Amsterdam01 zei:Door een miscalculatie in mijn voorbereiding niet goed gepiekt op de Eemsmond, stond wel droog maar futloos, plat en leeg. Te ver door gedieet en daardoor kreeg ik geen goed spiercontact, voeding van het laden pakte gewoon niet op.
Door goed te eten (lees; vreten) 1e en 2e paasdag en vanaf dinsdag weer op dieet gegaan. Meer rijst en bambix, minder vis en kip erin, handje nootjes in de middag. Elke dag geposeerd en vorm gecheckt.
Zat ook niet in de top 5 van de NK in Schiedam. Maar ik ben tevreden over mijn shape en optreden, stond met 88,7kg in de tot 90kg klasse.
Niveau is nu eenmaal erg hoog in deze grote klasse. Heb erg veel goede reacties uit de zaal gehad van mensen die me in de top 5 hadden geplaatst.
Al met al een erg leuke dag zeker ten opzichte van de Eemsmond waar ik me ronduit slecht voelde. Ben echt blij te hebben doorgegaan naar de NK en hier weer helemaal positief uit te komen.
Ik weet waar ik aan moet werken, dikte op de borst en buitenkant rug en heb er ook weer zin in....![]()
Iedereen bedankt voor de reacties, tips en steun.
Ben trouwens erg benieuwd naar de foto's van de NK, heb nog niets gezien.![]()
Hehe, leuk dit
Bedoel je wijder of meer dikte aan de buitenkanten?