Fitness Seller

12

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Nog één van men favo's.

Gebakken zalm (200 gram), gemende sla, erwten en worteltjes + beetje light mayo (10 % vet) jammie.

359fep5.jpg

Jammer dat de oxy eruit is bro. Voor mij persoonlijk beste oral dtk al heb gehd na dbol

Oxy was het niet bro maar dbol en die gaat eruit ;)

We zijn nu ongeveer een week bezig en ik zit tegen de 84 kilo, dus een dikke kilo erbij en zeker 1% vet eraf. Dbol gaat er dus uit en ga deze week dit doen:

Maandag: 300 mg sust, 200mg tren mix.
Woensdag: 200 mg tren mix en 200 mg mast.
Vrijdag: 300 mg sust en 200 mg tren mix.
Anavar op 30 mg/dag en Turinabol op 50 mg/dag.

Waarom die anavar er altijd bij moet zijn bij mij? Omdat ik ooit eens een artikel gelezen heb waar netjes uitgelegd stond waarom. Kwam erop neer dat anavar iets bezit dat de andere AS beter laten werken. En ik vind anavar lekker haha.

Waar wil ik met dit alles naartoe? Naar de 90 kilo natuurlijk! Doel is om eerst goed wat tren te zetten en te bulken maar wil wel redelijk in shape blijven, max 12% vet. Ik heb na deze tren mix nog parabolan én tren E liggen dus kan nog wel even voort. Als ik de tren beu ben, men gewicht stagneert een paar weken of ik word pokkegek dan gaat de tren er helemaal uit en gaat deca de plaats innemen. Sustanon ga ik niet boven de 1gram/week zetten. Ik heb zo wat wilde dromen van 900 mg sust, 600-800 mg deca en 500 mg masteron + hoop anavar. Maar nu zijn we iet te ver voorop aan het lopen :)

Eerst alles maar eens uit de tren gaan halen...

Vandaag heb ik max 100 gram carbs gegeten en tijdens het speelgoed in elkaar steken, dat Sinterklaas net gebracht heeft voor morgenvroeg, kreeg ik zelfs een pomp en dikke aders overal.
Maag en darmen vandaag geen last van gehad dus ik zal de carbs wat moeten droppen. Voordeel is wel dat je dan echt beenhard komt te staan met deze combi AS. Love some tren and mast haha.

Morgenvroeg uitgebreid gaan ontbijten bij men schoonbroer (sinterklaas komt ook daar) en daar ga ik wel wat pistolés/sandwiches naar binnen werken, ff rebounden dan.

Nee beter nog dan dbol mss beetje raar uitgedrukt. Maar voor mij oxy dan dbol dan anavar en dan winstrol
Ah oke. Zit er ook over na te denken om in m'n volgende blast oxy te pakken als kickstart.. Alleen word een cutkuur.. Verstandig om oxy te pakken dan?

Nog één van men favo's.

Gebakken zalm (200 gram), gemende sla, erwten en worteltjes + beetje light mayo (10 % vet) jammie.

359fep5.jpg

Zo jammer van die light mayo dan weer :P neem gewoon echte joh gekkie. Die diana die je nam, was zeker van dat blauwe 15mg per tab merk?

Jep blauwe werk. Gaat de vuilbak in. De sust van hun is wel goed want daar zit ik nu op en dit jaar heel veel sust van hun gehad. Maar als ik op 45 mg diana scherper en droger word bij niet altijd even clean eten.... tja dan gaat hij weg. Maatje van mij had zelfde batch en zat op den duur op 75 mg en gainde amper.... Nu de Tbol erin van een ander merk dus ben benieuwd. Volgende week wil ik die 85-86 kilo aantikken!

Soms neem ik ook wel gewone mayo hoor maar dat is dan eerder bij men frietjes haha. Die light mayo smaakt wat meer naar een dressing maar met sla is deze perfect.

Ah oke. Zit er ook over na te denken om in m'n volgende blast oxy te pakken als kickstart.. Alleen word een cutkuur.. Verstandig om oxy te pakken dan?
Kan gerust man. Alles hangt af van je voeding. De oxy zal je nog een volle look geven op low carbs en ook voldoende kracht. Dus je kan dit gerust overwegen.

Kan gerust man. Alles hangt af van je voeding. De oxy zal je nog een volle look geven op low carbs en ook voldoende kracht. Dus je kan dit gerust overwegen.
Hmm,, word nou wel aantrekkelijk haha.. Ga 500 cal onder onderhoud zitten.. Heb nog 7 weken om erover na te denken :cool:

Ot: ga zo door ikke :D

Start week 2.

Gisteren morgen om 9u ben ik borst gaan trainen en smorgens trainen kan ik echt niet maar deze keer ging het goed. Tot 9u30 had ik heel het krachtgedeelte voor mij alleen, ZAAALIG. Was om 10 uur al klaar en maar goed ook want moest om 10 uur bij familie gaan ontbijten (Sinterklaas). Post workout meal was goed haha.
Vandaag ben ik rug gaan trainen en de pomp was op het einde niet meer te harden. Zelden zo een pomp gevoeld.
Mijn gewicht blijft omhoog gaan en aan dit tempo zal ik snel tegen de 90 kilo aanzitten. Heb nu nog 2 jeansbroeken die passen, de rest gaat echt niet meer.

Morgen rust en woensdag schouders+armen.

Zaterdag loop ik rond op de SAP Cup dus als je mij herkent dan hou je mij maar even tegen. Hoe herken je mij? 1.68 cm hoog, klein geblokt mannetje, haar is coupe militair, jeansbroek, shirt in jeanskleur en heb lichte roze plekken (psoriasis) op mijn onderarmen. Maatje van mij gaat ook mee en die is tot in zijn nek getatoeeerd en is 2 koppen groter als mij.

Dus ik ben die blauwe smurf van DBB ;) let wel op als je dit tegen de verkeerde zegt het wel anders kan aflopen hahahahaha

85.2 kg. Going strong...

Tren is kicking like hell. Pfff Oorlog in mijn hoofd.

Nog nooit gemerkt, tren die zo hevig inkickt ;(

Ik reageer al vrij hard op AS en de trenmix+mastmix die ik nu aan zetten ben is goeie shizzle precies. Tbol heb ik naar 25mg savonds gezet en anavar naar 30 mg/dag vanwege men eetlust die slecht is op het moment. Maag/darmen doen ambetant.

Je kan dit moeilijk uitleggen maar je kan in je hoofd "oorlog" hebben terwijl daar geen reden toe is. Maar als er nu iemand een voorzetje geeft dan moet ik héél hard op mijn tanden bijten om men bek te houden.

Sebiet schouders + armen gaan trainen, heb nu al compassie met de schouders hahaha.

Oh dat.. Dat heb ik ook zonder tren;)

Gisterenavond weer met het vrouwtje gaan trainen en we hebben alles een beetje getraind. Stond plattekes vond ik dus eerst full body training gedaan en daarna naar de Mcdonalds effe bijtanken.

Vrouwtje gaat vandaag dan toch niet mee naar de Sap cup, dus dan heb ik men ticket maar aan een maatje van me gegeven.

Orals gaan er volledig uit want men maag en darmen beginnen nu echt wel raar te doen. Door het weinig kunnen eten deze week ook niets meer bijgekomen. Gewicht nog steeds net over de 85 kg.
Deze week ook 3x per week geprikt maar ik ga vanaf volgende week, dus week 3, terug elke 3de dag injecteren. 300mg sustanon, 200mg trenmix, 200mg mastmix. Ben nu aan het proberen bulken en dan maakt dat weinig uit volgens mij.

Sebiet naar de sapcup vertrekken en als iemand mij denkt te herkennen spreek me dan even aan, ik bijt niet;)

• #1.000
Zo, dat was een lang dagje.

Maatje dat ging mee gaan naar de Sap cup had afgebeld dus mocht ik alleen gaan, niet dat ik dat super erg vind maar dan had evengoed men vrouwtje mee kunnen gaan.

Er was weer een zaal bij met een heleboel standen en het was gezellig druk op de expo. Musclemeat kon de verkoop van de hamburgers niet meer bijhouden op een gegeven moment en dan kregen ze ook nog eens zever met de catering van de sap cup. Jullie pakken onze klanten af.... Stond een héééle lang rij aan te schijven terwijl er in het restaurant bijna niemand was. Tja musclemeat is goed gerief en dat weten de bezoekers ook ;) Ik heb op de expo vanaf 13uur 3 kip burgers gegeten, 1 portie spaghetti en een paar protein repen van XXL die trouwens verrassend lekker waren. Jep bulking mode is ingezet.

Bij elke klasse waren er telkens een heleboel deelnemers. Sommige stonden met 18 man in een line up... Niveau lag vrij hoog vond ik bij de D-klasse.

Uiteraard ook gaan supporteren voor onze "Pallas Athene" die hier ook een log heeft op dbb. Ze stond zeer goed, schitterde op het podium en dat kwam niet enkel door haar bikini. Ze heeft stage presence om u tegen te zeggen. Top 3 is in mijn ogen terecht en winnen kan zeker ook.

Zo sebiet douchen en morgen trainen. Vandaag veel beesten gezien en de motivatie zit weer helemaal goed om zelf ook een beest"je" te worden hahahahaha

EDIT:

Dit is post nr 1000 in dit topic. Begint een lange log te worden!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven