AndroidHealthClinic

13 november c wedstrijd en Sport & Fitness Cup te Gorinchem

warrior

Cool Novice
Waardering
0
Open C-Grand Prix en Sport & Fitness Cup in de Schouwburg De Nieuwe Doelen te Gorinchem.
Aanvan wedstrijd C Grand Prix 12:00 en Sport & Fitness Cup 18:00.
Winnaar overall C Grand Prix kwalificeerd zich voor de S & F CUP
Met gastoptredens van Chris Cormier en Giovanni Thomson.

Verder ga ik daar gezellig kijken met trainingsmaat.

Wie gaat er kijken of meedoen

gr Warrior

Waar zijn er eventueel kaarten te bestellen ?, weet je dat al toevallig.....
Zo te zien mooie wedstrijd met top gastoptredens:cool:

• Topic Starter Topic Starter
Kaarten kan je gewoon halen bij de schouwburg of je kan bellen op het nummer 036-5347606 maar ik haal me 2 kaarten gewoon op de locatie

gr warrior

warrior zei:
Open C-Grand Prix en Sport & Fitness Cup in de Schouwburg De Nieuwe Doelen te Gorinchem.
Aanvan wedstrijd C Grand Prix 12:00 en Sport & Fitness Cup 18:00.
Winnaar overall C Grand Prix kwalificeerd zich voor de S & F CUP
Met gastoptredens van Chris Cormier en Giovanni Thomson.
Verder ga ik daar gezellig kijken met trainingsmaat.
Wie gaat er kijken of meedoen
gr Warrior

Deze wedstrijd is geen IFBB dus Chris Cormier komt niet want als hij komt wordt hij door de IFBB geschorst, Chris weet dit al en komt niet. Voor Giovanni geldt hetzelfde. Wie wel een optreden geeft.... in elk geval geen IFBB Pro.[/B]

Dave Hawk zei:

Het top optreden komt niet want dit is een IFBB pro en dit is geen IFBB wetstrijd. Chris Cormier weet dit en zal niet komen.

Dave Hawk zei:

Het top optreden komt niet want dit is een IFBB pro en dit is geen IFBB wedstrijd. Chris Cormier weet dit en zal niet komen voor Giovanni geldt hetzelfde want ook hij heeft zich aangemeld als IFBB Pro

jms zei:
Het top optreden komt niet want dit is een IFBB pro en dit is geen IFBB wedstrijd. Chris Cormier weet dit en zal niet komen voor Giovanni geldt hetzelfde want ook hij heeft zich aangemeld als IFBB Pro

mij niet bekent als het wel zo is komt er zeker een goed alternatief en ik kom vor de wedstrijd en niet voor het gastoptreden wat natuurlijk wel leuk is

gr warrior

jms zei:
Het top optreden komt niet want dit is een IFBB pro en dit is geen IFBB wetstrijd. Chris Cormier weet dit en zal niet komen.

Jammer:( , had Chris graag een keer in het echt willen zien, Giovanni heb ik een paar keer op de Fibo gezien was toen ook super:cool: .
Heeft Giovanni nu eigenlijk een pro-cart van de IFBB??? , vorig jaar stond hij wel op de Dutch Grand Prix, of was dit met een wildcart ?.

Vind het wel belachelijk dat Chris niet eens een GASTOPTREDEN mag geven bij deze wedstrijd omdat het geen IFBB is. Dat je geen wedstrijden mag doen van andere bonden, daar kan ik mee inkomen, maar kom op nou...een gastoptreden??! Vind dit echt belachelijk!

weet niet of ik mijn kop eens ga laten zien.. zou wel durven komen.... heb de vorige dag een wedstrijd, blijf misschien wel slapen ergens in Nederland.... doen genoeg vrienden mee dus ik denk nu al meer ja dan nee.

ik zit weer bij de kijkerts....als ik dan niet hoef te werken

de nieuwe mister universe uit nederland geeft een gastoptreden heb ik gehoord.

dat heb ik ook gehoord jah. dus waarschijnlijk zal khalid een gast optreden geven. mischien samen met hedwig ofzo.

NiqMuscle zei:
dat heb ik ook gehoord jah. dus waarschijnlijk zal khalid een gast optreden geven. mischien samen met hedwig ofzo.

ook niet verkeerd als alternatief enje ziet een leuke wedstrijden he

gr warrior

ja khalid is zeker weten van de partij

Ik geloof dat chris niet poseert omdat er helemaal geen grand prix shows meer zijn in europa.

Er zijn genoeg ifbb prof die bijna ieder weekend gastoptredens doen op wedstrijden dus lijk me sterk dat chris dat niet mag.

ik ben ook voornemens om te gaan kijken!

Terug
Naar boven