feel like snapping.. what are you gonna do !?... and I LOVED IT"

''And if I gotta die tonight... if I got to die tonight, if this way gonna kill me tonight, and so be it! If I gonna meet the end of the world tonight, I'm in a place that I wanna be!''

Ik heb daar shirt van.
Check

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven