- Waardering
- 5.132
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 73kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nope. Onderrug is om zeep zoals we in belgie zeggen.
Enkel de leg press (plate loaded). Eigenlijk alles waar men core en rug "beschermd" zit. Ik doe bevoorbeeld zeer weinig free weights oefeningen. Gebruik veel toestellen.
---------- Toegevoegd om 22:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:13 ----------
Ik ook.
Dat gaat zwaar worden vrees ikMaar is momenteel nog niet aan de orde.
Alhoewel het bij mij snel kan keren en als ik het in men kop krijg om even 3-4 maanden te stoppen dan doe ik dat gewoon hoor
Pct gaat bestaan uit een hoop hcg, clomid en hmg.
Pct is zwaar maar is ook een kwestie van ingesteldheid. Je weet dat het kut gaat zijn maar je moet er gewoon het beste van maken![]()

Week 3 is begonnen.
Vandaag was rug, traps en biceps aan de beurt. Gewicht schommelt nu steeds rond de 85 kg en ben daar vrij tevreden mee.
Voel me wel nog steeds vrij ambetant dus denk dat dat wel iets te maken heeft met het ontbreken van de test nu.
Ik ga dit nog ongeveer 3 weken aanhouden en dan gaat er zowiezo een beetje test bij komen en ga ik waarschijnlijk de compounds veranderen.
Denk dat het nog eens tijd word om de tren uit de kast te halen![]()
Bulken op deca heb ik al geregeld gedaan maar na 6 weken ben ik wel zwaarder maar meestal niet echt blij met de shape. Misschien nu eens proberen met tren, mast, dbol of zo. Zowiezo test miniem doseren en de rest de hoogte in.... Heb nog tijd om na te denken![]()
Ik ervaar zelf tren A als veel prettig tov tren e, misschien die eens een kans geven?
Toen naar 2 keer in de week en ik voelde me 
Ah valt mee joh, ik zet ace gewoon EOD hoor. Niks aan het handje, gewoon in de delt.
Denk dat je van die 4 compounds bruut uit gaat zien![]()
Ik zelf ben nu nog geen 2 weken met test,tren en dbol bezig en zie dagelijkse progressie in zowel massa, strepen, volheid noem het maar allemaal op. Wanneer de pomp er is en het tanktopje is aan sta ik met een big smile te pompen haha

Als ik mijn tren E 1x in de week zette, was dit ook helemaal niet zo leukToen naar 2 keer in de week en ik voelde me
gelijk een pak aangenamer![]()

Nope zet dan liever gewoon de tren E 2x per week. Geraak aan men schouders slecht aan en achterkant schouder is helemaal een ramp.
---------- Toegevoegd om 21:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:42 ----------
haha ik die 4 niet tesamen zetten hoor
Op dbol heb ik ook altijd ziekelijke pomps, laatste keer dat ik dbol wou doen begon men maag heel ambetant te doen en moest ik al stoppen na een paar dagen. Hopelijk gaat het binnenkort beter.
---------- Toegevoegd om 21:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:44 ----------
Zet eigenlijk alle lange esters 2x per week en dat voelt idd wat prettiger aan dan alles er 1 x per week in te rammen![]()

Zo te zien gaat het ook hier lekker, wat voor trainingsstijl pas je eigenlijk toe ikke? Ben ik wel benieuwd naarWeek 4
Gewicht stabiel, hoofdpijn is geminderd. 3D look word beter en beter en dat zie ik graag.
Prostaat komt weer een beetje onder druk te staan, komt zowiezo van de primo.
Libido word beter en beter en het ambetante gevoel is ook aan het minderen.
Heb niet echt het gevoel dat ik aan het "cyclen" ben, moeilijk uit te leggen.
Heb nog bold voor 3 weken dus ga dit nog even aanhouden. Als ik de 86 kg kan halen ben ik hééél blij.

Dus eigenlijk echt op je eigen gevoel afgaan. Full body echt allang niet meer gedaan, misschien ook nog wel eens een kans geven!Ik heb niet echt een "trainingsstijl". Meestal train ik een grote spiergroep + 1 of meer kleine spiergroepen erna. Nu ben ik een beetje vannalles aan het doen beetje full body trainingen maar altijd wel met een bepaalde spiergroep die iets meer aandacht krijgt en waar ik iets zwaarder in ga.
Eigenlijk train ik gewoon heel graag en als ik zin heb om tijdens een training men rug, borst, schouders + benen te trainen dan doe ik dat gewoon. 2 dagen erna zie ik hoe ik me voel en doen we dat eventueel opnieuw haha.
Als ik echt 1 spiergroep train per sessie dan beuk ik die spiergroep wel helemaal naar de klote maar zit nu wat in een "rustige" trainingsperiode en bevalt me wel.