Zo, dat was een lang dagje.
Maatje dat ging mee gaan naar de Sap cup had afgebeld dus mocht ik alleen gaan, niet dat ik dat super erg vind maar dan had evengoed men vrouwtje mee kunnen gaan.
Er was weer een zaal bij met een heleboel standen en het was gezellig druk op de expo. Musclemeat kon de verkoop van de hamburgers niet meer bijhouden op een gegeven moment en dan kregen ze ook nog eens zever met de catering van de sap cup. Jullie pakken onze klanten af.... Stond een héééle lang rij aan te schijven terwijl er in het restaurant bijna niemand was. Tja musclemeat is goed gerief en dat weten de bezoekers ook

Ik heb op de expo vanaf 13uur 3 kip burgers gegeten, 1 portie spaghetti en een paar protein repen van XXL die trouwens verrassend lekker waren. Jep bulking mode is ingezet.
Bij elke klasse waren er telkens een heleboel deelnemers. Sommige stonden met 18 man in een line up... Niveau lag vrij hoog vond ik bij de D-klasse.
Uiteraard ook gaan supporteren voor onze "Pallas Athene" die hier ook een log heeft op dbb. Ze stond zeer goed, schitterde op het podium en dat kwam niet enkel door haar bikini. Ze heeft stage presence om u tegen te zeggen. Top 3 is in mijn ogen terecht en winnen kan zeker ook.
Zo sebiet douchen en morgen trainen. Vandaag veel beesten gezien en de motivatie zit weer helemaal goed om zelf ook een beest"je" te worden hahahahaha
EDIT:
Dit is post nr 1000 in dit topic. Begint een lange log te worden!