MuscleMeat

12

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Deze week een injectie overgeslagen omdat ik me niet helemaal lekker voelde. Verkouden, keelpijn en wat grieperig dus dan maar even geskipt.

De bold ga ik terug naar 200 mg brengen ipv 400 mg/week. De primo gaat dan naar 550mg/week ipv 450 mg/week.

Gewicht nog steeds rond de 84.5-85kg dus blijft stabiel. Probeer nu zo lang mogelijk zonder test te kuren zodat ik later weer de test er kan in gooien. Op deze manier kunnen we misschien weer wat nieuwe gains maken...

sust, tren, deca, mast, anavar, dianabol, liggen allemaal in het kastje dus heb keus genoeg voor een stevige bulk haha. Maar we gaan het nu nog een tijdje rustig aan doen.

Oke update.

De voorbije week heb ik het weer bij 200 mg bold en 225mg primo gehouden, wou het verhogen maar ik zat steeds te twijfelen... Ik ben niet echt een twijfelaar dus als ik begin te twijfelen dan weet ik hoe laat het is.

Ik ga OFF tot minstens eind dit jaar. Momenteel moet er even gefocust worden op andere zaken die belangrijker zijn en als dat in orde is dan gaan we volgend jaar veel meer plezier kunnen beleven.

Vanavond zet ik mijn laatste inject met 200 mg bold + 225mg primo en is het gedaan voor een tijdje.
Hoe men pct er uit gaat zien weet ik nog niet helemaal. Clomid zal zeker genomen worden op 25 mg/dag en spijtig genoeg heeft men de pregnyl vergeten in te pakken bij men laatste bestelling dus heb geen HCG dus daar probeer ik nog even aan te komen. Dosissen en dergelijke zal ik me nog even in verdiepen en wat raad vragen.

Ik verwacht weinig problemen en dat men shape wat gaat minderen, en ik zeker men vet% niet te veel wil laten oplopen, is gewoon een kwestie van mindsetting. Ik ga gewoon een heel lange tijd niet meer op de weegschaal gaan staan nu hahaha.

Wil nu men lichaam heeelemaaal effe resetten en cleanen en in januari 2016 geef ik er weer een fameuze lap op met massive gains!

hoelang was je nou ongeveer on? blijf je wel updaten hoe je herstel verloopt ben er wel benieuwd naar omdat ik zelf ook al lang on ben

Sinds 27 oktober 2014 on.

Zal wel af en toe is updaten maar "herstellen" is echt wel persoonsgebonden en ik ga in december zeker eens bloed laten trekken.

Pregnyl ga ik niet doen na een beetje lezen vandaag. Het word enkel de clomid op 25mg/dag. Ben benieuwd.

Laatst bewerkt:
Maandag begin ik met de clomid op 25 mg per dag.

Waarom de keuze om geen pregnyl te zetten btw, ben benieuwd wat je hebt gelezen om tot die keuze te komen?

Omdat ik heel gevoelig ben voor oestrogeen en hcg kan dat wel eens "triggeren". Dat ik niet vruchtbaar ben of men sperma van slechte kwaliteit is maak me niets uit. Ik heb een dochter en er gaan echt geen kinderen meer bijkomen in de toekomst. Belangrijkste is dat het daarbeneden af en toe nog eens omhoog komt en een tijdje zo blijft staan ;)

Ik probeer het met clomid en als blijkt dat ik me eind november echt rot voel en het beneden niet werkt kan ik hcg wel eens proberen. Maar ik heb vroeger nooit last gehad van libidoproblemen toen ik telkens off ging dus we zullen zien...

Omdat ik heel gevoelig ben voor oestrogeen en hcg kan dat wel eens "triggeren". Dat ik niet vruchtbaar ben of men sperma van slechte kwaliteit is maak me niets uit. Ik heb een dochter en er gaan echt geen kinderen meer bijkomen in de toekomst. Belangrijkste is dat het daarbeneden af en toe nog eens omhoog komt en een tijdje zo blijft staan ;)

Ik probeer het met clomid en als blijkt dat ik me eind november echt rot voel en het beneden niet werkt kan ik hcg wel eens proberen. Maar ik heb vroeger nooit last gehad van libidoproblemen toen ik telkens off ging dus we zullen zien...
In het verleden nooit met pregnyl gewerkt zoals als ik t goed begrijp? Bedankt voor je antwoord. Lees stilletjes al vanaf t begin mee, maar reageer nooit.

Idd heb nog nooit pregnyl gebruikt.

Deze log zal een tijdje stil liggen maar in januari 2016 start ik terug.

Sust, tren E, mast E en anavar zijn de grootste kanshebbers om er terug een lap op te geven. Daarna cruise met om de 10 dagen 250 mg test. In de lente/zomer zou ik dan graag terug naar de primo en bold gaan (misschien met 250 mg test erbij) want men shape werd daar vrij mooi van. Daarna terug voor een tijdje off zoals nu.

Dat is het plan en lijkt mij het beste na dit jaartje experimenteren met vanalles en nog wat.

bro, zou je eens tussentijd een update wil doen naar de stand van zaken? ik ben benieuwd naar de effecten van een lange tijd cruisen/blasten.

Blijf zeker af en toe updaten over hoe ik me voel, goed of slecht, enz.

Stand van zaken:
13 augustus was men laatste inject sustanon en daarna niets meer van AS tot 31 augustus.

Daarna dan een paar weken testloos gaan kuren, omdat ik dat eens wou proberen, met de bold/primo combi. Libido zakte toen wel iets maar als hij moest werken werkte hij 100%. Shape werd toen ook mooi hard en rond maar bloeddruk was wel een issue. Hoofdpijn en zeer vermoeid, tam, heel de dag kunnen slapen enz...
27 september laatste inject met bold/primo.
13 oktober vandaag en men libido is weer aan het stijgen en alles begint daarbeneden nog beter te werken dan tijdens men bold/primo combi merk ik. Voel me ook terug wat beter, minder vermoeid en ben iets energieker. Van een dipje is momenteel weinig sprake. Ik zie wel in de spiegel dat er al wat gewicht af is, hoeveel weet ik niet want ik ga pas weer op de weegschaal staan in januari 2016. Pomp tijdens de training is veel minder, enz...
Train nu 3 x per week en voeding is ook niet meer volgens schema. Even alles resetten (geest en lichaam) nu.

Het doel is om op 27 december 2015 terug te starten met een blast.
500mg sust/week
500mg tren E/week of 250 mg deca/week (hangt van men huidige shape af).
500mg mast E/week
45mg anavar/dag
15 mg dianbol/dag

Alles heb ik in voorraad.

Stand van zaken:
13 augustus was men laatste inject sustanon en daarna niets meer van AS tot 31 augustus.

Daarna dan een paar weken testloos gaan kuren, omdat ik dat eens wou proberen, met de bold/primo combi. Libido zakte toen wel iets maar als hij moest werken werkte hij 100%. Shape werd toen ook mooi hard en rond maar bloeddruk was wel een issue. Hoofdpijn en zeer vermoeid, tam, heel de dag kunnen slapen enz...
27 september laatste inject met bold/primo.
13 oktober vandaag en men libido is weer aan het stijgen en alles begint daarbeneden nog beter te werken dan tijdens men bold/primo combi merk ik. Voel me ook terug wat beter, minder vermoeid en ben iets energieker. Van een dipje is momenteel weinig sprake. Ik zie wel in de spiegel dat er al wat gewicht af is, hoeveel weet ik niet want ik ga pas weer op de weegschaal staan in januari 2016. Pomp tijdens de training is veel minder, enz...
Train nu 3 x per week en voeding is ook niet meer volgens schema. Even alles resetten (geest en lichaam) nu.

Het doel is om op 27 december 2015 terug te starten met een blast.
500mg sust/week
500mg tren E/week of 250 mg deca/week (hangt van men huidige shape af).
500mg mast E/week
45mg anavar/dag
15 mg dianbol/dag

Alles heb ik in voorraad.
Respect dat je na zn lange tijd juicen er zo mee kan omgaan, je gaat harder terug komen dan jezelf verwacht. Vooral met je blast voorstel, wat een knallerrr! Succes man ;)

• Like
Waarderingen: Boca
Als je niet zomaar kan zeggen "ik stop met alle AS voor een paar maand" dan zit je met een probleem. Je moet zien dat je niet afhankelijk word van AS. Ga ik nu hard terugvallen? Momenteel nog niet maar over 6 weken zal het wel hard gaan met het "kleiner worden".

Maar dan word het in januari 2016 nog lekkerder als we die verloren kilo's er op een maand terug bijkletsen :)

Gisteren tijdens het trainen een zalige pomp gehad. Dat was al ff geleden.
Libido nog steeds dik in orde.
Men benen en kont zijn al wat aan volume aan het verliezen,merk ik aan men broeken.
ik vertik het om op de weegschaal te gaan staan want dat is pas iets dat met mijn hoofd zou fucken haha.
voel me goed in mijn vel, dat is belangrijker.

Na zo korte tijd al gewicht verliezen? Gaat snel.

Is normaal hoor.
Eens de as weg valt dan krijg ik altijd terug een mappersfysiek maar daar ben ik niet blij mee hahaha.

maar als ik vind en zeg dat ik er maar smal uitzie dan ben ik voor 90% van de mensen nog te "groot" ;)

• Like
Waarderingen: Boca
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven