AndroidHealthClinic

Voorbereiding 2e wedstrijd

amsterdam01 op hoeveel kcal per dag zit je en hoeveel gr eiwitten en kH??

He bro ik zou toch wat dingen aan het 2e gedeelte van je kuur veranderen hoor!

interessant logje

keep it coming Rodge, die weetjes over de voorbereiding v jou zijn heel welkom

(igf gg? lekka vooruitzicht)

• Topic Starter Topic Starter
update 2

Is even druk geweest en ik was naast het trainen en werken echt moe en futloos. Heb naast het kuurschema 25mg proviron toegevoegd en begin vandaag pas met de T3. Voel me sinds deze week weer wat energieker.
Ben met de hgh op 5IE eod gaan zitten ivm de houdbaarheid. Ben niet op elke dag 4IE gaan zitten ivm de kosten verschillende iedeeen hierover.
Vet gemeten op 18-02 op 4,8%, de meting zit voor mijn gevoel echt aan de lage kant. Maar ik denk dat als je constant op dezelfde manier meet je ook de afname van vet wel ziet. Mijn gewicht blijft vrij constant op 101kg.

Dieet is 18 februari aangepast

6:30 Shake
100 gr Havermouth/brinta mix, 50gr eiwitpoeder
1 banaan

9:00 200gr vis (pangafilet)
1/2 komkommer

12:00 100gr rijst
200gr kip
ananas

15:00 200gr vis (pangafilet)
1 appel

17:00 125gr rijst
200gr kip
groente/broccoli

Trainen

21:00 blikje tonijn
50gr ananas

voor slapen Shake
75 gr Havermouth/brinta mix, 35gr eiwitpoeder
1 kiwi

Multivit 2x, vitC 1500mg, omega 3, 3x per dag, calc/magn

Voel me met de start van dit dieet echt strakker worden, voelt goed.
Moet ook 3x cardio gaan doen.... nog 7 weken te gaan

Gisteren nog wel lekker chinees gegeten :D , vanmiddag weer trainen.

fgh

Laatst bewerkt:
succes ermee..
is die vis (pangafilet) beetje te eten? en te betalen:)..

89kg vorigen wedstrijd en nu 101 op 4,9% :D

succes bijna 12 kg vvm er bij netjes hoor,

komen er nog foto's?

klaas zei:
succes ermee..
is die vis (pangafilet) beetje te eten? en te betalen:)..

panga is erg lekker, zoet water vis. lekker zacht van smaak. wel wat duurde dan koolvis. maar wel erg lekker :D

mooi gelijk vanmiddag kopen en proberen...moet beetje afwisseling komen in mn dieet, wordt beetje eentonig..thnx

veel succes verder, ik zal je blijven volgen, misschien kom ik binnenkort ook met zon logje, even kijken hoe het gaat met me.
Maar heb veel respect voor iemand die het podium betreed, dus zal wel goed komen, ben jij dat trouwens op je avatar???

• Topic Starter Topic Starter
Ja dat ben ik op mijn profielplaatje, vorige wedstrijd.

Pangavis is een wereld uitvinding, goedkoop, lekker en stinkt niet.
Met mn vorige wedstrijd zat ik op ranzige koolvis, tot ruim 1,5 kg per dag.

Patrick_ zei:
veel succes verder, ik zal je blijven volgen, misschien kom ik binnenkort ook met zon logje, even kijken hoe het gaat met me.
Maar heb veel respect voor iemand die het podium betreed, dus zal wel goed komen, ben jij dat trouwens op je avatar???

[Link niet meer beschikbaar] ;)

hoi gozerrrrrr,,,,,, gaat goed zo te zien ..!! goed op gewicht en vetpercentage ook laag !! beterrrrrrrrrr...lol

succes ,gozerrrrrrr..........

jordy zei:
panga is erg lekker, zoet water vis. lekker zacht van smaak. wel wat duurde dan koolvis. maar wel erg lekker :D

He jongens, dat pangafilet, kan je dat alleen bij de visboer halen of ook bij de supermarkten en zoja welke?
Of is dit het zelfde als talapiafilet?

Laatst bewerkt:
Bij ons (België) kun je dat visje gewoon overal in de supermarkt verkrijgen. Sinds kort kan je het zelfs voorgekookt kopen dat jet enkel nog moet opwarmen in de oven of de microgolf. Wat gemakkelijk toch die traiteur van de delhaize...

We hebben bijna dezelfde lengte Amsterdam01. Ik ben ook benieuwd naar de eindfoto's. Mijn einddoel voor mijn cut is rond de 100 kg a 10%.

hitman zei:
He jongens, dat pangafilet, kan je dat alleen bij de visboer halen of ook bij de supermarkten en zoja welke?
Of is dit het zelfde als talapiafilet?

pangafilet is officeel pangasiusfilet, wordt in vietnam en omstreken gevangen, erg lekker..volgens mij heb ik het laatst diepgevroren bij de aldi zien liggen, en anders kun je het bij de visboer kopen

tilapia wat anders, ook wel lekker, maar wat steviger en minder smaak!

Ik heb het ook van de week gegeten, heerlijk, goeie tip!!!! beter dan gore koolvis

update, amsterdam01.
Hoe sta je ervoor..

Terug
Naar boven