AndroidHealthClinic

12

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo, dat was een lang dagje.

Maatje dat ging mee gaan naar de Sap cup had afgebeld dus mocht ik alleen gaan, niet dat ik dat super erg vind maar dan had evengoed men vrouwtje mee kunnen gaan.

Er was weer een zaal bij met een heleboel standen en het was gezellig druk op de expo. Musclemeat kon de verkoop van de hamburgers niet meer bijhouden op een gegeven moment en dan kregen ze ook nog eens zever met de catering van de sap cup. Jullie pakken onze klanten af.... Stond een héééle lang rij aan te schijven terwijl er in het restaurant bijna niemand was. Tja musclemeat is goed gerief en dat weten de bezoekers ook ;) Ik heb op de expo vanaf 13uur 3 kip burgers gegeten, 1 portie spaghetti en een paar protein repen van XXL die trouwens verrassend lekker waren. Jep bulking mode is ingezet.

Bij elke klasse waren er telkens een heleboel deelnemers. Sommige stonden met 18 man in een line up... Niveau lag vrij hoog vond ik bij de D-klasse.

Uiteraard ook gaan supporteren voor onze "Pallas Athene" die hier ook een log heeft op dbb. Ze stond zeer goed, schitterde op het podium en dat kwam niet enkel door haar bikini. Ze heeft stage presence om u tegen te zeggen. Top 3 is in mijn ogen terecht en winnen kan zeker ook.

Zo sebiet douchen en morgen trainen. Vandaag veel beesten gezien en de motivatie zit weer helemaal goed om zelf ook een beest"je" te worden hahahahaha

EDIT:

Dit is post nr 1000 in dit topic. Begint een lange log te worden!
Nog pics gemaakt bij sapcup bro? Nieuwsgierig :p

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.002
Ik en pics maken gaan niet goed samen haha. Ik vergeet dat altijd...

Cedric zag er er hugggge uit. Dorian ook gezien. Even een praatje met William Bonac gemaakt en met Aron Winnelinckx op de nutritech stand. Was gezellig.

• #1.003
Einde van week 2 en is eentje om snel te vergeten en tegelijk om te onthouden. Orals werkten zo hard op mijn systeem dat ze er sinds vrijdag uit zijn gegooid en voel me alweer veel beter. Gisteren op de sap cup nergens last van gehad en vandaag idem. Dus de orals gaan even in de kast blijven liggen.

Gewicht heeft deze week niet zo heel veel gedaan maar dat kwam gewoon omdat ik niet deftig kon eten. Dat maak ik deze week wel goed.

Zoals reeds gepost ga ik terug elke 3 dag injecteren. 3x per week hou ik geen 10 weken vol. Het is nu niet dat ik zo gek ben op prikken en dergelijke...
Dosissen blijven grotendeels hetzelfde de komende 2 weken. Elke inject bevat 300 mg sustanon, 300mg tren, 200mg mast. Als de igf op is dan ga ik bekijken wat ik ga doen. Andere igf bestellen of misschien toch maar eens de hgh proberen op 2iu/dag... maar als ik met hgh wil beginnen dan moet eigenlijk er ook een beetje insuline bij PreWO vind ik. Ben nu even luidop aan denken he ;)

Vanaf week 5 gaat de tren eruit en komt deca in de plaats met een beetje masteron ofwel mast eruit en proviron erin. Wil proviron de kans kans geven om zich te bewijzen.

Vandaag borst/triceps/kuiten getraind en het ging weer heel lekker. Deze week ook bij musclemeat.nl bestellen want ze gaan 2 weken sluiten erna en ik zit niet graag zonder hun kipfilet.

Dit weekend zat de voeding vrij los maar morgen is het terug werkendag en dan is het eten weer lekker volgens plan.

11i1hxt.jpg

Insuline kan ook prima zonder hgh.

Je wordt niet zomaar dik ;)

• #1.005
Maar wat brengt, als je alleen insuline zet, het je op? Prewo zie ik het wel zitten en dan zet ik na de training igf. Zou dit me wat kilo's (mooie kilo's) extra kunnen opbrengen?

Moeilijk te zeggen wat het brengt met rest van alle gear en voeding.

Ik kreeg pre workout insuline monsterlijke pomp, niet normaal.

En erg vol/ronde look.

Maar verwacht geen kilo's vvm.

• #1.007
Hoeveel iu pwo? Welk carb protocol volgde je ? tijdens bulk of cut gebruikt?

Ik zie er al vrij bol en rond uit.. kan alleen maar nog beter worden dan haha

Hoeveel iu pwo? Welk carb protocol volgde je ? tijdens bulk of cut gebruikt?

Ik zie er al vrij bol en rond uit.. kan alleen maar nog beter worden dan haha

10 iu pre. 150 gram zilvervliesrijst (ongekookt gewogen)
In de bulk, cut met low carb zou ik wel tricky vinden.
Maar wil wel keer proberen met depleten en dan laden met 2/3 iu bij elke meal. Moet je helemaal swole erbij staan :D

• #1.009
Wanneer nam je die 150 gram rijst dan? voor, tijdens of na de training.

Laden met slin kan zeker en word veel gedaan maar dan moet je wel weten waar je mee bezig bent én weten hoe je lichaam op dit protocol reageert..

Ik zou dan kiezen voor een maand of 6 hgh, ookal is het "slechts" 2iu.

• #1.011
Verschillende meningen, verschillende keuze's enz... Dat maakt het er niet gemakkelijker op hoor ! :)

Top te lezen dat je steeds een positieve mindset behoudt en nog altijd zeer afwisselend op alle vlak! Dedication man ;) al mn respect!

Het heeft mijn shape veel goeds gedaan, eerste keer was een maand of 8 UG hgh op 3.3iu per dag. Ik kan mijn progressie wat vergelijken met die van me maatje, tegelijk begonnen met onze kuur carrière :P
Hierdoor ben ik wel fan van low dose hgh als je dit eens wilt proberen.

Maatje dat ging mee gaan naar de Sap cup had afgebeld dus mocht ik alleen gaan, niet dat ik dat super erg vind maar dan had evengoed men vrouwtje mee kunnen gaan.

Er was weer een zaal bij met een heleboel standen en het was gezellig druk op de expo. Musclemeat kon de verkoop van de hamburgers niet meer bijhouden op een gegeven moment en dan kregen ze ook nog eens zever met de catering van de sap cup. Jullie pakken onze klanten af.... Stond een héééle lang rij aan te schijven terwijl er in het restaurant bijna niemand was. Tja musclemeat is goed gerief en dat weten de bezoekers ook ;) Ik heb op de expo vanaf 13uur 3 kip burgers gegeten, 1 portie spaghetti en een paar protein repen van XXL die trouwens verrassend lekker waren. Jep bulking mode is ingezet.

Bij elke klasse waren er telkens een heleboel deelnemers. Sommige stonden met 18 man in een line up... Niveau lag vrij hoog vond ik bij de D-klasse.

Uiteraard ook gaan supporteren voor onze "Pallas Athene" die hier ook een log heeft op dbb. Ze stond zeer goed, schitterde op het podium en dat kwam niet enkel door haar bikini. Ze heeft stage presence om u tegen te zeggen. Top 3 is in mijn ogen terecht en winnen kan zeker ook.

Zo sebiet douchen en morgen trainen. Vandaag veel beesten gezien en de motivatie zit weer helemaal goed om zelf ook een beest"je" te worden hahahahaha

EDIT:

Mooi compliment richting @Pallas Athene

EDIT:

Wat lief van je:) vond je een toffe vent. Helaas viel ik net buiten de top drie (4e plek) maar was ook wel terecht, andere dames stonden er gewoon net wat beter bij!

• #1.016
Top te lezen dat je steeds een positieve mindset behoudt en nog altijd zeer afwisselend op alle vlak! Dedication man ;) al mn respect!

Ik blijf gewoon doorgaan, ook al is het soms niet "volgens het boekje" maar zolang ik vooruitga blijf ik lekker mijn ding doen. Blijf momenteel rustig maar gestaag gainen.

• #1.017
Het heeft mijn shape veel goeds gedaan, eerste keer was een maand of 8 UG hgh op 3.3iu per dag. Ik kan mijn progressie wat vergelijken met die van me maatje, tegelijk begonnen met onze kuur carrière :P
Hierdoor ben ik wel fan van low dose hgh als je dit eens wilt proberen.

Low dose HG hgh (2iu) om te testen is idd nog redelijk betaalbaar maar zou dat liever vanaf de lente/zomer doen samen met een wat strakker eetschema. Nu eerst bulken en tegen de lente rustig beginnen cutten.

Maar 3.3 iu HG is eigenlijk al een redelijk mooie dosis.

• #1.019
Wat lief van je:) vond je een toffe vent. Helaas viel ik net buiten de top drie (4e plek) maar was ook wel terecht, andere dames stonden er gewoon net wat beter bij!

Leuk om te horen ;)

Minder leuk dat je net uit de top 3 bent gezet... Ik heb net de foto's van (XXL) bekeken en zoals ik al had aangehaald moet je maar afwachten wat de jury er dit jaar weer van gaat maken. De ene keer moet je kurkdroog staan en de andere keer laten ze een type Axelle Aerts winnen.... Zie foto hieronder van 2014 als er mensen zijn die denken dat ik uit men nek lul.....
25666v8.jpg

Trouwens de winnaar in jouw klasse heeft ook de Overal gewonnen en zij stond echt wel droog, schouders en armen ook vrij droog. Persoonlijk ben ik meer voor deze look maar soms willen ze droog en soms willen ze iets totaal anders.

Hoe is het vandaag op je afspraak afgelopen, viel het mee of niet?

even tussendoor.. wat kun je verwachten van 2ui hgh per dag?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven