AndroidHealthClinic

12

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Vandaag men 2 de dosis van deze week gezet en dan hebben we de eerste week
400mg bold
450mg primo

Plus

terug voller + vasculairder maar dat kan ook zijn door het terug invoeren van de shakes en terug trainen in men "home" gym.
vet% stijgt zeker niet.
Smorgens pokkeharde shape.
Tepels zijn volledig gevoelloos geworden en gyno(gezwollen klierweefsel) is tot het absolute minimum gekrompen.

Min.

Hier en daar een verloren puist maar ik denk dat dit door het stopzetten van de test is. Men laatste test inject was op 13 augustus.
Testikels worden nu wel echt klein, terwijl ik daar dit jaar nog nooit last van heb gehad.
Libido (geil) is laag maar alles werkt nog. Pluspunt is wel dat ik nu is naar de vrouwtjes kan kijken zonder direct vettige gedachten te krijgen :o

Ik lees uw log met interesse. Lees ik het goed dat u al het hele jaar kuurt? Succes met het halen van de doelen.

Jep gestart op 27 oktober 2014.

400mg bold
450mg primo

Plus

terug voller + vasculairder maar dat kan ook zijn door het terug invoeren van de shakes en terug trainen in men "home" gym.
vet% stijgt zeker niet.
Tepels zijn volledig gevoelloos geworden en gyno(gezwollen klierweefsel) is tot het absolute minimum gekrompen.

Min.

Hier en daar een verloren puist maar ik denk dat dit door het stopzetten van de test is. Men laatste test inject was op 13 augustus.
Testikels worden nu wel echt klein, terwijl ik daar dit jaar nog nooit last van heb gehad.
Libido (geil) is laag maar alles werkt nog. Pluspunt is wel dat ik nu is naar de vrouwtjes kan kijken zonder direct vettige gedachten te krijgen :o

Back in the game!
Volg je log trouwens ook al sinds begin november vorig jaar.
Zeer interresante log. Goed fysiek! Jammer dat je pas geleden zo ziek bent geweest.

400mg bold
450mg primo

Plus

vet% stijgt zeker niet.

Min.

Haha erg eej man. Naar vrouwtjes kijken met maar 1 gedachte... Moest mn vriendin knnen gedachtenlezen ik denk dat ik alleen op vakantie mag gaan haha [emoji14]

Het is wel met periodes ben niet constant een geile puber van 12j maar er zijn zo momenten datk em in elke vrouw wil stoppen. Scharminkel of niet. Da voelde niet denk ik dan. Gelukkig geven we hier niet aan toe en hebben we nog steeds een gezonde relatie haha

Net de dosis voor de 2 de week gezet, 200bold/225primo.

Shape staat goed en ik heb een beetje gewicht gegaind en sta echt wel vrij vol nu. Maar dit kan ook door het weekend zijn want dan heb ik platte rust en eet ik goed door :p
Ik heb nu primo van AP (de betaalbare 10 ml vails) nu nog 20ml maar men contact is gestopt met alpha dus als dit op is ga ik een ander merk moeten zoeken voor primo als langer dan 6 weken aan de primo wil.
Bloeddruk natuurlijk verhoogd met 400mg bold/week maar dat nemen we nu even voor lief.
Voel me wel héél ambetant, word zelfs van mezelf ambetant:( (door het wegvallen van de test?) Alles werkt nog wel vanonder en nog steeds beenhard maar de geilheid is bijna nihil...

Morgen nieuwe week en nieuwe gains :D

Ja... ik ben nu anderhalve maand off... ik mis mijn libido :p

Ja... ik ben nu anderhalve maand off... ik mis mijn libido :p

ik begrijp je volledig.... Na 6 weken off zijn dan is echt wel ALLE test uit je lichaam :(

Over mijn bold/primo heb ik toch vragen eigenlijk.... Ik ga namelijk als een trein en daarmee wil ik zeggen dat ik savonds gemakkelijk de 86,5 kilo aantik en het is nu niet dat ik heel vochtig sta... Het is al maanden geleden dat ik nog eens die 86 kg op de weegschaal heb zien staan :eek:
Maatje had me 2 weken niet gezien en die schrok zich vandaag in de gym een bult.. Se kl***zak met wa zijde gij nu bezig vroeg hij :D

Sta ronder, voller, harder, onvermoeibaar en voel me even ambetant als een vrouw die haar vodden heeft :D

Nog maar één week ver en hoop dat het zo blijft verder gaan :cool:

Hier weeg ik 86.5 kg

---------- Toegevoegd om 22:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:23 ----------

2q3nbsn.jpg

---------- Toegevoegd om 22:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:33 ----------

ixzf9f.jpg

ik begrijp je volledig.... Na 6 weken off zijn dan is echt wel ALLE test uit je lichaam :(

Over mijn bold/primo heb ik toch vragen eigenlijk.... Ik ga namelijk als een trein en daarmee wil ik zeggen dat ik savonds gemakkelijk de 86,5 kilo aantik en het is nu niet dat ik heel vochtig sta... Het is al maanden geleden dat ik nog eens die 86 kg op de weegschaal heb zien staan :eek:
Maatje had me 2 weken niet gezien en die schrok zich vandaag in de gym een bult.. Se kl***zak met wa zijde gij nu bezig vroeg hij :D

Sta ronder, voller, harder, onvermoeibaar en voel me even ambetant als een vrouw die haar vodden heeft :D

Nog maar één week ver en hoop dat het zo blijft verder gaan :cool:

Hier weeg ik 86.5 kg

---------- Toegevoegd om 22:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:23 ----------

2q3nbsn.jpg

---------- Toegevoegd om 22:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:33 ----------

ixzf9f.jpg

Mooie shape man! 3D delts. Ga zo door;)

Weer helemaal terug ikke?

Ik probeer ja ;)

En alles ondertussen in orde bij jullie?

Jaa zeker! Hier gaat het voorspoedig. We zijn alseer op de helft!
Goed om te zien man

Jaja zeker weten. Alles gaat goed dus mag niet klagen. Trainen is afgelopen weken minder geweest met vakantie etc. Maar gaat nu weer goed!

Proficiat!

Ben net ook uit vakantie en wil nu alweer vakantie hahaha

---------- Toegevoegd om 23:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:36 ----------

Vandaag de 2de dosis gezet van week 2.
Totaal week 2 is dan 450 mg primo/400 mg bold.

Hoofdpijn nog steeds aanwezig en ben 100% zeker dat het van de bold komt.
Acne op schouders nog steeds aanwezig.

Tot nu toe zeer tevreden van de primo en bold maar kan wel zijn dat ik de bold verlaag naar 200mg/week en de primo dan verhoog met 100mg. Als ik volgende week nog met koppijn rondloop zal deze aanpassing snel gebeuren.

je blijft een topshape houden met die canondelts.

Thanks! Maar ze moeten nog groter :cool:

Vanavond zal ik ze nog eens op hun kloten geven. Zal wel rustig moeten beginnen want men rug is nog "kapot" van gisteren. Had Phil heath bent over rows zien doen in de smith machine, leek me wel leuk dacht ik en dat was het ook. Was even zoeken naar de juiste houding maar wanneer ik die had gevonden... Voelde elk spiertje in men rug aanspannen en kreunen :D
Losse BOR en DL kan/mag ik nooit meer doen door men slechte onderrug (L3/L4).

Net een bakje nasi met kip gegeten van de afhaalchinees en kan er weer effe tegen.

ik ga je ook volgen maat.

ik ben wel benieuwd naar je PCT na zo'n lange periode on zijn.

kan je wel squaten met die onderrug?

Nope. Onderrug is om zeep zoals we in belgie zeggen.

Enkel de leg press (plate loaded). Eigenlijk alles waar men core en rug "beschermd" zit. Ik doe bevoorbeeld zeer weinig free weights oefeningen. Gebruik veel toestellen.

---------- Toegevoegd om 22:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:13 ----------

ik ga je ook volgen maat.

ik ben wel benieuwd naar je PCT na zo'n lange periode on zijn.

Ik ook.
Dat gaat zwaar worden vrees ik:eek: Maar is momenteel nog niet aan de orde.
Alhoewel het bij mij snel kan keren en als ik het in men kop krijg om even 3-4 maanden te stoppen dan doe ik dat gewoon hoor ;)

Pct gaat bestaan uit een hoop hcg, clomid en hmg.

Pct is zwaar maar is ook een kwestie van ingesteldheid. Je weet dat het kut gaat zijn maar je moet er gewoon het beste van maken :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven