Fitness Seller

12

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
.

Laatst bewerkt:
Elke dinsdagmorgend word er op de weegschaal gestaan en deze geeft nu 75.8 kg aan. Vocht is duidelijk wat minder en men buik word stillekes aan ook wat droger, al gaat het daar nog wel even duren voor die volledig ripped is.... haha
Dus net geen kilo erbij deze week wat ik nog altijd netjes vind. Heb trouwens liever kwaliteit gains.
Nu de primo erbij is ben ik is benieuwd wat dit van gains gaat geven en hoe die eruit gaan zien :)

Dikke pomp vandaag tijdens de training. Borst begint terug de goede vormen te krijgen.

2gwakxy.jpg
zik29u.jpg

Nice!
Ziet er zwaarder uit dan 75kg

Merci. Ik ben net geen 170 cm dus als je dan 75 mooie kilo's hebt ziet dat er bij mij zo uit.

88 kg was mijn max. vroeger dus het kan alleen maar beter worden:)

Heb het gevoel dat ik wat harder, ronder en minder vochtig word. Zou dit de primo zijn of een gevolg van het minder zetten van de Test E? Libido is nog steeds goed in orde pfff :)

Zou denken dat de eerste twee door de primo komt en minder vocht door minder teste.

Ongeveer ja.

In juli heb ik mijn terug mijn eten wat op orde gebracht (geen training).
In augustus ben ik 2x per week gaan trainen (FB) om de spieren en de oefening weer gewoon te worden.
In september ben ik terug deftig gaan trainen zoals vroeger en heb dan de anavar een paar weekjes geprobeerd. Dat resulteerde met een klein beetje meer massa terwijl mijn vet% bleef zakken.
Daarna een paar weken enkel training en men voeding opgeschroefd naar een cleanbulk om te zien op welke kcals ik gewicht aankwam zonder dat mijn vetpercentage omhoog ging. Ik wil mijn vetpercentage eigenlijk niet hoger hebben 10-11%.

Dan op 27/10 gestart met de eigenlijk opbouw en dat gaat zeer lekker. Ik kom geen ettelijke kilo's bij maar de kilo's die erbij komen zijn zeer clean en mijn vetpercentage stijgt niet.

Nu kan er gezegd worden waarom zo snel weer naar de AS grijpen? Is een persoonlijke keuze want ik weet hoe mijn lichaam op AS reageert en doe het liever ineens goed in mijn ogen. Ik wil deze rebound voor de volle 200% benutten ;)

Waarom met de fiets naar de bakker gaan als je een brommer in de garage hebt staan.... (fietsen is gezonder ja...)

Ben ik met je eens man. Ik zou precies hetzelfde gedaan hebben

Week 4 word ook 250 mg test E + 200 mg primo. Voel me goed in mijn vel, geen sides buiten een ietwat verhoogde rusthartslag en word dus echt wel ronder/voller en harder. Bloeddruk blijft ook perfect.

Denk dat ik tot eind december met deze kuur bezig blijf en dan beslis ik of ik even volledig off ga of ik ga cruisen.

Zaterdag en zondag waren rustdagen dus morgenavond gaat weer een lekkere training worden met een nog dikkere pomp :)

Dinsdagmorgend wegen, ben benieuwd...

76.5 kilo vanmorgend dus + 0.7 kilo deze week :)

Andere vraag:

Als je tijdens je "cruise" naast de test ook anavar slikt (30mg/dag) ben je dan nog aan het cruisen of niet......

Gaat goed hier zo te zien :)

Om op je vraag te antwoorden: neen :)

De cruise dient net om alle waarden terug normaal te laten worden en je lichaam te laten herstellen, 30mg anavar p/d helpt hier niet bij :)

76.5 kilo vanmorgend dus + 0.7 kilo deze week :)

Andere vraag:

Als je tijdens je "cruise" naast de test ook anavar slikt (30mg/dag) ben je dan nog aan het cruisen of niet......

Kan. In feite kan je cruisen met een 1 gram en blasten met 5 gram. Er zijn er zelfs bij die tren tijdens een cruise gebruiken, maar over het algemeen wil je naast je massa behouden ook je bloedwaardes laten herstellen dus ga ik met CobyBE mee in dat je geen anavar moet nemen tijdens een cruise.

Met bloedwaardes bedoel ik trouwens niet je test, lh, fsh etc aanmaak. Dan zou je off moeten gaan

Dacht ik al dat het af te raden is. Maar het was het proberen waard hé :)

Heb net 30 mg anavar ingenomen en ben benieuwd of men maag er terug wat beter tegen kan...

---------- Toegevoegd om 22:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:59 ----------

Pas mijn trainingsdagen aan want ik voel dat ik nu veel sneller herstel. Normaal train ik om de dag maar vanaf nu train ik ma-di-don-vrij en weekend totale rust.

Vanavond rug en biceps getraind en ging weer zéér lekker. Volledig KO nu :)

Blijf in herhaling vallen maar word dus echt ronder en ronder en vet% blijft stabiel, zaaalig! Totaal geen sides en heb me in lange tijd niet meer zo goed gevoeld. Dit was vroeger wel anders in een kuur ondanks de lage doseringen.

Ja kut is dat he? ik heb ook heel snel last van mijn maag van orals.
Geen idee waarom ik ze vroeger wel kan hebben en nu na een paar weken al last heb van maagzuur etc

Ik kijk het gewoon even aan en als men maag weer te hard protesteert dan zullen ze iemand anders gelukkig moeten maken :)

Heb ik al gezegd dat ik ronder word.... HAHAHAHA Damn wat is me dat seg! Primo een vrouwenmiddel? Mijn gat ja! Dat ik dat goedje vroeger nooit geprobeerd heb begrijp ik niet echt ??? Oke je komt er geen 5 kilo van bij maar je spiermassa krijgt er een hele andere look van.

Vandaag benen op hun kloten gegeven, voldaan maar wel kapot nu. Morgen schouders + kuiten.

test + primo + 200 mg deca/week moet wel een lekkere clean bulk zijn voor de toekomst. Dan knal ik zo naar de 85 kilo denk ik haha!

Einde van week 4 van de kuur en ik voel dat alles nu goed aan het inkicken is en word nog steeds zwaarder zonder dat men vetpercentage omhoog gaat. Kcals nog steeds rond 2800 en vind het wel leuk zo :cool:

De reacties uit mijn omgeving zeggen voldoende... gaat meestal zo van :eek: naar Meen je dat nu echt :D

Jep jep alles gaat goed :wl:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven