AndroidHealthClinic

Voorbereiding 2e wedstrijd

Amsterdam01 zei:
Door een miscalculatie in mijn voorbereiding niet goed gepiekt op de Eemsmond, stond wel droog maar futloos, plat en leeg. Te ver door gedieet en daardoor kreeg ik geen goed spiercontact, voeding van het laden pakte gewoon niet op.
Door goed te eten (lees; vreten) 1e en 2e paasdag en vanaf dinsdag weer op dieet gegaan. Meer rijst en bambix, minder vis en kip erin, handje nootjes in de middag. Elke dag geposeerd en vorm gecheckt.

Zat ook niet in de top 5 van de NK in Schiedam. Maar ik ben tevreden over mijn shape en optreden, stond met 88,7kg in de tot 90kg klasse.
Niveau is nu eenmaal erg hoog in deze grote klasse. Heb erg veel goede reacties uit de zaal gehad van mensen die me in de top 5 hadden geplaatst.

Al met al een erg leuke dag zeker ten opzichte van de Eemsmond waar ik me ronduit slecht voelde. Ben echt blij te hebben doorgegaan naar de NK en hier weer helemaal positief uit te komen.
Ik weet waar ik aan moet werken, dikte op de borst en buitenkant rug en heb er ook weer zin in.... ;)
Iedereen bedankt voor de reacties, tips en steun.

Ben trouwens erg benieuwd naar de foto's van de NK, heb nog niets gezien. ???

Hehe, leuk dit;)
Bedoel je wijder of meer dikte aan de buitenkanten?

• Topic Starter Topic Starter
Dikte aan de buitenkanten van mijn rug :wl:

Ik doe nu al een bijna 18 maand aan bodybuilding, 6 maal in de week gaan trainen, 1e dag: borst, biceps, triceps. 2e dag: rug en schouders. 3e dag: benen. +elke dag buikspieren erbij. De 4e dag: rust en daarna terug dezelfde cyclus. Samen met een goed dieet. Ik was echter een tenger manneke en ben reeds nog niet veel aan spiermassa toegenomen. Ik zou graag 1x in de week deca proberen om sneller uit te zetten. Maar waar vind je dit in godsnaam?? regio gent... kom iemand een gedemotiveerd persoon helpen aub.

xeroxi wat is dit voor een grap... maak dan een eigen topic

zonde dat je top5 niet hebt gehaalt..volgende keer beter.grts

Xeroxi zei:
Ik doe nu al een bijna 18 maand aan bodybuilding, 6 maal in de week gaan trainen, 1e dag: borst, biceps, triceps. 2e dag: rug en schouders. 3e dag: benen. +elke dag buikspieren erbij. De 4e dag: rust en daarna terug dezelfde cyclus. Samen met een goed dieet. Ik was echter een tenger manneke en ben reeds nog niet veel aan spiermassa toegenomen. Ik zou graag 1x in de week deca proberen om sneller uit te zetten. Maar waar vind je dit in godsnaam?? regio gent... kom iemand een gedemotiveerd persoon helpen aub.

kerel rot s ff lekker op uit deze topic! :mad:

Hey xeroxie! Ga je probleem eerst maar eens in een andere hoek zoeken training\voeding. Want als dat in orde was had je zeker wel een goede vooruitgang kunnen boeken.En dan komt der ook nog eens bij dat je niet naar bronnen mag vragen! Lees eerst eens wat rond voordat je met van die stomme vragen komt midden in een ander zijn topic!

Terug
Naar boven