Fitness Seller

12

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kan. In feite kan je cruisen met een 1 gram en blasten met 5 gram. Er zijn er zelfs bij die tren tijdens een cruise gebruiken, maar over het algemeen wil je naast je massa behouden ook je bloedwaardes laten herstellen dus ga ik met CobyBE mee in dat je geen anavar moet nemen tijdens een cruise.

Met bloedwaardes bedoel ik trouwens niet je test, lh, fsh etc aanmaak. Dan zou je off moeten gaan

Een cruise zie ik toch als echt alleen test en zo laag mogelijk.
Iets erbij stacken is imo geen cruise maar gewoon een kuur.

• Topic Starter Topic Starter
Als mijn primo , heb nog voor 5-7 weken, op is dan ga ik zowiezo even cruisen/bridgen( 4-6weken) op max 250 mg test/week of als het kan zelfs minder.

Wat erna gaat komen ben ik nog helemaal niet uit en gaat waarschijnlijk nog 5 keer veranderen mezelf kennende.

Momenteel heb ik dit in gedachten: Test + tren + masteron ofwel test + tren + primo Doel is clean bulken en het vetpercentage zeker niet laten omhoog komen max 10-11%. Doseringen zullen zowiezo altijd aan de lage kant zijn.

Dit logje ga ik gewoon houden en kan dus een héél lange log worden.

Een cruise zie ik toch als echt alleen test en zo laag mogelijk.
Iets erbij stacken is imo geen cruise maar gewoon een kuur.

Ligt aan je niveau. Als je bv ver over je natuurlijke limiet bent zal je met 250 test per week spier verliezen.
En het is ook vrij individueel hoe snel dat gaat.

Laatst bewerkt:
Stillekes zwaarder aan het worden. Vrijdag schouders + biceps getraind en het ging goed :) Dikke pomp zoals je kan zien op de foto en daardoor iets minder definitie maar s'morgens is die er wel hoor haha...

1zdc3eh.jpg

2jz5up.jpg

Snap wel je avatar :p

Maar eh netjes man!

Thanks ! We doen ons best...

Damn gyno achter linkertepel..... Rechterkant nog niets... Vroeger nooit last van gehad en nu op 2 dagen een bolletje van 1 cm.

Kan dit door het toevoegen van de anavar zijn vorige week? Heb enkel nolva en clomid liggen. Misschien het beste met 10 mg nolva beginnen?

---------- Toegevoegd 25 November 2014 om 00:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst 24 November 2014 om 18:07 ----------

Primo gaat naar 300 mg/week, heb deze avond 100 mg bij gezet. Vanaf volgende week gaat de test naar 150 mg/week. 10 mg nolva heb ik ook binnen en ga dit even aanhouden.

Tips zijn uiteraard welkom ;)

Vraag me wel af wat het gaat worden tijdens de cruise?

Gains gaan goed, morgenvroeg wegen maar er is zeker weer wat bij :)

---------- Toegevoegd om 08:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:44 ----------

Gewicht deze morgen was 77.9 kilo, dat is voor week 4 + 1.4 kilo en dat zag je deze week echt wel. Als nu dat klote bolletje nog verdwijnt ben ik helemaal gelukkig :o

---------- Toegevoegd om 17:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:42 ----------

Niemand wat tips? Hoor graag meningen van andere ook...

Normaal hoor je geen gyno van anavar te krijgen.
Kan ook zijn dat de conversie van die 250mg test e naar oestrogeen vrij hoog is en ratio androgeen:oestrogeen niet goed is daardoor.

Nolvadex kan je pakken idd, maar zelf heb ik voorkeur voor aromasin.

Vind het enkel raar dat ik daar vroeger nooit last heb van gehad bij test op 500-750 mg /week met deca, bold en éénmalig tren... Nu met zo een pietlullig kuurtje zit het er plots...

Nolva neem ik na wat rondneuzen op 20 mg/dag en bekijk volgende week hoe het evolueert. Aromasin heb ik pas volgende week en dat wil ik echt houden als het nog erger word want dat is nu niet echt licht spul heb ik vernomen....

Vanaf Zondag pas ik ook de dosis test/primo aan.

Heel het gezin is ziek geweest de voorbije drie weken en nu ben ik als laatste aan de beurt, SHIT. Probeer men eten wat op peil te houden maar de trainingen van deze week zullen iets rustiger zijn als normaal.

Heel het gezin is ziek geweest de voorbije drie weken en nu ben ik als laatste aan de beurt, SHIT. Probeer men eten wat op peil te houden maar de trainingen van deze week zullen iets rustiger zijn als normaal.

Ik heb het ook al 2x gehad. Heb gewoon doorgeknalt met hoofdpijn hoesten etc etc en kom er niet goed vanaf. Dus beter ff rustigaan doen idd.

Ziek zijn is rustig aan doen, dat heb ik ondertussen ook al ondervonden. Doe je dit niet dan herval je of loop je er veel te lang mee.

Eten is geen probleem voor het moment. Merk dat men gewicht deze week stabiel blijft maar ik wel duidelijk harder/droger word met minder vocht want ik begin details te zien op mijn buik en elders die ik jaaaaren niet meer gezien heb haha.

Linkertepel is al niet meer gevoelig/pijnlijk maar den bobbel gat er nog even zitten vrees ik. Ben al blij dat het eigenlijk niet zichtbaar is. Enkel als ik mijn armen naar boven steek zie je de knobbel zitten.

Morgenvroeg benen gaan trainen want dat is een training die ik niet graag oversla, daar is namelijk nog wel wat werk aan.
Na het weekend is het knallen naar die 80 kilo (s'morgens)want dat word een rustige week voor me op het werk en dan heb ik tijd genoeg om de bodybuilder uit te hangen in de keuken en gym hahahaha

Vanmorgend dus de benen op hun kloten gegeven en het ging vrij goed. Leg extension, squat, dumbell squat, seated legpress en afronden met seated hamstring curl. Veel press oefeningen omdat er gewoon nog een hoop massa op moet komen.

Morgenvroeg schouders en een beetje armen en dan rust tot maandag.
Nolva werkt goed voor de oestrogeen heb ik het gevoel want water hou ik nog maar heel weinig vast en gewicht was vanmorgend 77.5 kg dus no progress in gewicht vrees ik voor deze week. Oog minder vol maar wel harder.

Gisteren dus schouders getraind en de pomp was zo erg dat ik armen wel verdeel over komende week, deze lopen nu niet bepaald achter haha. Tijdens de training "verschoot" ik zelf een beetje toen ik mijn shirt uit deed (heb nog een "marcelleke" onder aan) aders overal en elk vezeltje zien bewegen is wel nice. Spijtig dat dit 3 uur na de training helemaal verdwenen is haha.
Vandaag de primo omhoog naar 300 mg/week en test E naar 0.6 ml (150 mg)... Nolva gaat vanaf morgen naar 10 mg/dag. Anavar op 20mg.

Gewichtstoename zal deze week 0 zijn vrees ik. Ik denk dat dit misschien door de nolva komt? Ben deze week wel serieus minder vochtig geworden en harder. Trainingen gaan super en voel me echt goed in men vel. Bloeddruk blijft perfect. :)

Na deze blast ga ik over op boldenone, 400 of 600mg/week en hoop de test dan terug op 250/500 te kunnen doseren... Ik ga gewoon het rijtje af van mild naar zwaar. Eerst primo dan bold dan tren/deca...
Zou graag over 4-5 weken van die bobbel af geraken en dan het zeer nauw opvolgen in de toekomst.

Tips zijn nog altijd welkom!!

In welke week zit je nu? Misschien kun je de test wat ophogen om weer wat gewicht bij te komen.
Misschien naar 500mg/ week. Zijn nog steeds milde doseringen en aangezien je toch gaat blast/ cruisen....

5weken bezig en ga nu de 6de week in. Heb nog primo voor 5-6 weken op 300 mg/week.

Ik moet de test nu juist lager zetten ivm die knobbel zodat het wat weg kan gaan trekken.... Weet alleen niet wat dat gaat geven als ik cruise op enkel 250 mg test/week , gaat de gyno dan gewoon terug komen of niet? Heb ik nog geen antwoord op gekregen of tips (buiten aromasin nemen).

Zou niet liever willen dan de test op 375-500mg/week te zetten...

Arimidex werkt bij mij super. Test omhoog naar 500mg met 0.5 tot 1 mg arimidex per dag. Zit nu in cruise..250 test per week met arimidex op 0.5mg en geen last van gyno. En ben er zeeer gevoelig voor

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven