AndroidHealthClinic

Voorbereiding 2e wedstrijd

hey nou ik zie k t pas , Ronald, Roland Hoe heten je elkeweer??

k stond gister nog ff in de gym met je te lullen met dat broertje ( broertje :D ) van neset icli, remco jonge gozer ( thats me kerel )
wel grappig ik kom hier steeds meer gasten van aad de hoog tegen
zit marco hier ook ergens?? ( dat beest )

als je met marco samen doorgaat voor de holland kom ik zeker kijken, die jeffrey zou miss ook meedoen daaraan als die t goed doet in zeeland.

je heb wel een zeer mooi fysiek :thumbs:

voor de andere members "Hij leeft nog hoor" ;)

• Topic Starter Topic Starter
nog 4 weken te gaan...........

Kuur aangepast vanaf week 10 (6 maart) test prop eruit en win 3xper week erin. vanaf week 11 ook primo 3xper week erbij. Dus zit nu op 300mg mast, 300mg primo en 150mg win per week. Injecties win erg pijnvol, altijd last van, overweeg te stoppen en over te gaan op tabs.
Dieet vanaf 12 maart volgens onderstaand schema, vetperc toen gemeten op 4,1%. Heb niet eens zoveel honger, het meest eigenlijk 10 minuten na mijn enige "normale" maaltijd op de dag, de rijst met kip en groente. ??? Voel me soms echt klote, maar dan schijnt er bij te horen en het goed te gaan.....
Onzekerheid slaat soms toe; red ik het op tijd om droog te komen, ik had een maand eerder moeten beginnen etc. Maar we gaan door, supersets in de training, stepen, poseren oefenen, ook nog werken. gelukkig neemt het eten niet zoveel tijd meer in beslag :(

6:30 Shake
75 gr Havermouth/brinta mix, 50gr eiwitpoeder
1 banaan

9:00 200gr vis (pangafilet)
1/2 komkommer

12:00 75gr rijst
200gr Panga
ananas

15:00 200gr vis (pangafilet)
1 appel

17:00 100gr rijst
200gr kip
groente/broccoli

21:00 Eventueel extra maaltijd shake of 300gr panga

voor slapenShake
75 gr Havermouth/brinta mix, 35gr eiwitpoeder
1 kiwi

he gozerrrrrrrrt ...

zoals je je voelt zie je er niet uit!! ....lol... want het gaat goed zo te zien!!

groeten van deze kant , danoontje powerrrrr !! lol....

succes man..4,1 % is netjes hoor...komt helemaal goed!!

keep it up!!

zondag 19 maart

Dieet aangepast, koolhydraten drastisch naar beneden en geen kippie meer.
Vet% niet gemeten. Geen junkmaaltijd meer in het weekend.
Jippie de komende weken nog even trekken........ vanaf morgen mee beginnen, eens kijken hoe dat voelt.

6:30 Shake
50 gr Havermouth/brinta mix, 50gr eiwitpoeder
1 banaan

9:00 200gr vis (pangafilet)
1/2 komkommer

12:00 60gr rijst
250gr Panga
ananas

15:00 200gr vis (pangafilet)
1 appel

17:00 60gr rijst
250gr Panga
groente/broccoli

21:00 Eventueel extra maaltijd shake of 300gr panga

voor slapen Shake
50 gr Havermouth/brinta mix, 35gr eiwitpoeder
1 kiwi

Zal niet prettig voelen.. Maar even doorbijten nu... succes

ff doorbijten kerel

ik vind dit echt knap hoor, 4.1 % vet, ik wou dat ik dat kon.........respect hiervoor:clap:

Amsterdam01 zei:
Dieet aangepast, koolhydraten drastisch naar beneden en geen kippie meer.
Vet% niet gemeten. Geen junkmaaltijd meer in het weekend.
Jippie de komende weken nog even trekken........ vanaf morgen mee beginnen, eens kijken hoe dat voelt.
holy shit dude..je eet idaad erg weinig, dat je het volhoud :thumbup:
ff een vragie, waarom geen kip meer? Is kip ergens nadelig voor of gewoon omdat het aantal eiwit/euro te weinig is:)

Kip bevat meer vet dan vis.... Ook schijnt van vis de huid strakker en dunner te worden volgens de geleerden....

Interessante log :thumbs: Succes man

Interessante log om te lezen! Zo te horen gaat het hartstikke goed. Wie is jouw begeleider(ster) als ik vragen mag??

Amai das echt strak 4,1 . Veel suxes verder !

nog 1 week..............

Laatste weken zwaar gehad, honger, snel uitgeput en leeg (fysiek en mentaal)............ dieet is vrij diep gegaan, koolhydraten zijn nog verder teruggebracht. Motivatie gehaald uit de spiegel, mijn trainingsmaat en reacties van mensen in de sportschool.
Gewicht is de nu 92kg!! Deze week nog een beetje pompen, cardio en poseren.

Zal echt blij zijn om straks weer lekker te kunnen eten.

See you in Delfzijl :hedbang:

Amsterdam01 zei:
Laatste weken zwaar gehad, honger, snel uitgeput en leeg (fysiek en mentaal)............ dieet is vrij diep gegaan, koolhydraten zijn nog verder teruggebracht. Motivatie gehaald uit de spiegel, mijn trainingsmaat en reacties van mensen in de sportschool.
Gewicht is de nu 92kg!! Deze week nog een beetje pompen, cardio en poseren.

See you in Delfzijl :hedbang:

ik geloof graag dat je het moeilijk hebt gehad..

heel veel succes van t weekend!

grtz

hoi gozer,,

eetsmakelijk alvast dan !....en succes alvast op de wedstrijd !!

groeten van deze kant ,andre ..van de sportschool ..

Wedstrijd resultaat

Door een miscalculatie in mijn voorbereiding niet goed gepiekt op de Eemsmond, stond wel droog maar futloos, plat en leeg. Te ver door gedieet en daardoor kreeg ik geen goed spiercontact, voeding van het laden pakte gewoon niet op.
Door goed te eten (lees; vreten) 1e en 2e paasdag en vanaf dinsdag weer op dieet gegaan. Meer rijst en bambix, minder vis en kip erin, handje nootjes in de middag. Elke dag geposeerd en vorm gecheckt.

Zat ook niet in de top 5 van de NK in Schiedam. Maar ik ben tevreden over mijn shape en optreden, stond met 88,7kg in de tot 90kg klasse.
Niveau is nu eenmaal erg hoog in deze grote klasse. Heb erg veel goede reacties uit de zaal gehad van mensen die me in de top 5 hadden geplaatst.

Al met al een erg leuke dag zeker ten opzichte van de Eemsmond waar ik me ronduit slecht voelde. Ben echt blij te hebben doorgegaan naar de NK en hier weer helemaal positief uit te komen.
Ik weet waar ik aan moet werken, dikte op de borst en buitenkant rug en heb er ook weer zin in.... ;)
Iedereen bedankt voor de reacties, tips en steun.

Ben trouwens erg benieuwd naar de foto's van de NK, heb nog niets gezien. ???

Terug
Naar boven