AndroidHealthClinic

12

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Arimidex werkt bij mij super. Test omhoog naar 500mg met 0.5 tot 1 mg arimidex per dag. Zit nu in cruise..250 test per week met arimidex op 0.5mg en geen last van gyno. En ben er zeeer gevoelig voor

Even hier op inhaken.Werkt arimidex de gyno weg als deze aanwezig is of houd het de gyno tegen als deze nog niet aanwezig is. Ik wil graag die kut bobbel weg en daarna neem ik preventief wel iets zoals aromasin...
Met nolva alleen gaat die knobbel niet weg gaan vrees ik.

Even hier op inhaken.Werkt arimidex de gyno weg als deze aanwezig is of houd het de gyno tegen als deze nog niet aanwezig is. Ik wil graag die kut bobbel weg en daarna neem ik preventief wel iets zoals aromasin...
Met nolva alleen gaat die knobbel niet weg gaan vrees ik.

Ligt eraan of het zwelling is of klierweefsel. Zwelling gaat weg, klierweefsel dat gegroeid is niet.
Het kan ook zijn dat er wat klierweefsel zit dat zwelt (en uiteindelijk groeit) door oestrogeen. Door oestrogeen te verlagen gaat de zwelling weg. Het kan dus zijn dat het minder word, zowieso moet de gevoeligheid wegtrekken met verlaging van oestrogeen

Gevoeligheid is nu weg door de nolva maar knobbel niet. Dus nog even afwachten...

Nolva neem ik nu op 10 mg/dag.

En wat ik al vermoede is uitgekomen.. gewicht vanmorgen was 78 kg, dus no progress deze week. Ben wel wat vocht kwijt maar ook vocht in de spiertjes dus zie er veel minder vol uit, wel harder. Voeding de laatste 4 dagen ook verhoogd met 300 kcals/dag maar het mocht niet baten.

Kans is groot dat als de aromasin binnen is ik de test verhoog naar 375 mg/week en de primo op 300 mg/week hou. Ben nu 5 weken ver en wil echt niet dat de vooruitgang op zijn gat komt te liggen... Die 80 kilo lijkt nu ineens wat verder te liggen dan verwacht.

Straks rug trainen en zal me maar eens goed gaan uitleven want heb het nodig. :fire:

En wat ik al vermoede is uitgekomen.. gewicht vanmorgen was 78 kg, dus no progress deze week. Ben wel wat vocht kwijt maar ook vocht in de spiertjes dus zie er veel minder vol uit, wel harder. Voeding de laatste 4 dagen ook verhoogd met 300 kcals/dag maar het mocht niet baten.

Kans is groot dat als de aromasin binnen is ik de test verhoog naar 375 mg/week en de primo op 300 mg/week hou. Ben nu 5 weken ver en wil echt niet dat de vooruitgang op zijn gat komt te liggen... Die 80 kilo lijkt nu ineens wat verder te liggen dan verwacht.

Straks rug trainen en zal me maar eens goed gaan uitleven want heb het nodig. :fire:

Het kan ook zijn dat je test gewoon omhoog moet gooien. Kan zijn dat je A:E ratio dan positief veranderd, zeker met aromasin.
Hier had Galen laatst een stuk over gepost.
Komt erop neer dat wanneer je soms je androgeen iets ophoogt je juist minder last krijgt van gyno omdat je androgenen hoger worden tov je oestrogeen.
Zeker als je oestrogeen nu gaat blokken kun je je test misschien ophogen naar 500mg. Vergeet niet dat het ook even nodig heeft om op te bouwen voor het werkt (enth ester)

Cools zegt test naar beneden primo up, de andere zegt test omhoog?

Cools zegt test naar beneden primo up, de andere zegt test omhoog?

Primo is zwak androgeen. Kun je ook omhoog gooien maar test is androgener. Zou je A:E ratio gunstiger van kunnen worden.
Of je wacht eerst de aromasin eens af. Even niet naar gewicht kijken en wachten tot zwelling/ gevoeligheid weg is.
Gyno kan echt een mindfuck zijn als het niet snel weg trekt

En of het mijn mind aan het :doggy: is haha kut ding :D

kijk deze week aan, nu gestart met aromasin, maar kans is zeer groot dat zondag de test terug naar 375/500mg gaat dan. Het moet natuurlijk plezant blijven he :roflol:

En of het mijn mind aan het :doggy: is haha kut ding :D

kijk deze week aan, nu gestart met aromasin, maar kans is zeer groot dat zondag de test terug naar 375/500mg gaat dan. Het moet natuurlijk plezant blijven he :roflol:

Ja succes man!
En anders toch wat arimidex aanschaffen...

Opkomende gyno is inderdaad ook klote! Heb hier een aantal blasts wat last van gehad en nu bij mijn vorige MT blast is het weer komen opdagen, nu tijdens men test/tren/deca bulk is het soms wat gevoelig maar heb niet het idee dat mijn gyno groter is geworden oid.

Good luck!

Hop extra test zit er al in 0.9 ml in de schouder gezet en het was trouwens de eerste keer dat ik in mijn schouders injecteerde.... gaat leuk worden morgen... :o Dus dan heb ik terug 375 mg test/week. Vanaf volgende week word het 375 of 500 mg/week primo blijft op 300 mg/week. Aromasin neem ik nu op 5mg/dag om te zien wat het doet hopelijk kan ik na een tijdje naar 5 mg EOD.
Met de nolva zou ik eigenlijk willen stoppen want de gevoeligheid is volledig weg, knobbel niet. Kan er zelfs nu op duwen zonder er veel last van te hebben. Dus iemand tips ivm de nolva?
De bedoeling van dit logje zal ondertussen al duidelijk zijn denk ik... :D

Vanmiddag rug/biceps getraind en het ging weer goed en pomp was ook heerlijk. Dat het gainen nu maar terug kan verder gaan :cool: want gewicht blijft nog altijd stabiel.
Morgen borst trainen maar als de schouder niet mee wil dan zal het benen worden.

---------- Toegevoegd om 21:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:59 ----------

Nolva word gestopt en Aromasin op 10 mg/dag.

Laatst bewerkt:
Vanmorgen borst + triceps gedaan. Zoals verwacht moet de schouder eerst gewoon worden aan het prikken :p geluk dat ik met 1 ml ben begonnen en er niet ineens 2-3 ml in jaste :D

Voeding blijf ik nu op minstens 3300 kcals houden in de hoop dat het gewicht terug naar omhoog gaat.

Heb nu een paar keer de anavar moeten stoppen maar telkens ik er terug mee start heb ik het idee dat 30 mg/dag anavar potenter is/aanvoelt dan 200-300 mg primo/week... De pomps dat ik van anavar krijg zijn niet normaal en hard.
Kom nu niet af met dat dat niet door de anavar kan zijn want de trainingen die afgewerkt zijn terwijl ik anavar neem geven toch een héél ander gevoel :cool: Niks placebo het is gewoon zo. Misschien toch maar de primo uppen naar 400 mg/week + de test naar 500 mg/week.....

Vanmorgen borst + triceps gedaan. Zoals verwacht moet de schouder eerst gewoon worden aan het prikken :p geluk dat ik met 1 ml ben begonnen en er niet ineens 2-3 ml in jaste :D

Voeding blijf ik nu op minstens 3300 kcals houden in de hoop dat het gewicht terug naar omhoog gaat.

Heb nu een paar keer de anavar moeten stoppen maar telkens ik er terug mee start heb ik het idee dat 30 mg/dag anavar potenter is/aanvoelt dan 200-300 mg primo/week... De pomps dat ik van anavar krijg zijn niet normaal en hard.
Kom nu niet af met dat dat niet door de anavar kan zijn want de trainingen die afgewerkt zijn terwijl ik anavar neem geven toch een héél ander gevoel :cool: Niks placebo het is gewoon zo. Misschien toch maar de primo uppen naar 400 mg/week + de test naar 500 mg/week.....

Ik zeg doen! :D

Kans is groot dat ik dit gaat doen hoor. Dan is mijn primo op na 4weken en dan stop ik deze "blast".

Rust in januari en ergens in februari ga ik verder met test E(500)/Bold(600).

Schouder heeft nog wat last van de 1ste inject, bovenarm is een beetje rood maar dat gebeurd wel meer bij mij als ik ergens weer voor de eerste keer injecteer na zoveel jaren.
Gewicht gaat zeer stilletjes omhoog denk ik maar mijn shape word harder en harder en krijg mooiere "rondingen". Zou toch graag de 80-81 kilo aantikken voor ik men cruise bereik:cool:

Vandaag rustdag. Morgen benen.

Vandaag benen getraind, ging goed. Daarnet 250 mg test +200 mg primo gezet in bil. Zondag beslis ik op welke dosis ik verder ga de komende 4 weken.
Gewicht is terug stijgende.

Aromasin op 10 mg/dag maar moet nog inkicken denk ik want de knobbel word totaal niet kleiner.

Laatst bewerkt:
Week 7 word 500 mg test + 400 mg primo.

Gisteren schouders getraind.
Vandaag naar de flexcup geweest en de bikini klasse was niet goed voor me... haha

Zag je pic in het Muscle Meat topic, goed fysiek man. Zou je zwaarder schatten.

Die foto is geen goed vergelijkingsmateriaal als je naast zo een REUS staat...haha Of was jij ook op de flex?

Maar je bent niet de enig die men gewicht hoger schat hoor ;)

Vandaag borst getraind en er een leuke "shock" training van gemaakt... Dit houdt in dat ik elk toestel dat er voor borst in de fitness aanwezig is af ga en overal 2 setjes met een zwaar gewicht doe. :eek:
Jaja pomp was goed en aders zijn goed zichtbaar dan :D

Morgenvroeg wegen :cool:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven