- Waardering
- 2.276
- Lengte
- Massa
- 40kg
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Vind jij oxy minder dan dboll dan?Jammer dat de oxy eruit is bro. Voor mij persoonlijk beste oral dtk al heb gehd na dbol
Nee beter nog dan dbol mss beetje raar uitgedrukt. Maar voor mij oxy dan dbol dan anavar en dan winstrol
Ah oke. Zit er ook over na te denken om in m'n volgende blast oxy te pakken als kickstart.. Alleen word een cutkuur.. Verstandig om oxy te pakken dan?Nee beter nog dan dbol mss beetje raar uitgedrukt. Maar voor mij oxy dan dbol dan anavar en dan winstrol
Nog één van men favo's.
Gebakken zalm (200 gram), gemende sla, erwten en worteltjes + beetje light mayo (10 % vet) jammie.
![]()
neem gewoon echte joh gekkie. Die diana die je nam, was zeker van dat blauwe 15mg per tab merk?Kan gerust man. Alles hangt af van je voeding. De oxy zal je nog een volle look geven op low carbs en ook voldoende kracht. Dus je kan dit gerust overwegen.Ah oke. Zit er ook over na te denken om in m'n volgende blast oxy te pakken als kickstart.. Alleen word een cutkuur.. Verstandig om oxy te pakken dan?
Hmm,, word nou wel aantrekkelijk haha.. Ga 500 cal onder onderhoud zitten.. Heb nog 7 weken om erover na te denkenKan gerust man. Alles hangt af van je voeding. De oxy zal je nog een volle look geven op low carbs en ook voldoende kracht. Dus je kan dit gerust overwegen.

let wel op als je dit tegen de verkeerde zegt het wel anders kan aflopen hahahahahaHaha whatup?Tren is kicking like hell. Pfff Oorlog in mijn hoofd.

Ik heb op de expo vanaf 13uur 3 kip burgers gegeten, 1 portie spaghetti en een paar protein repen van XXL die trouwens verrassend lekker waren. Jep bulking mode is ingezet.