MuscleMeat

12

Status
Niet open voor verdere reacties.
Drukke dag vandaag. Men dochter was vandaag jarig (6) en ik ben dan maar schouders direct na het werk gaan trainen. Tijdens de training had ik een ongelooflijke dikke pomp die ik nog niet heb meegemaakt. igf had ik niet gezet omdat ik direct naar de gym moest na het werk. Denk dat dat beetje test prop, tren ace en mast prop daar wel iets mee te maken had. Binnenkort maar een een cycle doen met korte esters en dan EOD gaan zetten om te kijken wat dat geeft.
Ben Jaloers hahah laatste tijd krijg ik nog amper een pomp nu zeker niet op 100gram carbs et maar zal wel beteren volgende blast ^^
Hoe bevalt de igf tot nu toe?

Mentaal ook Weer volle goesting om te gainen denk ik :P

• Topic Starter Topic Starter
Is altijd moeilijk om te zeggen of de igf goed werkt of niet als je maar 50 mcg per training zet. Ik kan niet zeggen dat men buik strakker word maar dat is normaal als je in de bulk zit.
Moet wel iets minderen met eten want men maag en darmen kunnen precies niet volgen. Waarschijnlijk heb ik men voeding gewoon iets te snel opgehoogd. Heb ook het gevoel dat ik eigenlijk niet zo goed met carbs overweg kan en dat dat de boosdoener is.

JA het is OFFICIEEL!!

Ik ben weer zo lui en moe als nen hond aan het worden... Geraakte vanmorgend gewoon écht niet uit mijn bed. Men geest zegt opstaan maar men lichaam zegt f**k it.
Amper een week bezig en heb het al zitten...

Vroeger in bed kruipen heeft weinig zin en tegen de middag heb ik een fameuze dip dat ik bijna staand in slaap kan vallen. Kan dit met mijn werk echt niet hebben en al een geluk dat ik zelf baas ben.
En dan zou het met hgh nog erger worden... neen dat gaan we dan helemaal niét doen.

Als er iemand tips heeft dan hoor ik het graag!

Koffie werkt niet?

koffie?

ah zie dat ik tegelijk heb gepost samen met simmzzy. Maar als koffie niet werkt zou ik een week lang geen koffie drinken (aangezien het nu dan toch geen nut heeft).
Dit om je lichaam te laten ontwennen van de caffeine. Na een week geen koffie/caffeine zal je merken dat het weer werkt.

Het niet iedere dag nemen kan ook helpen.

Of misschien het beter/anders indelen van je carbs rondom de momenten dat je weinig energie hebt.

Gaat lekker hier!

Koffie drink ik nooit. Krijg dat niet binnen.

Cafeïne caps/tabs gewoon ;) Kost geen drol ;)

Lekker een eca cap bro haha. Kikker ik altijd vanop. Niet langer dan 2 weken aan stuk gebruiken. Ik word er een asociale kl***zak van die niets kan verdragen

JA het is OFFICIEEL!!

Ik ben weer zo lui en moe als nen hond aan het worden... Geraakte vanmorgend gewoon écht niet uit mijn bed. Men geest zegt opstaan maar men lichaam zegt f**k it.
Amper een week bezig en heb het al zitten...

Vroeger in bed kruipen heeft weinig zin en tegen de middag heb ik een fameuze dip dat ik bijna staand in slaap kan vallen. Kan dit met mijn werk echt niet hebben en al een geluk dat ik zelf baas ben.
En dan zou het met hgh nog erger worden... neen dat gaan we dan helemaal niét doen.

Als er iemand tips heeft dan hoor ik het graag!

T3?

Zal starten met cafeine tabs want die liggen hier nog wel ergens.

Eca zie ik ook niet direct zitten.

T3 heb ik ook al aan gedacht en heb ze al bijbesteld maar men verbranding is al vrij snel dus dan nog eens T3 gaan slikken gaat niet goed zijn voor mijn bulk...

Zal starten met cafeine tabs want die liggen hier nog wel ergens.

Eca zie ik ook niet direct zitten.

T3 heb ik ook al aan gedacht en heb ze al bijbesteld maar men verbranding is al vrij snel dus dan nog eens T3 gaan slikken gaat niet goed zijn voor mijn bulk...

De eerste keren eca na lange periode off zijn best wel lekker heerlijke rush euforie en energie voor uren. De crash is dan weer iets anders. Kan er wel op blijven dooreten. Vindk wel goed

T3 op 12,5mcg en dostinex 2x0,25mg per week, vitamine b12 injecteren en vitamine d nemen.
En anders redbull :-p

Vit. B12 was paar weken geleden al vrij hoog tijdens men bloedtest, vit. D neem ik 5000iu/dag.

T3 is een optie maar wacht ik liever nog even mee.

Vandaag na 10 jaar nog eens met het vrouwtje gaan trainen. Gaat nu met de lidkaart van men moeder mee ;) Ze is zelf ook wel blij want vroeger ging ze regelmatig mee en ze vond het leuk om "het gevoel" terug te voelen na een goede training.

Ik heb Benen getraind en na de leg press heeft ze elke oefening mooi meegedaan. Toen we na de training in de auto zaten viel ze direct in slaap hahaaha Morgen gaat ze er nog veel meer geniet van hebben!

Kwa voeding heb ik men carbs verlaagd want heb wat last aan men darmen. Vandaag weinig carbs gegeten en plots is de last weg....

Gewicht blijft stilletjes omhoog gaan en ben nu een week bezig en zie er al helemaal anders uit, voller, droger, harder en tijdens de trainingen is de pomp gewoon fantastisch. Twijfel wel aan men dianabol want op 45 mg knal ik normaal gezien direct met een paar kilo omhoog in de eerste week en al zeker 45 mg per dag. Vroeger naposim 5mg tabs gebruikt en DAMN daar heb je echt geen 9 tabletten van nodig per dag.

Ik ga proberen vanaf volgende week op maandag, woensdag en vrijdag te injecteren. De dag na de injectie voel ik die korte esters gewoon maar de dag erna is het al minder en de derde dag is het zo goed als weg.

Eens over de dbol nagedacht en ga ermee stoppen. De anavar blijft erin want word daar altijd vrij krachtig van maar zet ik op 30 mg/dag.
Vanaf 5 minuten geleden komt er een nieuwe speler bij en deze noemt Turinabol en deze mag mee doen aan 50 mg/dag.

Gewicht gaat goed maar het mag nog beter ;)

• Like
Waarderingen: vntl
merk dat mijn darmen de 1000gr + aan carbs ook niet helemaal kunnen waarderen :D van de ochtend tot avond vergas ik iedereen

Zat op ongeveer 350 gram carbs wat niet veel is eigenlijk maar ik voel me heel de dag opgeblazen. carbs komen uit, brood (180 gram), rice powder, rijst, pasta, aardappel, en lactose vrije melk. De melk is al zeker niet de boosdoener wat heb dat al uitgetest.

Vandaag opgestaan om 8uur en enkel fruitsap gedronken + vitaminen ingenomen. Tegen 11uur had ik eindelijk een hongergevoel en dan ei, ajuin, kaas + gebakken aardappelen gegeten. Ga het even wat rustiger aan doen nu, in het slechtste geval verlies ik vet hahahaah

Veel carbs = veel gas.

@vntl, op hoeveel kcal zit jij wel niet dan als je alleen al 4.000kcal uit carbs binnen krijgt? xD

Veel carbs = veel gas.

@vntl, op hoeveel kcal zit jij wel niet dan als je alleen al 4.000kcal uit carbs binnen krijgt? xD
dit was van de week maar gemiddeld rond de 7000kcal maar heb vanaf vandaag 4 weken vakantie dus nu kan dat niet meer anders word ik een plofkip
359zfhw.png

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven