XXL Nutrition

12

Status
Niet open voor verdere reacties.
image.jpg
Ik sta wel gruwelijk scheef maar f**k it

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.943
Ik zie hem toch geen Olympia winnen
Niet bepaald een uitstraling als een ambassadeur voor de sport
Zijn verleden werkt tegen hem...

Absoluut een perfecte body..maar beide factoren zijn belangrijk...tja das mijn mening :)

Wie zegt dat hij een Olympia "moet" winnen om een icoon te zijn/worden?

Kai is Kai en hoe hij zich gedraagt is speciaal ja maar dat maakt hem net een icoon. En voor wat hij in het verleden gedaan heeft... tja dat heeft hij al een paar keer indirect uitgelegd hoe dat kwam. Soms moet je zaken doen om wat geld bij elkaar te krijgen en dat heeft hij dan ook gedaan. Door wat hij vroeger gedaan heeft en door 100% in zijn bodybuilding toekomst te geloven en ervoor te gaan staat hij wel waar hij nu staat...
Kai is rijker dan Phil en hij is elk jaar meer en meer waard.
De Olympia kan Kai geen moer meer schelen en hij heeft groot gelijk want als hij nu 5 maanden zou preppen voor de O en als een monnik zou leven +niet meer buiten komen dan verliest hij hoooopen geld. Terwijl hij met zijn hele voorbereiding waarschijnlijk makkelijk 60000 dollar kwijt terwijl de 2 de plaats "hoeveel" opbrengt na belastingen? Laat Kai maar doen waar hij mee bezig is, hij is goed bezig ;)

thnxs voor de info ik was niet van alle details op de hoogte...:)

Dus hij heeft voorgoed afscheid genomen voor de big O?

Die man is veel te druk met zichzelf promoten en doet dat enorm goed imo.

Verder zou ik overigens rustig m'n leuter in een grapefruit steken op film als ik daar goed geld voor vang hoor, boeie.

• #2.946
  • #2.948
Zo effe een update ivm de pct:

Moest even terug lezen maar het is idd al van ongeveer 10 juni geleden dat ik test gezet heb. Dat is toch al bijna 8 weken geleden. Reden was dat ik gyno begon te ontwikkelen en dan ben ik maar met tren/mast only verder gegaan + de Ai's. Dan voor mijn vakantie met de dochter midden juli met alles gestopt en dan na die vakantie van 10 dagen aan men pct begonnen.

Mijn libido is heel hard gezakt sinds ik de proviron (50 mg) eruit heb gehaald en ben nu aan het wachten tot de clomid en hcg zijn werk beginnen te doen. Ze mogen stilletjes gaan beginnen want anders heb ik over 2-3 weken geen libido meer denk ik :p. Een erectie krijgen gaat nog wel maar "het hoeft eigenlijk allemaal niet" is nu het gevoel dat ik heb.

Trainen gaan goed, heel goed zelfs en het eten gaat beter dan tijdens men cycles. Merk duidelijk dat mijn lichaam (maag, darmen, enz) deze pauze leuk vinden. Moet nu alleen opletten dat ik niet te veel ga eten om de "schade" ivm gewichtsverlies tegen te gaan en dan straks een hoop vet bij gain.
Ik ga in september zeker een bloedtest doen om te zien hoe het met de waarden gesteld is.

Goed dat je nog steeds logt tijdens pct. Dat zien we te weinig vind ik. Ben benieuwd ernaar, succes!

Interessant om te volgen.

Toch ben ik bang dat je hcg veel en veel langer moet zetten.

Had je year round provi genomen?

Is de gyno nu dan weg?

Succes allezins!

• #2.953
Neen enkel proviron genomen in afwachting van mijn clomid en hcg.
Maar het verschil zonder de proviron merk ik wel hahaha

En ja de hcg zal ik wel wa langer nodig hebben.

• #2.954
  • #2.955
Hcg begint te werken. Ze zijn terug aan het groeien :cool:
Blij dat men hcg real is dan.
Libido (zin in seks) is nihil op dit moment. Presteren lukt wel maar hoeft niet. Zeer vreemd om dit gevoel te evenaren want is de eerste keer dat ik dit meemaak :p

Gisterenmorgen gaan trainen en f**k ik stond ripped. Duurde wel bijna 30 min. Voor ik eindelijk opgewarmd was en alles vlotjes ging. Daarna ging het als een trein en de look was nice, lean, vol en strak koppie:p
Gewicht zit wel ergens bij die 85 kilo en zal nog wel wat zakken de komende weken maar stoort me niet. Eens ik terug on ga knal ik die kilo's er in een snel tempo terug bij. Is grotendeels watervolume dat ik verlies. Gisteren lijnen gezien in men biceps die ik nog nooit gezien heb.

Morgen starten we met Bigjohn zijn prep voor de Iron man en dit gaat leuk worden. Word knallen!

cool dat je blijft loggen, interessant om te lezen. hopelijk een vlot herstel!

hoeveel kcal zit je nu op ?

• #2.958

Ik tel niet. Maar ik schat niet meer dan 2800 kcals. Momenteel is men gewicht steady en de trainingen gaan meer dan oké. Voel me momenteel heel goed, net als tijdens een cruise. Zal wel door de hcg komen.
Vanaf vandaag 1000iu eod zetten. Ze staan al goed vol.

• #2.959
Compleet off gaan op een kcal deficit?
Jij durft bro :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven